roosje hoe is je echo gegaan?
wouw :inlove: dit is echt het mooiste wat ik ooit heb gezien en heb gehoord de echo was helemaal goed!
beebje doet het goed heerlijk zeg om dat te mogen zien en horen wat een prachtig geluid ze schat me op 7 weken en 5 dagen maar goed kon de 8 wel eerst aan houden want ze komt ook op 18 maart uit
ben zo happy
:inlove:
super gefeliciteerd :thumbup:
Roosje, wat heerlijk zeg!! :inlove: Nu nog even een paar weken ‘geduld’ tot de magische 12 weken maar dit is harstikke positief!!
ow ik ben zo blij echt over 3 weken weer een echo kijk er nu al naar uit
nu jullie nog dames :-*
Ja, waar blijft die serie postieve testen… :think:
Hoera! een dochter voor loesje! :inlove: Had je nog met een flesje melk voor de uitgang gerammeld? Van harte en veel geluk met de kleine puck
Hoi allemaal,
Ik ben Kim, bijna 28 en nieuw op dit forum.
11 juli van dit jaar ben ik getrouwd en we hebben een kinderwens
In januari ben ik begonnen met ontpillen en op dit moment zijn we met de tweede ronde bezig. Ik ben nu dus zeg maar in afwachtig als het goed is kan ik de 17e testen.
het lijkt me gezellig om me in de tussentijd bezig te houden op dit forum. Ik ben erg benieuwd wat anderen meemaken die ook vol spanning bezig zijn om zwanger te raken van hun eerste kindje!
welkom lady…
spannend he je wachtweekjes!!
hopelijk ben je gauw zwanger
liefs
sophie
wat een heerlijk bericht roosje! ik word er gewoon helemaal blij van!
hier blijft het bruin verlies aanhouden. het is niet veel, telkens een paar drupjes. hoe lang kan een innestelbloeding duren?
Mim, ik zit nu een week na mijn ei, dus zou niet goed zijn…
Roosje, fijn!
Oh, da’s niet goed nee… Maar zet het ook door??
Lady, welkom en veel succes!!
Loes gefeliciteerd met je dochter PUCK!!!
Lady_K, Welkom en succes heb je een fijne trouwdag gehad 11 juli,?
Ik ga 6 november trouwen en we hebben ook een kinder wens, ben in jullie gestopt met de pil en nu nog ong. 4 dagjes wachten en dan kunnen we gaan klussen.
we wachten niet totdat we getrouwd zijn maar we zien wel wanneer het raak is.
Roosje, Wat fijn dat de echo goed was spannend over 3 weken weer!!
@Lady_K wrote:
Hoi allemaal,
Ik ben Kim, bijna 28 en nieuw op dit forum.
11 juli van dit jaar ben ik getrouwd en we hebben een kinderwens
In januari ben ik begonnen met ontpillen en op dit moment zijn we met de tweede ronde bezig. Ik ben nu dus zeg maar in afwachtig als het goed is kan ik de 17e testen.
het lijkt me gezellig om me in de tussentijd bezig te houden op dit forum. Ik ben erg benieuwd wat anderen meemaken die ook vol spanning bezig zijn om zwanger te raken van hun eerste kindje!
Welkom en gezellig dat je hier komt meekletsen! En heel veel succes met het spannende wachten.
Hoi meiden!
Dank jullie wel voor alle lieve felicitaties!!!
Natuurlijk zal ik snel een fotootje van haar showen!! Moet eventjes uitvinden hoe dat ook alweer gaat!
Het gaat in ieder geval lekker thuis! Je krijgt wel wat minder slaap, haha!
Ik probeer alles heel intens te beleven, ben zo bang dat ik dingen niet meer weet! Ben ook echt vreselijk labiel! Als ik eraan denk dat ze alweer een week oud is wordt ik weer helemaal emotioneel! Belachelijk he!
Vandaag heeft ze een dagje waarop ze niet te troosten is, maar ik leg haar maar gewoon veel tegen me aan, heb haar de eerste dagen door de infectie bijna niet kunnen vasthouden! En ze ruikt zo lekker!
Kortom dames jullie merken het al, ben helemaal verliefd!!!
@Roosje… wat heerlijk dat de echo goed was!!!
@Vliegje… dikke knuffel voor het verlies van je vriendje… :hug:
liefs loesje101
heerlijk klink je loesje
lekker hoor fijn genieten van je roze wolk :inlove: :inlove:
hoe doet de pappie het??
wat een mooie berichten! loes, de liefde voor je kindje spat van het scherm! heerlijk om te lezen!
pff ik kan niet wachten tot volgende week. het bruin verlies is gestopt… en ik heb al een paar dagen dat als ik een tijdje niets heb gegeten, dat ik dan een beetje misselijk word…
oh, trouwens, welkom aan de nieuwe meisjes!!
Hoi meiden
Hier even een berichtje van mij. Ben van de week naar de verloskundige geweest en ik word doorgestuurd naar de gyn in het ziekenhuis ivm mijn medicijnen voor mijn bloeddruk. Daar mag ik 18 aug heen.
Ik voel me niet lekker. Moet steeds spugen, sinds gisten bijna de hele dag door. Vooral als ik iets heb gegeten en gedronken. Dus ik kan echt merken dat er wat bezig is in mijn lichaam
wat vervelend dat je zo ziek bent! ik hoop dat de gyn je wat verlichting kan geven. pas goed op jezelf!