Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

tier leuk mens is het he :thumbup: dus je mag aan de clomid hoeveel mg moet je beginnen?

de hsg is idd niet fijn maar goed dan weet je in ieder geval of het goed of niet goed is!

onze echo is goed :inlove: kindje was druk aan het zwaaien en schoppen prachtig :inlove:

we hebben vandaag de maxi cosi en kinderwagen besteld :inlove: wel vreog maar goed kreeg flink wat korting en hij moet er toch komen kan niet wachten :dance:

Hoi meiden,

Ook ik meld me.

Ik ben eerder op dit forum geweest, 111 ‘kent’ mij nog wel, onder een andere naam, haha.

Ik ben 29 en heb MS. Na lang wikken en wegen ben ik toch weer met medicatie gestopt, maar nu heeft er een zaadonderzoek plaatsgevonden, waarvan volgende week de uitslag. Als dat goed is, gaan we het maximaal 6 maanden proberen en dan ga ik eerst weer aan de medicatie.

Vorige week de Mirena eruit laten halen, netjes gemenstrueerd en nu aan het tempen. Ga volgende week ook eens een ovulatietest proberen.

Ik hoop dat ik (weer) mee mag doen!

welkom yanara!

en natuurlijk mag je meedoen

waar woon je in friesland ben wel benieuwd :wink:

Haaaaai Yanara!!!

Heb je gemist meid, gezellig dat je weer mee komt schrijven en natuurlijk hoop ik heeeeeel hard dat de uitslag goed is :pray: :pray: :pray: !

Yanara

welkom meis, gezellig nog iemand uit het Friese

Roosje

wat fijn dat je echo nog goed was!!

heerlijk gevoel hoor lijkt me dat

Tierr

fijn dat er wat aangedaan wordt nu en er acties komen

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie welkom en inderdaad, veel, Friezinnen hier!

Vandaag de trap aan het verden, het kan nu nog, haha!

Als het goed is krijgt mijn partner vandaag te horen of hij de baan waarop hij heeft gesolliciteerd heeft gekregen, erg spannend!

Tier, ik begrijp niet dat je aan de Clomid moet… bij mij wordt daarvan mijn slijmvlies zoo slecht dat het zaad er niet meer door kan…

Ik hoop voor je dat dat bij jou niet zo is, sterkte!

Sorry dat ik er zo weinig ben meiden.

O Roosje, ben zo blij voor je meisje!

En Loesje, hoe bevalt het?

111, hoe gaat het met je?

En met de rest?

@vliegje wrote:

Tier, ik begrijp niet dat je aan de Clomid moet… bij mij wordt daarvan mijn slijmvlies zoo slecht dat het zaad er niet meer door kan…

Ik hoop voor je dat dat bij jou niet zo is, sterkte!

Hmm, dat zal ik eens aan de fertiliteitsarts vragen.
Want ja, het zaad is al niet zo beweeglijk, dus als de clomid er dan ook nog eens voor zorgt dat het extra moeilijk toegankelijk is... das niet de bedoeling natuurlijk!!
Maarja, een zwakke eisprong is ook niet handig natuurlijk...
Nouja, ik zal het eens vragen, bedankt in ieder geval dat je het ter sprake brengt!! :thumbup:

Hoe gaat ie nu met jou?
Geeft het je wat rust nu je hier minder vaak bent?? :-*

tier en vliegje je kan niemand gaan vergelijken met de werking van de clomid de ene reageert er echt super op en de andere helemaal niet ik kreeg de allerhoogste dosis en elke keer waren me eitjes op goede grote en me baarmoederslijmvlies was altijd goed

als het goed is krijg je fm toch tier dus dan word je slijmvlies ook gemeten en weet je meteen of het wel of niet goed is :thumbup:

@roosje83 wrote:

tier en vliegje

als het goed is krijg je fm toch tier dus dan word je slijmvlies ook gemeten en weet je meteen of het wel of niet goed is :thumbup:

Nee, ik krijg geen fm, ze gaan alleen op dag 21 bloed prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad…

hmm vreemd ik kreeg altijd wel fm heb je dat niet liever? is er ook gezegd waarom je geen fm krijgt?

Nee ze hebben het er eigenlijk helemaal niet over gehad, ze hebben me aangeraden ovutesten te gebruiken…

Aan de ene kant heb ik inderdaad liever fm’s, zodat ik precies weet waar ik aan toe ben ja… aan de andere kant is dat natuurlijk wel een boel gevlieg… hmm… :think:

Nouja, ik moet de eerste dag van mijn cyclus toch bellen om een afspraak voor de HSG te maken… denk dat ik dan meteen even vraag voor fm’s…

ja idd had ik wel gedaan ik gebruikte geen ovu testen want die waren niet betrouwbaar(vanwege me pco)

succes meid :thumbup:

@Roosje, wat een rust dat je nu weet dat het een cyste is en niet dat iets anders.

@loesje wat fijn dat het zo goed allemaal met jou en de baby gaat.

@vanholland, super dat je echo goed was.

@Sophie, wat een geduld moet jij hebben zeg… ik duim voor je dat het dan snel raak zal zijn.

Mijn bmslijmvlies had altijd de goede dikte, perfecte zelfs. Maar pas met de samenlevingstest zagen ze dat het veel te stug was…

Hier alles oke. Ben blij dat ik het los kan laten.

@Regje wrote:

@Sophie, wat een geduld moet jij hebben zeg… ik duim voor je dat het dan snel raak zal zijn.

dank je hoe is het met jouw meisje :inlove: geen mooie foto’s te spammen :inlove:

Hier ook alles oke. Begin alleen wel steeds vermoeider te worden, maar we hebben dan ook een paar hele drukke weekenden achter de rug en dat gaat gewoon niet meer.

Morgen ga ik dan ook gewoon echt helemaal niets doen, trek het even niet meer. Mn lijf is even op - veel harde buiken en mn erg lage bloeddruk werkt ook niet mee. Zal wel een dagje bedrust worden denk ik morgen, zie wel hoe het loopt.

Gelukkig volgende week nog 4 dagen werken en dan heerlijk een weekje vrij. Ben er echt aan toe en Matthijs ook. Toch wel apart om te bedenken dat dat onze laatste vakantie met zn tweetjes wordt :inlove: dus even extra van elkaar genieten. We blijven in Nederland, hopelijk werkt het weer mee en morgen ga ik maar eens kijken waar we naartoe kunnen gaan, 't liefst een stacaravan op een camping ofzo…

Heeft iemand tips? :mrgreen:

111

wij zijn volgende weekend een weekendje in jouw plaats :wink:

rustig aan doen he :-*

woensdag weer naar de gyn! spannend weer!

zat vrijdag op een verjaardag met 4! zwangere vrouwen. pfff dat viel niet mee hoor!