Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

Hahaha, net als bij de eerste van haar had ik het als enige goed geraden - zelfs paps en mams dachten dat het een jochie zou worden: het is een meisje, Carlijn (of Karlijn :think: ), is 53 cm lang en 4195 gram. Flink aan de maat maar helemaal gezond en supersnel binnen een half uur geboren :shock: .

gefeliciteerd 111!

roos, wat een schrik! goed van je dat je je hebt ziekgemeld. even rustig aandoen is wel belangrijk!

volgens mij zit ik nu rond mijn ei, dus het is weer spannend!

Flup, niet hier blijven rondhangen dan, hup hup, je hebt wel iets anders te doen :mrgreen: :mrgreen: :wink: :pray: !

hahahaha! we hebben zondag al geklust en dan nu vanavond weer hahahaha! :smiley:

moet ook gewerkt worden helaas…!

ben vanmorgen weer naar de vk geweest omdat ik het toch niet vertrouwde maar alles is goed!

ik heb een cyste aan de onderkant van e baarmoeder en dat veroorzaakt de bloedingen een hele geruststelling dus!

Roosje, wat een opluchting!! Ben je in ieder geval uit die onzekerheid!

Ik meld me ook weer 's.

Allereerst natuurlijk voor de dames die een positieve test hebben gehad, gefeliciteerd en een fijne zwangerschap!!!

Ik had zaterdag met de ovu test van Clearblue een positieve test, dus 's avonds en gisteravond geklust. Nu maar hopen dat het gelukt is :pray:

sophie hoe is het met je meis? nog 3 weekjes wachten toch? hoop zo dat je er iets moois voor terug krijgt!!

roosje

ja vandaag over 3 weken en we mogen al om 9 uur dus dan hoeven we ook niet heel de dag te wachten

yinyang

spannende wachtweken weer aangebroken

hopelijk over 2 weken een mooi resultaat :thumbup:

oooh, wat een opluchting roosje!! :thumbup:

En yinyang, ik duim voor een positieve test over 2 weken!! :slight_smile:

tier hoe laat moet je donderdag naar mcl? ik moet er ook naar toe ook naar pergqiun!

O, wat toevallig!! Ik moet er om 11.00 zijn en jij??

Wat fijn Roos, dat je weet waar het aan ligt!

Toch wel een geruststelling he…

ja echt wel! nu weet je in ieder geval dat het kindje er niet onder te lijden heeft!

@Tierrr wrote:

O, wat toevallig!! Ik moet er om 11.00 zijn en jij??

13;40 :wink:

succes meid! :-*

hoi dames!!

Hoe gaat het hier??

@Rossje… pff das wel even schrikken allemaal zeg, maar fijn dat je nu weet waar het aan ligt en dat het met je kindje goed gaat!

@Sophie… je kunt de weken vast wel wegkijken ondertussen!!! Wat moeten jullie toch veel geduld opbrengen, nogmaals heeeeeel veel respect daarvoor!!! Maar ik voel dat het goed gaat komen voor juliie!!!

@yinyang… ik duim voor je meid!!

Hier is alles goed. De kleine meid is zo heerlijk. Lekker knuffelig en best makkelijk. Ben langzamerhand weer een beetje op pad aan het gaan met haar. Had vanmiddag reunie van de zwangerschapsgym. Zo leuk… laatste keer waren we allemaal nog met een dikke buik, nu met alle kleine kindjes!!! De oudste was ondertussen drie maanden en puck was de jongste! Erg leuk iedereen weer te zien en alle verhalen te horen!

Verder weinig nieuws hier, en keutelen we gewoon lekker verder. Mijn mannetje is ook nog thuis, moet volgende week weer werken, dus we zijn nog lekker met zijn drietjes!

liefs mij

wat heerlijk loesje dat je lekker geniet van je meisje samen met je mannetje :inlove: :inlove:

heb je nog mooie foto’s te showen :inlove:

Loesje, wat fijn dat alles zo goed gaat!! :thumbup:

Ik ben vanochtend dus bij de fertiliteitsarts geweest. Gelukkig erg aardige vrouw die goed meedacht!! En goed nieuws: de zaadkwaliteit is niet zo slecht als de gyn deed vermoeden. De beweeglijkheid is wel gering, maar ze wil het toch een kans geven en niet direct met IUI beginnen. Daar heb je namelijk maar 6 pogingen van en dan moet je al door naar IVF… dus eerst nog even zonder IUI.

Wel heb ik medicatioe gekregen om de eisprong op te wekken, omdat ik nu weliswaard eisprongen heb, maar volgens haar heel zwak en veel te laat, waardoor ik ook veel minder kansen heb. Dus na mijn eerstvolgende menstruatie aan de Clomid… ben benieuwd.

Ik moet dan op dag 21 bloed laten prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Voor mezelf moet ik ovulatietesten gebruiken, zodat ik weet wanneer we moeten klussen.

En verder heeft ze een chlamidia-test gedaan (standaard) en moet ik komende cyclus voor een HSG (baarmoederfoto). Daar zie ik wel wat tegenop, want het schijnt een erg vervelend onderzoek te zijn… Maar ik ben iig blij dat er wat wordt gedaan en hopelijk weten we daarna iig zeker dat mijn eileiders iig open zijn!! :slight_smile:

het is inderdaad niet echt een heel prettig onderzoek. het doet ook niet heel erg zeer, maar ik vond het wel erg vervelend aanvoelen. heb de hele dag een beetje zere buik gehad erna.

wel fijn dat deze arts zo aardig was, en toch nog goed nieuws vertelde!

ik heb vanmorgen weer bloed laten prikken, woensdag mag ik weer bij de gyn op visite!

Tierr, wat een fijn nieuws zeg. Hopelijk blijft het allemaal zo goed en wordt het nog beter met je nieuwe medicijnen :thumbup: .

Fluppie, voor jou ook een aantal spannende dagen!

Loesje, wat fijn om te horen dat je je ritme met je kleintje begint te vinden! Heerlijk!