@ Wensje: wat leuk dat jullie ook gaan trouwen!! heb je wel een jurk gekozen die eventueel uitgelegd kan worden als je zwanger blijkt te zijn?! Wij hebben een TOP dag gehad. Morgen gaan we de foto’s bij de fotograaf bewonderen. Ik kan niet wachten! Ik hoop voor je dat het snel raak is, en als je voor ullie dag zwanger raakt, je niet al te misselijk bent zodat je optimaal kan genieten!
@ Roosje: Ik ben nieuw hier maar begrijp dat je inmiddels bevallen bent Van harte gefeleiciteerd!
Lady_K, welkom hier! Maar je bent een beetje in de war, Roosje heeft haar eerste echo gehad en Loesje is bevallen :mrgreen:! Geeft niets, je leert onze namen nog wel kennen :mrgreen:
Whaaaa, Loesje, gefeliciteerd meid en kom maar snel met die foto’s want we moeten natuurlijk wel even keuren he! Zo’n prachtmeid moet geshowd woren hoor! Maar kom eerst even lekker bij van de bevalling, zolang kunnen we ook wel wachten
Roosje, geweldig dat alles goed was! Heb je het hartje ook gehoord? Mooi geluid he? :inlove: En bofkont jij, dat je over 3 weken alweer mag! dan heb jij over 3 weken net zoveel echo’s gehad als ik tot en met vandaag…
Onze 20weken echo was super goed! :inlove: Gek hoor, om het profiel van je kindje voor het eerst te zien. Maar zo mooi! Wat kunnen ze al veel zien joh! Beebje heeft mijn dopneusje :inlove:
Vanholland, sterkte meid! Maar ik weet zeker dat je het er graag voor over hebt, hoe ellendig je je ook voelt. Hopelijk neemt het straks snel af en voel je je wat beter!
Flup, …klinkt spannend hoor…
Whoeps… :oops:
Loesje bij deze dan alsnog van hartje met de geboorte van je kindje :-*
@vanholland wrote:
Hoi meiden
Hier even een berichtje van mij. Ben van de week naar de verloskundige geweest en ik word doorgestuurd naar de gyn in het ziekenhuis ivm mijn medicijnen voor mijn bloeddruk. Daar mag ik 18 aug heen.
Ik voel me niet lekker. Moet steeds spugen, sinds gisten bijna de hele dag door. Vooral als ik iets heb gegeten en gedronken. Dus ik kan echt merken dat er wat bezig is in mijn lichaam
He bah meid, hopelijk kan de gyn wta voor je betekenen en voel je je snel weer wat beter. :hug: :hug:
Roosje, fijn dat alles goed was!
Ik ben donderdag gaan vloeien, week na mijn ei. Nu lijkt het minder te worden. Tis niet veel, zou met 1 maandverbandje doorkunnen per dag bij wijze van. Maar ik snap er niks van, volgende week zou mijn NOD pas zijn. Nou ja, ben ik er weer snel vanaf.
Ik denk dat het van de stress is.
Dag allemaal,
een korte (en helaas niet zo’n blije) update.
De laatste dagen ben ik weinig online geweest. Ik ben er deze week achtergekomen dat vriend’lief’ een ander heeft (wat hij al weken verborgen heeft gehouden), of in ieder geval, van 2 walletjes snoept. Dit heeft veel in me opgeroepen natuurlijk, en heeft me doen besluiten onze relatie (tijdelijk ?) een halt toe te roepen. Ik ben er erg mee bezig en zie de computer weinig meer. Gisteren zijn de :twisted: :twisted: doorgebroken, voor nu is dat even een opluchting, omdat ik niet weet of ik dat er nu bij kon hebben (natuurlijk wel als het goed zou zitten tussen ons, wat ik dus echt dacht).
Ik denk dat ik de komende dagen het forum even moet laten voor wat het is, omdat het in deze situatie nogal ‘vervelend’ werkt wat jullie misschien wel begrijpen. We wouden zo graag een kindje, maar ik had geen weet van wat er ondertussen speelde. Mijn kinderwens blijft, maar het zal nu de situatie niet meer zijn. Ik zal hier niet van de aardbodem verdwijnen, maar wel wat minder actief hier komen.
:hug:
Hoi allemaal…
Wil zo graag een fotootje plaatsen van onze kleine grote trots, maar kom er echt niet uit hoe dit moet…
kan iemand me eventjes kort vertellen hoe dit moet…
Liefs loesje101
@jalena… dit meen je niet… wat vreselijk!!!
