Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

Ik duim voor je Jane… :pray:

En inderdaad, warom niet even testen? Zo duur zijn ze niet meer en dan ben je wel uit de onzekerheid…

Wij zijn vanmorgen bij de gyn geweest en de uitslag van het zaadonderzoek was iets beter dan de vorige keer, maar nog wel zodanig dat IUI nodig is… donderdag een intake bij de fertiliteitsarts… dr Perquin, iemand daar ervaringen mee?

Ik vind het wel heftig, nu echt de molen in… medicatie slikken en regelmatig naar het ziekenhuis voor follikelmeting… moet ik dus regelmatig van mijn werk weg… moet ik het daar dus ook vertellen… ze zien me aankomen… ik werk er net en ben één van de weinigen uit het team die het afgelopen jaar niet zwanger is geweest…

Maargoed, ik ben ook wel erg blij dat we gewoon direct doorgaan en dat we de intake donderdag al hebben… zit er tenminste een beetje schot in! :slight_smile:

Fijn weekend allemaal!! :-*

tier perguin is mijn arts ook(was) zo;n leuk mens mocht je vragen hebben stel ze gerust :wink:

Tier, niet druk om maken meid. Als je je werk goed doet, is een werkgever snel bereid om te zorgen dat je blijft hoor en zullen ze je die ruimte geven die je nodig hebt.

Juist omdat jij niet bij die groep zwangeren zat, kunnen zij jou straks aflossen als je met zwangerschapsverlof bent :mrgreen:

Jane, lichtroze kan alles betekenen meid. Oef, je maakt het wel heel spannend hoor! :pray:

wat zijn jullie toch een lieverds! :hug: :mrgreen: :-*

ja jullie maken het spannend zo! :stuck_out_tongue:

Helaas meiden het rozeverlies is 3 druppels meer geweest, maar de test is vet negatief :cry: wordt er zo verdrietig van.

had zo’n goede hoop… :cry:

Jane… :hug: Ik had ook zo’n goede hoop voor je!

:pray: zooooo dat de test te vroeg was :silenced: (Wil je geen valse hoop geven…)

:-*

Ik hoop met memmie mee Jane… :pray: :hug:

jane :hug:

pff vandaag ff flink geschrokken :shock: had vanmorgen een flinke bloeding verlies de hele tijd wel iets maar dat is niks om me zorgen om te maken dit was echt veel meer en helderrood was ontzettend bang dat het mis zou gaan

nader de ochtend hield het iets op en ik werd iets rustiger we zouden ff naar de ikea toe en had er echt ff zin in(zit al 3 dagen binnen want ben grieperig)

toch die kant op gegaan en heerlijk ff geshopt en rond geneusd bij de prenatal

ik werd niet lekker en maakte me gigantsch zorgen en wou naar huis toen ik thuis kwam heb ik toch de vk gebeld en ik mocht een uurtje later langs komen het hartje klopt e :inlove: n hebben het weer gezien op de echo ben gerust gesteld dus maar wat spannend zeg!

de vk kan me geen garantie geven want goed het kan zo vaak nog mis gaan :frowning: we gaan er niet van uit maar ik vind het nu doodeng

ze heeft me toch rust voorgeschreven ik heb een hele drukke werkweek voor de boeg met een invalkracht en heb me nu dus ziek gemeld voor maandag en dinsdag me baby gaat voor alles dit geeft me wel iets meer rust

Jane, :hug: Misschien was je inderdaad toch nog te vroeg met testen. Mocht je ongi niet doorzetten, probeer dan nog eens te testen in de loop van komende week. Het kan zijn dat je lichaam traag reageert op hcg. Zolang het niet doorzet, is er hoop hoor :pray: !

Roosje, dat klinkt echt niet fijn… Hebben ze al enig idee waardoor de bloedingen kunnen komen?

111 ze hebben geen enkel idee waar de bloeding weg kan komen het kan van alles zijn veel vrouwen verliesen bloed in de zwangerschap maar het is wel even schrikken natuurlijk! het maakt me wel bang zorgeloos ben ik zeker niet meer

Jeetje, dat is inderdaad shrikken Roosje… ik hoop voor je dat het bij dit bloedverlies blijft en dat het allemaal helemaal goed gaat verder!! :-*

Hoi meiden,

Ik kom nog ff snel hier kijken voor ik voor 2 weken naar Frankrijk vertrek (vandaar ook dat ik hier zo weinig was de afgelopen tijd; veel voorbereiden).

@roosje; hopelijk is het niets ernstigs en komt het helemaal goed met je kindje. Even een dikke knuffel voor jou :hug:, want ik snap dat je hier erg ongerust over bent.

@jane; ik hoop met de anderen mee dat je gewoon te vroeg getest hebt :pray: :pray: :pray: . Toch ook voor jou even een dikke :hug: .

Tot over 2 weken allemaal! :-*

Elle, fijne vakantie!

Roos, dat herken ik wel hoor, dat niet meer zorgeloos zwanger zijn. Ik moet van de VK rustig aan doen vanwege een erg laag liggende placenta, waardoor ik een sterk verhoogde kans heb op bloedingen. Vooralsnog gaat het goed en is het bij één bloeding gebleven, maar het is toch elke keer spannend als ik naar de wc ga.

Probeer het toch zoveel mogelijk van je af te zetten meid, zorgen zorgen voor extra stress en dat is ook niet goed… :-*

111: kan me voorstellen dat je er onzeker van word ik had vanmorgen weer een bloeding niet zoveel als gister maar toch het maakt me wel bang ben zo bang dat het nog mis zal gaan heb donderdag weer een echo maar dan duren de dagen wel lang hoor :? ik moet nu ook rust houden ik heb me voor morgen en disndag ziek gemeld en woensdag moet ik nog ff zien wat ik ga doen

Balen meid…maar onthou dat als het hartje van je kindje eenmaal klopt, het nog “maar” in 3% van de zwangerschappen misgaat… Tuurlijk ken ik ook een handjevol mensen waarbij het alsnog is misgegaan, maar het is wel een gegeven die je misschien wat rust en hoop geeft.

Er zijn tenslotte ook genoeg zwangerschappen die wel goed verlopen ondanks bloedverlies.

Over 2 weken zit je eerste trimester er al op meid, focus daar maar op!

die woorden onthoud ik heel goed :-*

Roosje maak je maar geen zorgen, het zit allemaal goed :thumbup:

Whaaa, mn zus is vanmiddag bevallen van haar tweede kindje!

Morgenavond na het werk dus even beeb kijken, maar dan in het echt :mrgreen:

@111 wrote:

Whaaa, mn zus is vanmiddag bevallen van haar tweede kindje!

Morgenavond na het werk dus even beeb kijken, maar dan in het echt :mrgreen:

gefeliciteerd wat is het hoe heet het?? :dance: