ik heb vandaag me eerste buikband gekocht :inlove: kon het niet laten haha hoeft nog niet om maar toch he
was om een positiebroek maar die was me te lang wel jammer maar goed ga volgende week toch ff de stad in me schoonma en zusje dus dan slagen we vast wel :inlove:
hoe is het met iedereen?
Ooh buikbanden zijn leuk ja!!
Hier gisteren de laatste pil tot me genomenā¦ maandag als het goed is ongesteld en dan gaan we eindelijk ronde 1 in. Spannend!!! :mrgreen:
@mariamaria wrote:
Ooh buikbanden zijn leuk ja!!
Hier gisteren de laatste pil tot me genomenā¦ maandag als het goed is ongesteld en dan gaan we eindelijk ronde 1 in. Spannend!!! :mrgreen:
spannend! succes :thumbup:
@Roosjeā¦ wat leuk heā¦ om eindelijk positie dingetjes te halen! Vond het zo geweldig!! Wou het iedereen wel showen! Haha, en aan het einde denk jeā¦ hmm heb toch ook wel weer zin om gewone leuke kleding te kopen in de stadā¦ hoewelā¦ heb nog steeds mijn zwangerschapskleding aan hoor, heb wat gewone kleding niet zoveel soeps meer wat zomerkleding betreft, en nu al veel nieuwe dingen kopen is niet slim met een lichaam wat hopelijk nog veel verandert de komende tijdā¦ Bovendien kan ik mijn eigen broeken nog echt niet aan!
En ach,ā¦ voor het afscheid nemen van de zwangerschap is het ook wel goed!
@fluppieā¦ moet zeggen dat ik er echt niets meer van kan maken,maar dat heb je zelf waarschijnlijk ook! Erg frustrerend hoor! Ben toch benieuwd wat de test zegtā¦
Hier vandaag nog bij verloskundige geweest. Had een paar hechtingen die niet wilden oplossen en die er uit moesten omdat ze gingen irriteren, dus die heeft ze er net uitgehaald. Voelde me wel een beetje raar daar ik de wachtkamer met al die zwangere vrouwen, had een beetje het gevoel dat ik er niets meer te zoeken hadā¦ ben echt een gekke muts!
liefs loesje101
roosje
eindelijk mag je leuke dingetjes kopen
geniet er lekker van meid :-*
loesje
gelukkig zijn ze daarvoor hihihi :thumbup:
maria
spannend hoor meis de eerste ronde in
veel plezier
Roosje, leuk heā¦Ik moet ook oppassen om niet te blijven kopen, dus ik had mezelf al voorgenomen om alleen wat basics te kopen en dat lukt aardig. Heb twee buikbanden en daardoor lijkt het toch al snel alsof je weer een andere combi aan hebt. Ideaal!
Loesje, ik kan me dat wel voorstellen hoor. Dat stadium heb jij al helemaal afgerond, dus ik snap wel dat je je dan wat overbodig voelt op zoān moment. Maar de VK is er natuurlijk ook voor nazorg, en daarvoor kom jij langs!
Fluppie, ik ben het spoor ook bijster meidā¦Het enige dat je kunt doen is helaas afwachten denk ikā¦Hopelijk wordt het snel duidelijk allemaal!
Ik heb hier zoān blonde actie gehad!
Ik ben na mijn eisprong begonnen met tempen sāmorgens. Nou ging dat prima maar ik moest de laatste dagen weer werken en moest dus vroeg opstaan. Omdat ik in het donker steeds het achterkantje van de termometer kwijt was (die valt eraf) had ik maar en goedkope nieuwe gekocht bij etos. Onthoud de laaste temperatuur.
Ik dacht dat is handig! Ik temp, ga uit bed en kijk in de badkmer wat de laatste temperatuur was. Hoef ik geen lichtjes aan te doen en kan mannetje doorslapen.
Afijn, temperatuur drastisch naar beneden! Ik dacht natuurlijk dan komt de ongi snel. Was van 37 naar 36.5 gegaan. Dag erop weer, de dag daarop weer 36.5.
Gisteren zat het me toch niet lekker. Ik kwam uit mijn werk en tempte me. Had ik gewoon 37.6! Ik druk at ding uit, druk hem aan om te checken of hij inderdaad de laatste temp aangeeft. Guess what?
36,5!! Dat ding werkt niet goed! Dus er is nog hoop!!! :lol:
Dames koop geen digitale termometer van de etos
Vanmorgen getest: nagatief. Ik zit nog twee dagen voor mijn NOD dus kan nog veranderen.