Wat moet dit ontzettend moeilijk voor je zijn… snap heel goed, dat je je eventjes terugtrekt van hier… je hebt totaal andere dingen aan je hoofd en je leventje neemt een totaal andere wending ineens! Wat heftig meis…
Wens je heel veel sterkte!!! :hug:
loesje101
Jeetje Jalena :hug: :-
natuurlijk begrijpen we dat! :-
@loesje101 wrote:
Hoi allemaal…
Wil zo graag een fotootje plaatsen van onze kleine grote trots, maar kom er echt niet uit hoe dit moet…
kan iemand me eventjes kort vertellen hoe dit moet…
Liefs loesje101
je hebt pb! :-*
@Jalena wrote:
Dag allemaal,
een korte (en helaas niet zo’n blije) update.
De laatste dagen ben ik weinig online geweest. Ik ben er deze week achtergekomen dat vriend’lief’ een ander heeft (wat hij al weken verborgen heeft gehouden), of in ieder geval, van 2 walletjes snoept. Dit heeft veel in me opgeroepen natuurlijk, en heeft me doen besluiten onze relatie (tijdelijk ?) een halt toe te roepen. Ik ben er erg mee bezig en zie de computer weinig meer. Gisteren zijn de :twisted: :twisted: doorgebroken, voor nu is dat even een opluchting, omdat ik niet weet of ik dat er nu bij kon hebben (natuurlijk wel als het goed zou zitten tussen ons, wat ik dus echt dacht).
Ik denk dat ik de komende dagen het forum even moet laten voor wat het is, omdat het in deze situatie nogal ‘vervelend’ werkt wat jullie misschien wel begrijpen. We wouden zo graag een kindje, maar ik had geen weet van wat er ondertussen speelde. Mijn kinderwens blijft, maar het zal nu de situatie niet meer zijn. Ik zal hier niet van de aardbodem verdwijnen, maar wel wat minder actief hier komen.
:hug:
He meissie, wat ongelofelijk K*T! Heel begrijpelijk dat je even niet veel zin hebt in het forum. Heel veel sterkte met de situatie en even een hele dikke :hug: voor jou. Ik hoop dat de zon over niet al te lang wel weer voor je zal schijnen; hoe dit hele verhaal ook afloopt.
Hoi Dames!!!
Jane_S… thanx voor de uitleg!!!
Allereerst een foto van mij en Puck een paar uurtjes na de bevalling!
Hier eentje van haar eerste badje…
Ze heeft nog een beetje een scheef neusje… ze heeft een beetje in de knel gezeten tijdens de bevalling…!
en als laatste eentje met pappa onder de douche…
Weet niet of pappa het erg vind dat hij nu op ons forumpje staat, maar vond deze foto zoooo mooi!!
Wow wat een mooi meisje!!!
Loesje, van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter!! :inlove:
En wat een mooie foto’s ook inderdaad, helemaal super!!
he meiden onze vakantie is ook weer voorbij
manlief is net een ruim uurtje geleden vertrokken naar zijn werk
verveel me te pletter zit te wachten op de oproep dat ik die kijkoperatie moet ondergaan
en daarna wachten tot januari tot de ICSI
bwaaaah
maar we hebben wel een leuke prijs gewonnen bij de sponsor bingo loterij
een samsung led tv van 40 inch(102cm)
echt mega mooi
maar had liever iets anders om me bezig te houden dan een tv
Loesje graag gedaan!
de foto’s kunnen kleiner geupload worden zie pb! :-
mara mooie foto’s hoor! wat een mooi meissie!! kan me voorstellen dat je/jullie daar errug trots op zijn!! :inlove: :inlove: :-
sorry meiden, heb weinig puf om op iedereen te reageren, denk wel ana jullie en kan het wel nog net iedere dag opbrengen jullie te volgen! :-*
heb ze nu verkleind… das beter!!! Thanx!!!
Heb trouwens nu een fikse blaasontsteking te pakken… Gebeurt natuurlijk vaker na een bevalling en ben ook nog gekatheteriseerd. Maar goed het is redelijk pijnlijk, dus das wat minder…
Maar heb alle ellende er driedubbel en dwars voorover!!
kreeg geen mail meer dus moest ff flink bijlezen zag prachtige foot;s voorbij komen
mim heb idd volgende week dinsdag een echo en die week erna weer komt doordat ik ook een keer voor intake naar de vk mag en die wou ook graag echo doen en daar zeg ik geen nee tegen
hoe was jou echo?