Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

loesje wat een mooie meisje is puck :inlove: :inlove: :inlove:

leuk ook om een foto van jou te zien :thumbup:

sterkte met je blaasontsteking :hug:

jeetje jalena sterkte komende tijd!!

fijn he hollow dat wachten…ik wacht met je mee :wink:

Jeetje Jalena, Wat verschrikkelijk allemaal voor je!!! Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe…

En wat een prachtig kindje is Puck! :inlove: En wat zag ij er goed uit zo vlak na je bevalling zeg :oops:

Wat een mooi meisje is Puck!!!

de 3 weken zijn voorbij gevlogen. woensdag mag ik weer naar de gyn. heel gek, maar eigenlijk kijk ik wel uit naar die bezoekjes. ik ben benieuwd wat hij nu gaat zeggen wat er verder gaat gebeuren.

ik had ook woensdag ongi moeten worden, maar zaterdagochtend werd ik wakker van een enorme buikpijn. het was echt niet te houden. daarna ging ik ook flink bloeden. heb de grootste maat maandverband moeten kopen, die heb ik echt nog nooit gebruikt! ik voelde me ook echt erg beroerd.

gistermiddag was de bloeding gelukkig een heel stuk minder, en gisteravond/vanmorgen is het helemaal weg…

de ongi was dit keer dus kort maar krachtig denk ik… ik ga het woensdag wel bij de gyn aangeven. normaal ben ik nooit te vroeg en het was echt flink te vroeg.

de hsg heeft deze keer dus niet echt gewerkt, helaas. we hadden er al wel rekening mee gehouden eigenlijk, dus deze keer was de teleurstelling niet heel erg hard.

@Lady_K wrote:

Jeetje Jalena, Wat verschrikkelijk allemaal voor je!!! Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe…

En wat een prachtig kindje is Puck! :inlove: En wat zag ij er goed uit zo vlak na je bevalling zeg :oops:

ja dat vind ik ook!! :smiley:

Oh echt waar? Nou das best leuk om te horen, aangezien je je volledig afgemat, beurs, en totaal uitgeput voelt!!! Thanx meiden

Loesje, wat een mooi meisje! En wat klein… Lijkt me in het begin toch ook wel eng om het vast te houden enzo… Maar goed, nog een paar maanden geduld hier :smiley:

Roosje, ik denk dat je op iemand anders reageert want ik heb 5 weken geleden de (in principe) laatste echo gehad… :think:

Loesje, je ziet er echt superfit uit hoor op de foto. Zo fit wil ik er straks ook wel uitzien :mrgreen:

Wat een schatje, die Puck van jullie en papa Puck heeft er vast geen moeite mee dat een heel forum met vrouwen in zwijmel valt bij het zien van die laatste foto :inlove: … misschien maar even weglaten dat dat vooral door de kleine meid komt? :mrgreen:

mim was idd in de war met iemand anders :oops:

hier al weer vroeg op moest gisteravond weer beginnen met werken en heb zo een dagdienst tot 15;00 is weer even wennen in het ritme te komen :wink:

verder voel ik me heel goed, af en toe misselijk snel moe maar verder mag ik niet klagen :silenced:

volgende week de eerste afspraak bij de vk en heb dan ook nog een extra echo :dance:

@111… hihi, ja we laten pappa gewoon in de waan dat het door hem komt!!!

@Roosje… op zich een beetje jammer van de misselijkheid, maar ach als het daarbij blijft, dan is het toch gewoon geweldig!! Fijn dat je je verder goed voelt, en op naar de tweede mooie echo!!!

x loesje101

Nieuwe testers vandaag???

Ik hou de spanning hier niet meer…

Ik ga morgenochtend (te vroeg ik weet het) er een testje tegenaan gooien. Begin ik met voorbereidingen op werk en wil het dan stiekem al weten. Als hij negatief is doe ik er zondag (een dag voor NOD) nog een, dan kan ik misschien s’avonds mijn ouders verrassen :slight_smile:

ik ben 15 juli gestopt met de pil en wij gaan voor ons 1 kindje

zit nu in rond 1 zeg maar

lady spannend hoor!! vijf dagen is wel erg vroeg ja, maar ms had je eerder je ei :wink:

flappie welkom!! veel succes met zwanger worden… :wink:

loesje je mag vaak genoeg komen spammen hoor :wink: :-*

hoe voel je je nu?

Voel me wel oke eigenlijk. Vandaag ook een eindje gewandeld met Puck, en merk wel dat je lichaam wel iets te verduren heeft gehad. Een klein pieseindje is al zwaar vermoeiend. Maar als je ziet wat voor geweld een bevalling is voor je lichaam, voel ik me top!