Ladyā¦ is het niet zo dat je de knop iets langer ingedrukt moet houden voor de laatste temperatuur?? Ik heb ook getemperatuurd (met eentje van de Hema denk ik) en dan moest je de knop iets langer ingedrukt houden bij het aanzetten. Als je 'em āgewoonā aanzet dan springt-ie standaard op 36,5
hey meiden wat zijn we stil?
ik moest gewoon zoeken naar dit topic
sorry!! hahaha!
gister weer getest en natuurlijk wat ik al dacht: negatiefā¦
het vloeien is nu tenminste wel gestopt, dus we gaan gewoon weer door voor de volgende rondeā¦
Fluppieā¦ :hug:
Roosje, ik vind het echt heerlijk voor je! :inlove: Buikbanden zijn idd heel erg leuk! :inlove:
Mariamaria, voor jou wordt het ook spannend, ronde 1 komt eraan! :dance:
Inderdaad Artistiqua, ronde 1 is begonnen. Helaas nog niet klussen want ben nog ziek ĆĀ©n ongi. Hoop snel beter te zijnā¦ dan kunnen we er voor gaan
meld me ook even ben op me werk kom vanavond wel ff reageren :-*
sorry meiden verwaarloos jullie een beetje.
reden is dat ik 't een beetje druk heb gehad en beetje ziekjes ben geweest.
maargoed ik ben er en waarschijnlijk voorlopig weer de laatst dag voor mijn ongi dus geniet er nog even van, verwacht het morgen wel weerā¦ wel een paar positieve dingen:
- ik heb al 2 cycli achter elkaar 27 dagen cyclus + geen gevoelige borsten
dat is precies zoals ik het had voor de pil, dus hopelijk levert dat binnen nu en een maand positief nieuws op
roosje wat super leuk dat je buikbanden hebt gekocht!!
oh kan ook niet wachten!!
mariamaria wat spannend je eerste ronde!!
arti ben jij inmiddels al bezocht door de :evil: ?
fluppie wat balen meis! :hug:
hoelang ben je eigenlijk gestopt met de pilā¦? en heb je ondertussen al een regelmatige cyclus gehadā¦?
heej hollow, hoe is het bij jou?
je moet nog lang wachten toch.? :hug:
mim hoe is het met jou? lekker aan het genieten van je zwangerschap!! ? :inlove:
lady_K bizar van je tempding dat hij niet werkte :?
ik vind/vond het inderdaad ook erg handig dat die het onthoudt.
ik had een keer niet goed getempt en had hij de temperatuur van de dag ervoor nog bewaart dus ik vertrouwde het toen niet meerā¦
heej 111 hoe is het met jouā¦??
sophie hoe is het met jouā¦??
en hoe is het met onze nieuwe mammaās???
komen jullie snel meer fotoās en verhalen delen?? :inlove:
Hoi Jane!! Ik ga weer heel hard :thumbup: voor je!! Hopelijk is het eindelijk eens raak, het gaat hier gewoon echt niet snel genoeg :think:
Met mij gaat het nog steeds prima, begin inderdaad aardig te genieten van het zwanger zijn. Het valt me tot nu toe echt ontzettend mee en het begint nu letterlijk en figuurlijk te leven. Volgende week begint de zwangerschapstraining (wordt ook wel eens wat aangezien dat 10 weken duurtā¦) maar voor mān gevoel begint het āalā omdat ik me nog niet ontzettend zwanger voel. Heb nog steeds een bescheiden buikje :mrgreen: Straks naar tennisles, nog een paar lessen te gaan en ik ga het gewoon proberen!
Volgende week wordt de box geleverd, het babykamertje begint ook al ergens op te lijken en zo af en toe koop ik weer iets. Begin het echt steeds leuker te vinden :inlove:
mim super zeg! kom je je kamertje ook showen in het showforum heb je al een kinderwagen besteld? wat voor 1?
wat is er ontzettend veel te krijgen he! zoveel keus
Mim, je gaat al hard!! :shock: :thumbup: :-*
Heee dames!
Alles goed met iedereen!
@ Fluppieā¦ ah meid wat jammerā¦ :hug: K**** ongi ookā¦
@mimā¦ wat heerlijk dat je er zo van geniet. Moet je ook doen hoor, voor je het weet heb je zoān klein monstertje in je armen! Wat overigens prachtig is, en waar je al die tijd naar toe hebt geleefd, maar geniet ook van je zwangerschap. Ook dat is zo bijzonder!!!
Hier alles heel goed. Met Puck gaat alles heel relaxed. TĆĀs zoān makkelijk grietjeā¦ Lekker slapen, heel knuffelig en laat ons sānachts buiten de fles om ook heerlijk slapen! Tot nu toe mogen we zeker niet klagen. Heb haar zaterdagavond meegenomen naar een vriendin die hier in de buurt woonde. Lekker buiten gezeten met een wijntje en madam stond er lekker bij! Om tien uur weer terug geslenterd, heerlijk was het!!!
Begin steeds meer aan dat kleine wezentje om me heen te wennen, kan steeds moeilijker voorstellen dat ik haar nog niet kende!!
Heb nog een paar mooie fotoās die ik jullie echt nog even moet laten zienā¦ eentje van puck en ik, en eentje van puckā¦ ze zijn bewerkt door een collega van mij, mooie he, zwijmel ā¦
:inlove:
wouw wat een mooie foto;s!!! :inlove:
@Mim74 wrote:
Ladyā¦ is het niet zo dat je de knop iets langer ingedrukt moet houden voor de laatste temperatuur?? Ik heb ook getemperatuurd (met eentje van de Hema denk ik) en dan moest je de knop iets langer ingedrukt houden bij het aanzetten. Als je 'em āgewoonā aanzet dan springt-ie standaard op 36,5
Goeie Mim, ga ik morgen meteen proberen. was ook zo dom om het doosje met beschrijving meteen weg te gooienā¦ :o