@fluppie wrote:
ik moet om 3 uur, dus ik ga zo van mn werk weg… ben wel een beetje nerveus moet ik zeggen.
hoe is het gegaan??
@fluppie wrote:
ik moet om 3 uur, dus ik ga zo van mn werk weg… ben wel een beetje nerveus moet ik zeggen.
ja fluppie… ben ook benieuwd…
@111 wrote:
Lady, het is wel erg vroeg hoor om te testen… Misschien toch beter een paar daagjes wachten? Maar wel sssssuperspannend! Ik duim voor je! .
spannend hoor lady
succes morgen met testen
fluppie hoe was het bij de gyn?
tja, het was eigenlijk een beetje vreemd bezoekje… ik vertelde van mn rare menstruatie en daarop heeft hij een echo gemaakt. 1 uitwendig en 1 inwendig. hij zat maar een beetje te mompelen en te turen en begon over een mogelijke innesteling die niet goed gegaan was, maar toen ik later vroeg of dat inderdaad het geval was, zei hij weer dat dat niet zo was.
het zag er in ieder geval goed uit wat ik begreep. toen ik weer aangekleed was, zat hij weer in zichzelf te denken en te mompelen hahahaha! hij vertelde me later dat we nog een soort kijkoperatie in de baarmoeder kunnen doen, maar dat ik dan wel onder narcose moet. ik ben niet echt een held moet ik zeggen, dus ik wil dat eigenlijk vermijden…
dus nu moet ik over 3 weken weer terugkomen en van te voren weer bloed laten prikken. en dan gaan we weer kijken wat we kunnen doen.
het allervreemdste was zijn laatste opmerking: maar ik denk / verwacht (dat is me even ontgaan) dat het allemaal niet nodig is (hij bedoelde die onderzoeken). :?
wat hij hier nu weer mee bedoelde? zou hij misschien toch iets gezien hebben? ik begrijp het niet echt…
fluppie wat naar zeg dat je nog niks wijzer bent geworden! ik had hier niet acoord mee gegaan en vraag desnoods een andere afspraak aan bj een andere gyn nu weet je nog niet waar je aan toe bent :-*
Jee Fluppie, wat vaag… :think: Kan me voorstellen dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent en er eigenlijk juist erg onzeker van wordt…
Hee fluppie, hoe voel je je verder? Nog enigzins last van kwaaltjes?
Want als ik denk aan je reuzetepels en aan het feit dat je op een raar moment ongi werd (was je nou echt heftig ongi of maar een beetje?) en als ik hoor hoe vreemd die gyn deed, en dat ie zegt dat ie denkt dat verder onderzoek niet nodig zal zijn… dan ga je inderdaad denken dat ie wat heeft gezien in positieve zin. Testje doen? Zodat je zekerheid hebt?
Hey Fluppie, wat naar dat zo’n gyn zo vaag doet. Ik zou gewoon nog een keer opbellen en mijn extra vragen stellen. Je moet niet met vragen blijven zitten hoor. Sterkte!
ik had er ook geen genoegen mee genomen en verder gevraagd
en waarom is die drie weken later dan??
om te kijken of je ms toch zwanger bent?
vreemd hoor
GEFELICITEERD Loesje met jullie dochter, prachtige meid zo te zien :inlove:
Ik heb heel weinig tijd vanwege drukte op mijn werk en thuis. Ik probeer binnenkort weer even bij te lezen.
ik ga er inderdaad een testje tegenaan gooien het weekend. gewoon voor de zekerheid.
op het moment dat ik zwanger zou zijn, dan is het pas 4 weken en volgens mij kun je dan toch ook nog niks zien op de echo toch?
hij wilde inderdaad die 3 weken afwachten om te kijken hoe mijn menstruatie zich zou gaan ontwikkelen.
volgens mij was het wel een ongi, het was redelijk veel en ik had erge buikpijn. maar het was ook met een dag weer weg.
heb inderdaad nog steeds reuzetepels hahahaha! mn lijf heeft me inmiddels al zo vaak voor de gek gehouden, dat ik daar nu maar weer vanuit ga.
@fluppie wrote:
op het moment dat ik zwanger zou zijn, dan is het pas 4 weken en volgens mij kun je dan toch ook nog niks zien op de echo toch?
hahahaha, ik heb een heeeeeeel raar lijf! hans klok zou er vast nog wel een mooie truc van kunnen maken! hahahaha!
het is voornamelijk erg verwarrend… maar goed we gaan gewoon weer verder!
@fluppie wrote:
hahahaha, ik heb een heeeeeeel raar lijf! hans klok zou er vast nog wel een mooie truc van kunnen maken! hahahaha!
het is voornamelijk erg verwarrend… maar goed we gaan gewoon weer verder!
mijn man is nu weer voor 3 dagen in het buitenland, dus ik wacht tot zondag (dan is hij weer thuis). en dan ga ik testen.
ach, iemand moet de spanning erin houden toch? hahahaha! al had ik het graag ook wat minder spannend gehad hoor. doe mij maar gewoon duidelijkheid in deze situatie!
ze kunnen het wel aan de baarmoedermond zien volgens mij hoor!!
en je ziet wel ’ iets’ op een echo als het raak zou zijn…
hopelijk voor jou ben je een uitzondering
Jeetje Flup, wat maak jij het spannend meid! Voor ons, maar ook vooral voor jezelf!
Mn duimpjes draaien in ieder geval volop voor je, hopelijk heb je snel duidelijkheid!
ik denk dat ik nu echt opga voor een nominatie voor het raarste lijf…
had vanmorgen weer bruin verlies. ik snap er nu officieel niks meer van. zou ik nu weer ongi worden?
Kan me dat haast niet voorstellen, dan zou die gyn toch niet zo vaag gedaan hebben??? :think: Blijft toch weer afwachten, vervelend hoor!