Wel ben ik zo emotioneel als het maar kan. Gelukkig wordt het nu minder, maar kon echt om alles huilen. En dat terwijl ik me supergelukkig voel!

Voel echt gekke dingen, zoals een soort weemoed gevoel naar het zwanger zijn. Het idee dat die periode alweer voorbij is, kan ik zo weer om janken, En dat terwijl ik een prachtige dochter heb hoor! Ach zijn echt de hormonen.

En de voeding he… ik heb weloverwogen besloten om vanaf het begin voor flesvoeding te gaan. Verschillende redenen hiervoor, maar ik merk wel dat alles en iedereen zo ontzettend gericht is op borstvoeding, dat je je echt bijna een slecht moeder voelt als je dat dus niet doet. Twijfel ineens of het wel een goede keuze was, en dat terwijl het zo ontzettend goed gaat, en de kleine super groeit!

Denk dat mijn twijfel vooral door de buitenwereld komt, ga daardoor mezelf afvragen of je je kind tekort doet met volledige flesvoeding…

Maar eigenlijk weet ik wel dat dat niet zo is… En ik voel gewoon dat borstvoeding niet mijn ding is, de flesvoeding is heel makkelijk en mijn vriend vind het geweldig zo!

Oh die vreselijke hormonen!!!

Maar gelukkig merk ik dat het al wat minder word!

Sorry moest even uitrazen!!!

x loesje101

ach lieverd raas maar lekker uit :-

je hormonen zitten toch nog een paar maanden in je lijf!!!

en geniet maar lekker van je meissie…en doe rustig aan

je bent heus geen slechte moeder hoor, iedereen zijn eigen keuze toch??

dikke knuf :-

Hoi loesje,

Trek je maar niks aan van dat borstvoeding gedram! Alle vrouwen die ik ken en het geprobeerd hebben hadden er maar kort lol van: allemaal borstontsteking. En je weet ook niet wat je kindje meekrijgt, hoeveel het drinkt en hoe goed de kwaliteit van je melk is. Nu weet je dat wel, en dat vriednje lief ook de fles kan geven is toch super! Heb je ook af en toe je handen vrij :wink:

En je hormonen moet je gewoon lekker aan toegeven. Hoort erbij en gaat weer over. Maar dat wist je al :wink:

Loesje, ik ga straks ook geen bv geven hoor. Is gewoon niet mijn ding en ik wil graag dat Matthijs ook gewoon een flesje kan geven. Ik weet dat het kan met kolven enzo, maar ik ben geen koe, dus we gaan gewoon meteen aan de fles hoor. :mrgreen:

Overigens is dit mijn mening, ik wil er niemand mee voor het hoofd stoten die wel bv geeft. Ieder zijn ding!

Lady, het is wel erg vroeg hoor om te testen… Misschien toch beter een paar daagjes wachten? Maar wel sssssuperspannend! Ik duim voor je!

Flappie, veel succes en gezellig dat je hier mee komt schrijven!

Roos, wat super dat je je goed voelt meid! Die vermoeidheid is alleen maar logisch, er gebeurt zoveel in je lijf! Ik heb er sinds een week ook weer erg veel last van en merk dat mn buik weer met sprongen dikker wordt. Zal wel een groeispurt zijn ofzo :think:.

hoi hoi,

bedankt voor jullie verhelderende reacties, soms lijk je als bewust flesvoeding gevende moeder alleen op de wereld te staan… Maar moet zeggen voel me weer meer gesterkt in mijn keuze, en weet weer waarom ik hiervoor heb gekozen!

x loesje101

een blije mama is een blije baby toch? als je tegen je zin borstvoeding zou geven, voelt je kleine meisje dat ook direct en het zal er dan niet gezelliger op worden! dusse van mij ook een dikke :thumbup:

vanmiddag weer naar de gyn. ben zo benieuwd wat hij gaat zeggen en wat er verder gaat gebeuren.

wel raar, ik schreef hier al eerder dat ik van het weekend ineens ongi werd ipv vandaag. maar nu zag ik gister mn tepels, en mijn hemel ze zijn HUGE ik stond echt zo :shock: voor de spiegel. ook zitten er wat meer van die bultjes op.

ik snap mijn lijf echt niet meer. ga het wel even bij de gyn voorleggen denk ik…

fluppie hoe was het bij de gyn?

loesje: mijn omgeving weet nog maar net dat ik zwanger ben en er word al volop aan me gebrgaad of ik bv wil gaan geven ik zeg meteen stellig NEE ik ben er geen type voor zeg het meteen eerlijk heb het geduld er ook niet voor en voel gewoon meer voor fv moet ook kunnen doen daar worden kindjes ook groot mee!!

ik moet om 3 uur, dus ik ga zo van mn werk weg… ben wel een beetje nerveus moet ik zeggen.