Jeetje, dat is wel heftig fluppie… :hug:
Hey meiden,
Ik lees nog wel mee hoor, al ben ik er niet echt aan toegekomen de laatste tijd… :oops:
Hier moeten wij nog even wachten. Ik zit weer aan de antibiotica en met de antibiotica is het nie goed om zwanger te worden Dus wij moeten weer rondes overslaan…Kom van de week wat uitgebreider reageren…Gaan nu eten…
Sorry voor het korte ego berichtje
een dikke :-* voo rjullie allemaal!
Ha Sophie, dan kom jij terug en dan gaan wij net weg!
We hebben geboekt, dus dat is ook lekker geregeld.
Vanavond gaan we hier in de buurt een box bekijken en die nemen we meteen mee als het iets is. Spannend, want dat wordt eigenlijk echt het eerste babymeubel dat we in huis hebben… Heb van mn zus wat babykleertjes gekregen die haar zoontje niet meer past en die heb ik gisteren een beetje uitgezocht en op maat gelegd enzo. Soooo cute, het zijn net poppekleertjes zo klein! :inlove:
Maar het maakt voor mij alles wat meer tastbaar, en hopelijk vanavond met de box helemaal. Geloof dat ik eindelijk op die roze wolk begin te komen, nu Matthijs nog! :mrgreen:
111, ha, ha, ja, mannen, dat wordt vaak pas werkelijkheid als de kleine er echt is!
Is het nog gelukt met de box?
We gaan er rond 9 uur heen, dus je moet nog effe voor me blijven duimen! :mrgreen:
@111 wrote:
We gaan er rond 9 uur heen, dus je moet nog effe voor me blijven duimen! :mrgreen:
ben benieuwd heb je je babykamer al klaar? kom je ook es wat fotos spammen?
9m uur geweest
En, en en???
het is hier weer vaag hoor. heb heel af en toe een heel klein beetje bruinverlies. als mn nieuwe cyclus doorzet, dan zou ik vrijdag weer ongesteld worden. heb nu al een beetje strak gevoel in mn buik. dus het zal wel weer niks worden deze maand.
zo af en toe word ik er zo moedeloos van. heb alle truukjes in het boekje geprobeerd en er is nog steeds geen baby! :x
@fluppie wrote:
zo af en toe word ik er zo moedeloos van. heb alle truukjes in het boekje geprobeerd en er is nog steeds geen baby! :x
:hug:
Ik weet helaas uit ervaring hoe rot dat is…
Maar wie weet komt er wel wat hoopvols uit het gesprek met de gyn straks!!
Hey Fluppie,
Hoelang zijn jullie al bezig?
ben sinds juni vorig jaar gestopt met de pil.
in december zijn we echt aan de slag gegaan.
het is gewoon frustrerend!
@fluppie wrote:
ben sinds juni vorig jaar gestopt met de pil.
in december zijn we echt aan de slag gegaan.
het is gewoon frustrerend!
:hug: :hug:
He bah, dat is echt niet leuk nee… :hug:
dank jullie wel! zo lief :inlove:
het bruin verlies lijkt wel gestopt. heb ook geen buikpijn meer, dus misschien blijft het nu wel weg tot vrijdag of komt het gewoon lekker helemaal niet!!
het maakt je allemaal erg onzeker, dat wel.
Ik heb inmiddels een voorlopig onderzoeksresultaat binnen.
Zoals het er nu naar uitziet is er wel iets mis; iets wat 20 had moeten zijn, is 5 bij mijn partner.
Ik wordt hier nog over gebeld. Als ik de boeken erbij pak, gok ik dat ze het hebben over het aantal levende zaadcellen. Als ik gelijk heb, zou dat niet zo mooi zijn…we wachten nog maar even af…
normale zaadlozing bij mannen is 20 miljoen, bij jouw man dan ws 5 miljoen zijn ze wel beweeglijk genoeg?
kan me voorstellen dat het een klap is :hug:
het kan ook een momentopname zijn, je moet vaak vaker testen
wij hadden er bij de laatste test 8 levende :roll:
bij ons is de derde IUI mislukt
we gaan nu eerst een HSG onderzoek doen
dan nog maar 3 pogingen
anders IVF
bij ons is de derde IUI mislukt
we gaan nu eerst een HSG onderzoek doen
dan nog maar 3 pogingen
anders IVF
Schaap, :hug:
Yanara, dat is niet best, maar het kan natuurlijk altijd nog slechter. Probeer het positief in te blijven zien meid! :hug: Weet je al meer?
Flup, mn duimpjes draaien weer voor je meid, spannend! Wanneer is je NOD ook alweer?
Sophie, jij bent vast al lekker aan het aftellen! Eindelijk schiet het heel erg voor je op en komt de volgende stap in zicht met hopelijk goed gevolg!
Roos, babykamer zijn we nog helemaal niet mee begonnen omdat ons huis te koop staat. We hebben afgelopen vrijdag voor de tweede keer een tweede bezichtiging gehad (dus na een eerste stel wat op niets uitliep na de tweede keer kijken, afgelopen vrijdag weer een stelletje dat voor de tweede keer langskwam - met alle ouders :roll: ) maar die hebben aangegeven toch maar niet te bieden. Wel balen, maar het geeft ons juist weer de zekerheid dat we hier zeker tot na de bevalling zullen wonen en we gaan dus na onze vakantie van volgende week beginnen met schilderen enzo. Rond half oktober worden de meubeltjes geleverd, dus het mag ook wel nu. Kunnen we nog even rustig aan doen en ik voel me nu ook nog wel goed genoeg om te helpen.
De box was oke, dus die hebben we nu nog uit elkaar staan in de garage. Hoop dat Matthijs hem morgen naar boven wil brengen zodat ik hem in elkaar kan gaan zetten…en dan wordt het toch wel echt hoor, iets tastbaars in huis.
Als we aan het kamertje gaan beginnen, zal ik wat foto’s spammen. Heb nu alleen nog maar groeifoto’s van mn skippybal en van de twee echo’s.
Schaap, dat is echt kl*te… :hug:
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen… :hug: :hug: