ik meld me weer ben weer terug van vakantie! lekker opgeladen haha
maar ow wat ben ik soms beroerd geweest
de heenweg was echt een ramp en zijn er een stuk of 4x uitgeweest maar goed is voor een goed doel
even beknopt hoe het nu met me is ik voel me prima! merk dat ik groei me kleding zit niet echt lekker meer
eet lust is zo vreemd geworden weinig trek, niet veel meer op kunnen etc maar goed we doen ons best!
ik heb een aantal dagen wat bloed verloren en maakte me toch wel zorgen ik heb het zkh gebeld en die dachten aan een innestelbloeding omdat ik verder geen krampen en stolsels verloor dus we hopen donderdag een kloppend hartje te horen en zien heb er zo zin in!
ik kom snel weer mee kletsen eerst de boel weer wassen opruimen etc
Vlieg, nee toch meid…Wat ontzettend triest! Het houdt maar niet op bij jullie he…Verdulleme! Veel sterkte joh. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ben er stil van. Bah.
Belly, spannende tijden voor jou dus! Hopelijk heb je binnenkort goed nieuws! We kunnen wel weer wat positieve berichten gebruiken hier!
Roosje, ik ga voor je duimen dat de echo goed is en dat je een mooi knipperlichtje gaat zien! Wij worden ook al nerveus voor vrijdag, hihi. Ben heel benieuwd naar het profiel van ons kindje na 12 weken!
vliegje sterkte met dit verlies
roosje welkom terug en hopelijk heeft het bloedverlies niets te betekenen en heb je een mooie echo!!!
belly ms is het wel innestelingsbloed
belly, spannend!!
roosje, fijn dat je je goed voelt!
vlieg, dikke :hug: voor jou!
ik heb sinds een paar dagen een klein beetje bruin verlies met afvegen. heel vaag, maar nog een paar dagen en dan weet ik weer meer. ben wel heel benieuwd naar de afspraak bij de gyn van volgende week.
Nee hoor meiden, het heeft gisteren echt doorgezet…Maar het komt goed…we houden vertrouwen :mrgreen:
Balen belly… :hug:
Maar goed dat je moed houdt! Volgende ronde beter…?!
:hug: belly
Hoi lieve allemaal!!
Na lang wachten is vorige week donderdag 30 juli om 6.37 in de morgen onze prachtige dochter Puck geboren! Ze was 3172 gram en 50 cm, en natuurlijk de mooiste baby van de wereld!
Het was een stormbevalling. Van het eerste vage krampje tot de geboorte 6 uur. In 2 uur tijd van 1 cm naar volledige ontsluiting. Heb alleen maar rugweeen gehad, erg pijnlijk. Het was een marathon die ik niet snel zal vergeten, maar het was ook onvergetelijk. Helaas had Puck een kleine infectie te pakken en moest ze een aantal dagen worden opgenomen voor een behandeling met antibiotica. Gistermorgen zijn we gelukkig in huis gekomen en genieten nu met volle teurgen van elkaar
tot gauw!!!
Liefs loesje101
gefeliciteerd met jullie dochter!PUCK
Gefeliciteerd met jullie dochter
Gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet er van
Hé Loesje, ik hoorde dat je bent bevallen van een dochter!
GEFELICITEERD MET PUCK!!!
Oh loesje wat geweldig, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHERTJE!!
gelukkig is nu alles goed en kunnen jullie heerlijk genieten.
kom je haar snel showen!! ? :inlove: :inlove: :inlove: :-*
gefeliciteerd met jullie kleine prinsesje Puck
kom je gauw je mooie meisje showen :inlove:
roosje succes morgen met je echo
O Loesje, gefeliciteerd!!!
Loesje, gefeliciteerd!! Het lange wachten is eindelijk beloond :inlove:
GEFELICITEERD!!!
geniet ervan!
ik had vanmorgen ineens wat bloed met afvegen. ik denk dat de ongi gewoon gaat toeslaan volgende week
Na alle ellende word ik volgens mij een week te vroeg ongesteld… verlies bruin bloed… Volgende week donderdag is pas mijn NOD.
Ben er ook totaal niet mee bezig, morgen huwelijksreportage dus een menstruatie komt nu helemaal niet goed uit
dat ik ongesteld word weet ik, maar zo vroeg…
Vlieg, betekent dat dat je deze keer op ff ruim 30 dagen zit? Da’s op zich natuurlijk een hele mooie cyclus, toch?
gefeliciteerd met jullie dochtertje
vliegje :hug: (het zou een innestelbloeding kunnen zijn? das naar wat ik hoor vaak ook bruin bloed)