Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

Roos, gefeliciteerd met de goede echo! Gek idee he, dat dat in je buik zit! Lekker van genieten hoor!

De nachtrust heeft me wel goed gedaan, maar ben er nog niet. Nog steeds erg emo, maar wel wat rustiger in mn hoofd en heb het gevoel dat ik mezelf niet meer zo voorbij loop. Moet gewoon strenger zijn voor mezelf om zeker niet over mn grenzen heen te gaan.

Heb ik vanochtend ook besproken met de VK en Matthijs weet nu ook dat hij toch echt beter op me moet letten en me vooral moet afremmen als het weer te veel en te druk wordt. Maar verder gaat alles goed, bloeddruk is behoorlijk laag maar zeker niet verontrustend, gewoon buitengewoon super voor deze fase van de zwangerschap en het hartje klopt super regelmatig. Alles is goed gegroeid, precies volgens het boekje allemaal, dus over mn beeb hoef ik me niet druk te maken. Moet alleen zorgen dat ik elke 3 uur iets eet om mn glucose op peil te houden. Geen idee hoe ik dat moet gaan doen, elke 3 uur iets eten is voor mij echt teveel, heb al de grootste moeite om de helft van mn 3 maaltijden per dag op te krijgen. Zal wel fruit worden denk ik, dat is het enige dat ik vrij onbeperkt kan eten.

Sophie, met jou alles okee? September komt al aardig in zicht he meid?! :thumbup:

Hallo Allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en vorige week heb ik voor het eerst een berichtje geplaatst. Ik ben in februari gestopt met de pil en vanaf mei zijn we het echt aan het proberen. Ik ben afgelopen maandag bij de huisarts geweest. Ik was 6 dagen overtijd, test negatief en vanaf zaterdag avond vreselijke buikpijn links onderin mijn buik. Zondag ben ik wel gaan bloeden. Maandag heeft de huisarts een onderzoekje gedaan en die denkt dat er bloed richting eileider links is gelopen vandaar de buikpijn links…(iemand ooit van gehoord?)

Vanaf vandaag voel ik me gelukkig iets beter en gaan we dus voor de volgende ronde!

Iedereen veel succes!

Groetjes Xiomara

Hoi Xiomare,

Lijkt me hefig, bloed dat terugloopt in je eileider… nog nooit van gehoord ook. Wel zelf regelmatig ongi begonnen met ‘oud’ (bruin?) bloed. Maar dat schijnt wel vaker voor te komen.

Ik duim voor jullie dat de volgende ronde meer geluk brengt. Succes! :thumbup:

Goedemiddag

Ben gisteren bij de gyn geweest en een echo gehad. Alles is goed hartje klopt. WE zijn heel blij.

Oh vanholland, wat heerlijk zo’n kloppend hartje!!! Gefeliciteerd. Geniet lekker van je zwangerschap.

Ooooohh Vanholland wat een fantastisch nieuws!! genieten!! :-*

heb je plaatje van jullie echo??? :inlove:

*** Breekt stiekem in***

Jane, mijn duimen draaien overuren voor je! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Tierrr, spannend! Ook voor jou draaien ze hoor!

*** Breekt weer uit!***

Ja het gaat goed hoor lief van je 111 :-* :-*

doe jij maar rustig aan

welkom xiomare, heb er ook nog nooit van gehoord :think:

vanholland gefeliciteerd met je mooie echo :inlove:

fijn dat alles goed gaat!! :thumbup:

balen lady dat je weer ongi bent geworden, je hebt wel mooie korte cyclussen :thumbup:

tierr spannend vrijdag de uitslag :pray: hopelijk is het verbeterd

@Memmie wrote:

*** Breekt stiekem in***

Jane, mijn duimen draaien overuren voor je! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Tierrr, spannend! Ook voor jou draaien ze hoor!

*** Breekt weer uit!*

hihi lief van je Memmie :- Bedankt! :-

Roosje en van Holland Gefeliciteerd!

Ik moet even kwijt dat iedereen die ik mijn verhaal vertel een beetje vreemd staat te kijken. Niemand kent het verhaal dat het mogelijk is dat er wat menstruatiebloed terug loopt in je buik…

De Huisarts dacht eerst aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar omdat ik negatief had getest, geen pijn in mijn schouder had en het nog vrij vroeg was nadat ik overtijd was leek hem dit niet mogelijk.

Omdat ik me vandaag weer wat beter voel denk ik dus ook eigenlijk niet dat dit het kan zijn!

Groetjes

Xiomara, ik heb er inderdaad nog nooit van gehoord… :think:

Vanholland, gefeliciteerd meid! Heerlijk geluid he? :inlove:

Jane, testen jij! :pray:

xiomara, vreemd verhaal zeg… nouja, het zal vast wel goed zijn, maar ik zou het wel een beetje in de gaten houden. Hoe regelmatig was je cyclus trouwens de afgelopen maanden?

Vanholland, wat ontzettend fijn van de goede echo zeg, ik ben zo blij voor je!! Geniet ervan!! :-

Memmie, lief dat je even inbreekt!! :-

Spreek je bij de stoppers wel weer, haha.

Jane, hoe gaat ie met jou…? :pray:

jane heb je getest??

Gaat goed hoor! erg warm he :?

Roosje; nee ik ga niet testen tot ik cyclus dag 31 voorbij ben.

paar cycli terug werd ik ook pas na 30 dagen ongi dus wie weet is dat nu weer het geval.

oh meiden wat droom ik er al van dat het zo is, maar ben echt super bang voor die teleurstelling. en wacht ook met gemak tot na het weekend :roll: :shifty:

:-*

spannend meis me duimen draaien overuren voor je :thumbup: :pray:

@roosje83 wrote:

spannend meis me duimen draaien overuren voor je :thumbup: :pray:

:-* lief van je!

Oh Jane, zo spannend he! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

wat spannend zeg jane! ik ga voor je hopen!

vanholland: heerlijk een goede echo! geniet ervan!!

hier zijn de wacht en klusweken weer aangebroken… al is het met die hitte niet echt heel erg prettig om te’klussen’ moet ik zeggen :slight_smile:

Van Holland, gefeliciteerd!!!

Jane… :pray:

@Mim74 wrote:

Van Holland, gefeliciteerd!!!

Jane… :pray:

:-*

hoe voel jij je mim?

kom je snel je buikje showen?? :inlove: