Vanaf gisteren minimaal bruinverlies. Dan een mini beetje nu weer uren niks… ben ban dat de :evil: toch in aantocht zijn maar er is nog een sprankje hoop…
Vanmorgen natuurlijk weer getest, negatief, dus wacht nu maar af en als het er van de week nog niet is dan test ik weer. Heb een korte cyclys (25 dagen) dus heel heel heel misschien is dit een stukje innesteling.
Ach, eigenlijk weet ik zelf ook wel dat het er deze maand niet in zit maar je blijft jezelf voor de gek houden :lol:
Loesje, wat een prachtige zwijmelfoto’s zeg! Die zouden allebei als voorkant van een geboortekaartje niet misstaan! Ik zeg: uitvergroten en op canvas laten drukken, mooi voor aan de muur!
Jane, alles goed hier. Zit er een beetje doorheen vandaag, net een lekkere huilbui gehad :mrgreen: om niets eigenlijk, gewoon een te druk weekend gehad en dat breekt op. Nachtje lekker slapen helpt vast wel :oops:.
Ga voor jou extra hard duimen hoor, nu mag het wel eens goedkomen!
Mim, leuk hoor, zwangerschapstraining! Ik mag 9 sept voor de eerste les. Ben benieuwd hoe het je bevalt. Wat ging je ook alweer doen? Ik ga voor yoga.
Lady_K, je weet maar nooit he…zelfs met een kleine kans zou het kunnen.
Mim, fijn dat je aan het genieten bent. Je was eerst vrij nuchter denk ik?
Loesje, prachtige foto’s!
Sorry dat ik er niet veel ben, neem lekker veel afstand en dat bevalt me prima. Ben jullie niet vergeten hoor!
Wij jou ook niet hoor Vlieg! :mrgreen: :-*
Goedemorgen meiden,
Wow loesje wat een prachtige foto’s!! :inlove: :inlove:
Bedankt mim :-
oh wat super leuk dat jullie kamertje al ergens op begint te lijken en de box ook al besteld is. kom je ze snel even showen?? :inlove:
kan ook niet wachten tot we de spulletjes kunnen kopen, heb alles al uitgezocht :oops:
tierr ik lees zo weinig van je hoe gaat het metj ou?? :hug:
111 hihi heerlijk he die hormonen gelukkig gaat het verder allemaal goed!
Bedankt :-
heej vlieg wij zijn jou ook niet vergeten hoor!! :hug: :-*
jane vandaag is je nod spannend! nog nergens last van?
111: heeft een nacht je goed gedaan? lekker he al die hormoontjes
ik mag zometeen weer voor een echo! spannend en heb me intake bij de verloskundige :inlove:
@Jane_S wrote:
fluppie wat balen meis! :hug:
hoelang ben je eigenlijk gestopt met de pil…? en heb je ondertussen al een regelmatige cyclus gehad…?
ben sinds vorig jaar juni met de pil gestopt en we zijn sinds december echt bezig. mijn ongi is verschrikkelijk regelmatig. kan er de klok op gelijk zetten, behalve dan deze maand! :)
loesje, wat een prachtige foto's!!
Loesje, echt hele mooie foto’s! Die met die hand is ook echt prachtig, dan zie je goed hoe klein het meiske nog is :inlove:
111, ik ga naar zwangerschapstraining op basis van Mensendieck. Dat sprak me nog het meest aan aangezien ik in het verleden rugklachten heb gehad. Nu gaat het nog steeds prima maar het is gewoon een zwakke plek, vanwege m’n lengte laat ik m’n schouders een beetje hangen dus ik moet er gewoon goed om denken.
Vliegje, ik was in het begin inderdaad vrij nuchter (nog steeds wel, vind ik zelf…) en heb ook nooit zoveel met baby’s gehad maar als je buik eenmaal begint te wiebelen en bewegen dan wordt je gewoon nieuwsgierig! :mrgreen: Gelukkig duurt het 9 maanden en doen de hormonen ook het nodige met je, het wordt steeds ‘echter’.
Roosje, veel plezier me de echo en intake, toch ook weer een mijlpaaltje! Ik heb een kinderwagen met toebehoren (echt supercompleet, zelfs met autozitje) via Marktplaats gekocht (Mutsy). Heb me echt verwonderd over het aanbod!! Wat dat betreft ben ik ook vrij nuchter, ook commode en ledikant zijn tweedehands. Voor de wandelwagen heb ik op internet gezocht naar tips welke geschikt is voor langere mensen en daarnaast is deze heel goed getest door de Consumentenbond begin 2008. Ziet er nog prima uit, lime-kleur. Heb wel een nieuw matrasje gekocht, die hadden ze bij de Babydump voor een tientje dus da’s wel net zo’n fijn idee en verder kan je bijna alles loshalen en wassen.
