Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

en jane nog steeds niets

zo spannend voor je :pray:

nee het laat deze keer lang op zich wachten…

denk dat de :evil: ook even vakantie hebben…?? :roll:

ja het is wel spannend maar wacht het rustig af! als zaterdag nog niets komt of aankondigd dan vind ik het wel errug spannend! :pray:

hoe is het met jou sophie?

alweer bijna september! spannend zeg! :inlove:

@Jane_S wrote:

hoe voel jij je mim?

kom je snel je buikje showen?? :inlove:

Ik voel me goed hoor, niet veel extra last van de warmte gelukkig. Ik maak over twee weken weer een buikfoto bij 28 weken dus die kom ik showen hoor!

Volgende week begint de zwangerschapstraining, dan begint het toch wel steeds echter te worden en ik moet na deze week nog maar 7 weken werken… :shock:

oke super! hou ik je aan :stuck_out_tongue:

maar uhm zwangerschapstraining, wat is dat? :oops:

sow over 7 weken al zw.verlof! :shock: wat is dat hard gegaan zeg!!! :shock:

jee mim heerlijk zeg over 7 weken al verlof :shock:

voel je je beebje vaak bewegen??

Jane zo spannend zeg!! dus ga je zaterdag of zondag een testje wagen??

je laat ons toch ook niet zo lang in spanning zitten hihihihi

ja nog vier weekjes :dance:

ook zo spannend :mrgreen: maar nog genoeg leuke dingetjes in het vooruitzicht :dance:

Jane, zwangerschapstraining is bedoeld om je (in ongeveer 10 lessen) voor te bereiden op de bevalling met bijvoorbeeld ademhalingstechnieken en trainingen voor je bekkenbodem. Je hebt ze in verschillende soorten (bijvoorbeeld ook yoga) en ik heb gekozen voor training op basis van Mensendieck. Je hoort er wisselende ervaringen over maar omdat ik geen idee heb wat er allemaal op me af komt en omdat ik eerder flink rugklachten heb gehad denk ik ‘baat het niet dan schaadt het niet’. Je pikt er altijd wel iets van op lijkt mij…

Ik voel de baby nu inderdaad elke dag wel maar het is gelukkig nog niet zo’n hele erge druktemaker. Ook m’n buik beweegt af en toe vrolijk mee :smiley:

Meld zich

Zo nageltjes weer even een gezellig kleurtje en werkje gegeven, mannetje Ajax kijken en ik al typend de nagels laten drogen :slight_smile:

Gezellig :smiley:

Jemig Jane, dat je niet al aan de test geslagen bent! Twee dagen over tijd. Wat een geduld! :shock:

Lekker hoor Mim, die zeven weken zijn zo om!

Neem je daarna nog ouderschapsverlof op?

En inderdaad als je maar wat ademhalingstechnieken opdoet heb je er al profijt van :slight_smile: en de rest wat nuttig en leerzaam is is mooi meegenomen

Mim, dan komt het ineens wel dichtbij he door je verlof over 7 weken! Ik vind de tijd ook zo supersnel gaan, maar met dit weer en deze temperaturen lijkt de Kerst nog ver weg :mrgreen:.

Jane, knap van je hoor dat je zo lang kunt wachten! Ik hoop dat het wordt beloond met een supersnelle megadikke streep dit weekend! :pray:

@sophie wrote:

balen lady dat je weer ongi bent geworden, je hebt wel mooie korte cyclussen :thumbup:

Ach ik mag helemaal niet klagen... :oops: dit wordt pas mijn derde ronde, er zijn zoveel anderen die al langer wachten op een beetje geluk in die baarmoeder.
Maar een verlaat verjaardagscadeau is welkom :D (de 26e jarig en daarna mn ei)

Dacht eigenlijk dat je beter een iets langere cyclus kon hebben (dat het dan beter kan nestelen, omdat het anders snel kan wegspoelen met de ongi)?

ha ik ben hier niet alleen :slight_smile: , hoi 111

Hee hoi! :mrgreen:

Sorry, zat even ergens anders te neuzen maar ben nu weer hier op 't forum te vinden!

't Is wel stil he?

ja je luteale fase is meestal tussen de 10 en 14 dagen ongeveer…

hoe langer, hoe beter het kan innestelen

ja is waar lady maar elke ronde is balen als je ongi wordt al is het de derde of de dertigste :wink:

ja meiden die zwanger zijn, ik vind het al bij jullie zo snel gaan ongelovelijk :shock:

Sophie, het is ook echt zo hoor. Na de 12 weken (voor het eerst het hartje gehoord) en voor de 20 weken (voor het eerst een echt kindje zien) lijkt de tijd gewoon niet echt op te schieten, en toch ook weer wel, maar nu ná de 20 weken echo gaat het in een sneltreinvaart!

Over de helft, alles is goed en die weken vliegen voorbij. Misschien ook omdat je de echte spannende momenten tot aan je bevalling wel hebt gehad dan, of misschien omdat je er echt op durft te vertrouwen dat het goed gaat - ik weet het niet, maar de tijd vliegt echt voorbij.

Maar dat ga jij zelf ook allemaal nog meemaken hoor meid! Ik weet het zeker! :-*

dat is lief van je dat je dat zegt

we blijven er op hopen en vertrouwen dat het goed gaat komen :inlove:

@sophie wrote:

dat is lief van je dat je dat zegt

we blijven er op hopen en vertrouwen dat het goed gaat komen :inlove:

zeker weten is dat lief maar als ik het iemand gun dan ben jij het ook hoor meis zolang al bezig om een kindje te krijgen wat zoveel gepaard gaat met wachten wachten en wachten en dan nog positief blijven je bent echt een topper :thumbup: (alle andere meiden moeten ook snel positief testen natuurlijk :-* )

dank je roosje :oops: :-*

't wil niet doorzetten maar sinds gisteren al heel licht roze aan het verliezen. zal morgen wel doorzette :cry: :cry:

@Jane_S wrote:

't wil niet doorzetten maar sinds gisteren al heel licht roze aan het verliezen. zal morgen wel doorzette :cry: :cry:

meid waarom ga je niet ff een test doen dan ben je uit die onzekerheid rose verlies is niet erg he (heb ik nu soms nog wel) :hug: