Het gaat thuis erg slecht. We moeten heel veel praten en heel veel dingen verwerken.
Voorlopig zal ik me dus even niet laten zien hier.
Vlieg, neem de tijd meid! Jullie hebben de afgelopen tijd ook zoveel moeten meemaken! Veel wijsheid en sterkte! :-* :hug:
lieve vlieg en schaap dikke :hug: :hug: voor jullie!!
vanmiddag weer naar de gyn. ben erg benieuwd wat hij te vertellen heeft.
mijn nod is of vrijdag of volgende week, ik weet nu niet meer welke cyclus ik moet aanhouden.
Vliegje, wat vervelend zeg! Het is hier wel ‘stiller’ zonder jou maar neem vooral de tijd voor jezelf en voor elkaar!!! :hug:
Vliegje meid, neem je tijd, ik hoop dat jullie er samen uitkomen!
Schaap, :hug: …
111, feli met de box, de eerste stap is gezet!! Haha!
Ik weet nog niet meer, ik wacht op een telefoontje van de huisarts. Manlief schrok wel even, we hebben erg onrustig geslapen vannacht.
Ik ben nu een week zonder medicatie en merk nu al dat het niet makkelijk is. Maar geef het spul wat ik gister heb gekocht ook de tijd.
We hebben 6 maanden de tijd om spontaan zwanger te raken en dan moet ik weer aan meds, denk ook niet dat ik het langer trek, maar goed.
Het blijft iets heel vervelends, die polyneuropathie en een kinderwens…
Yanara, :hug: Hou vol meid! Bedenk voor wat voor doel je 't moet doen, misschien wordt het dan iets draaglijker. Weet je wanneer je gebeld wordt? En je hebt het waarschijnlijk zelf ook al bedacht, maar zet die 6 maanden termijn zoveel mogelijk uit je hoofd. Dat geeft alleen maar een gevoel van tijdsdruk en stress kun je nu zo min mogelijk gebruiken.
Ik weet het…het is makkelijker gezegd dan gedaan en zeker door een buitenstaander :roll: .
Ik heb geen flauw idee, maar als ik morgen nog niets gehoord heb, bel ik vrijdag zelf weer. Ik moet het maar gewoon proberen van me af te zetten.
een :hug: voor iedereen die het nodig heeft!
houd moed dames weet het is makkelijker gezegd dan gedaan maar spreek uit ervaring
de aanhouder wint!
Roos! Morgen je eerste mijlpaal meid! Dan zit je eerste trimester erop! :thumbup:
Snel gegaan he? Op naar de 20 weken meid, als je die echo eenmaal hebt gehad dan gaat het nog sneller lijkt het!
@111 wrote:
Roos! Morgen je eerste mijlpaal meid! Dan zit je eerste trimester erop! :thumbup:
Snel gegaan he? Op naar de 20 weken meid, als je die echo eenmaal hebt gehad dan gaat het nog sneller lijkt het!
ja morgen 12 weken :dance: dan kan ik nog meer gaan genieten dan dat ik al doe
de afspraak van de 20 weken is net verzet moet nu 5 nov ipv 2 nov maar goed maar 3 daagjes verschil
gaan zometeen ff wat rondneuzen wil even kijken naar behang enzo :mrgreen:
matsjo zou jij mijn datum van de 20 weken willen aanpassen moet nu 5 nov :mrgreen:
Vliegje, :hug: voor jou! Denk inderdaad maar goed om jezelf, jullie hebben zoveel voor jullie kiezen gehad de laatste tijd…
Fluppie, wat zei de gyn?
Yanara, nog steeds niks gehoord?
Mijn NOD komt ook al weer dichterbij… zondag…
Tierr, nee nog niets gehoord…
Maar ook spannend voor jou meid!
Ik voor je!
Tierr, spannend!
Ben je uitgegaan van je laatste cyclus?
@111 wrote:
Ben je uitgegaan van je laatste cyclus?
Nee, ben uitgegaan van mijn eisprong, dus het is vrij nauwkeurig… 't is erop of eronder zondag… :roll:
(oftewel: het verschil tussen spontaan en in de mmm…)
Extra spannend dus! Heb je een voorgevoel?
Ga voor je duimen hoor!
Oh Tierr,
Ik lees toevallig hier weer een keer en het is nu gewoon erop of eronder voor jullie. Pfffff spannend zeg! Mijn duimpjes gaan toch voor je draaien hoor!
hoi meiden
hier een wazige Hollow die de kijkoperatie achter de rug heeft
ik heb een uterus bicornis
2 aparte baarmoeders en halsen die samenkomen in 1 vagina
ze liepen wel iets door in mn vagina maar dat schotje is verwijderd tijdens de operatie
veel pijn momenteel en gister de hele dag goed ziek geweest omdat ze in mn dossier niet vermelde hadden dat ik gevoelig ben voor pijnstilling en ik dus antimisselijkheids medicijnen moet hebben als ik pijnstillers krijg
maar beide baarmoeders zijn volledig ontwikkelt en kunnen dus beide een kindje grootbrengen
technisch gezien is er niks mis. had de 27e een keurige eisprong (die hebben we ook wel benut :oops: )
nu moet ik afwachten of mn ongi doorzet. als hij wegblijft mag ik volgende week weer naar de gyn om te kijken of er sprake is van een zwangerschap.
als hij wel komt, mogen we het nog even een tijdje zelf proberen en dan zien we het wel.
morgen is mijn nod, en ik weet het deze maand echt niet. verlies telkens hele kleine beetjes (niet eens inlegkruisjewaardig) waterig bruin. normaal gesproken verlies ik veel meer bruin de dag voor mijn ongi.
heb gister een uur op de bank geslapen om vervolgens om kwart over 10 weer heerlijk te gaan slapen tot vanmorgen :mrgreen:
111 en Meggie, dankjulliewel… lief!! :-*
meggie, jullie hebben het hartje al zien kloppen… gaaf zeg!! :thumbup:
Hollow… heftig zeg… wat nu?? :hug:
Fluppie, wat heeft de gyn allemaal gedaan dan?