Als het kamertje een beetje aan kant is zal ik foto’s plaatsen! Over twee weken zal ik ook weer eens een buikfoto plaatsen
alles was goed baby zwaaide me tegemoet trappelde maar raak wouwie!!!
ben zo gelukkig ze kwamen op 3 dagen korter uit maar mocht eerst 18 mrt wel aanhouden
ik moest wel wegen we hebben het er over gehad en ik wil naar een dietist toe die me iets in d egaten kan houden en me goede tips kan geven
me bloeddruk was wel goed en ik krijg wat meer groei echo;s vanwege me gewicht ik mag waarschijnlijk aan het einde van de zwangerschap alleen in het zkh onder begeleiding maar goed dat is een zorg voor later
ben nu helemaal happy en hyper
@Mim74 wrote:
Gefeliciteerd Roosje!! :mrgreen: Wanneer is de volgende echo?
dank je wel volgende week donderdag als afsluiting in het zkh en daarna eerst niet weer
gefeliciteerd met je mooie echo roosje :thumbup:
@Jane_S wrote:
tierr ik lees zo weinig van je hoe gaat het metj ou?? :hug:
Lief dat je aan me denkt! :-*
Hier gaat het goed hoor, heb het alleen erg druk met werken momenteel.
Zit vanaf vorige week voor het eerst op mijn eigen groep, en daar zit een jongen met een behoorlijke gebruiksaanwijzing die behoorlijk uitdaagt.. is wel vermoeiend in het begin en dan zeker als je 5 dagen in de week werkt. Dus niet zoveel puf om mee te schrijven, maar ik lees wel trouw mee hoor!! :)
Vrijdag de uitslag van de zaadtest... zo spannend....
Hoe is het met jou dan... vandaag je NOD.... :pray:
Roosje, gefeliciteerd met je mooie echo, echt super!!
@Wow, Loesje wat een prachtige foto’s :shock: :inlove:
@Roosje wat fijn dat je echo helemaal goed was
@Roosje… wat heerlijk! Een mooie echo!! Fijn he!! Nu kun je echt gaan genieten meid!
@Tierr… ik ga voor je duimen voor vrijdag hoor!! :thumbup: :thumbdown:
@vliegje… heel goed hoor, lekker eventjes aan jezelf denken!!
@Jane_S… en??? NOD voor jou???
@Lady_K… ik blijf voor je meehopen!!!
Gaaf dat jullie de foto’s zo mooi vinden! Vind ze zelf ook prachtig! Heb ook wel heel veel minder mooi bewerkte foto’s hoor, maar moest deze echt even showen!
Ja loes, tier en roosje spannend he!
durf niets te hopen en verwacht het morgen…
mijn cyclus begint wel weer dezelfde vorm te krijgen als vóór de pil dat geeft wel hoop :inlove:
ik wil nog steeds zeggen dat ik het wel onwijs leuk vind dat de 1stekindjemama’s zo gezellig bij ons blijven kletsen! erg leuk!! :-
tier denk je wel beetje aan jezelf ? :hug: :-
succes met het begin van deze job :hug: :-
fijn toch even iets van je te lezen
sorry meiden even geen puf voor de rest te reageren, betekent niet dat ik jullie ben vergeten! :- oh ja roosje prachtige echo!! jammer ie zo wazig is maar nog steeds wonderbaarlijk mooi! :inlove:
@Jane_S wrote:
ik wil nog steeds zeggen dat ik het wel onwijs leuk vind dat de 1stekindjemama’s zo gezellig bij ons blijven kletsen! erg leuk!! :-*
Daar ben ik het helemaal mee eens, echt top!! :thumbup: :-*
@Jane_S wrote:
tier denk je wel beetje aan jezelf ? :hug: :-*
succes met het begin van deze job :hug: :-*
fijn toch even iets van je te lezen :)
:-*
Ik ga voor je duimen dat de duivels zich morgen en de komende 8 maanden niet laten zien!! :pray:
Helaas dames…
Vanaf gisterenmiddag was het bruinverlies weg maar helaas stilte voor de storm: vannacht is jammer genoeg mn ongi in alle hevigheid losgebroken.
Ik mag weer op voor de volgende ronde
@Jane_S wrote:
Ja loes, tier en roosje spannend he!
durf niets te hopen en verwacht het morgen…
Ik ga voor je duimen!!! :thumbup:
Wat geweldig dat je alles hebt kunnen zien op de echo Roosje!
Dan wordt het allemaal steeds “echter” he dat zwanger zijn