ik heb 2 keer bloed moeten prikken. lief heeft zijn zaad moeten brengen. heb echo’s gehad en een hsg.
het is dus gewoon afwachten…
hollow, jeetje begrijp ik nu goed dat jij 2 werkende baarmoeders hebt? wat bijzonder. misschien heel stom gezegd nu van mij hoor, maar hoe weten ze nu in welke baarmoeder het eitje terechtkomt na de ovulatie?
dikke :hug: voor jou!
dat weten ze doordat ze ieder een eigen eierstok hebben
en bij de icsi in januari maakt het niet uit waar ze het terugplaatsen doen
ze zouden zelfs in iedere baarmoeder 1tje kunnen erugplaatsen
Hmm, fluppie, dat is inderdaad een aardig compleet pakket… het enige wat je nog zou kunnen bedenken is een samenlevingstest om te zien of zijn zaadjes het wel in jou kunnen overleven… maar zijn zaad was gewoon helemaal goed? En je hebt het al die maanden op goede tijden geklust??
Nouja, hopelijk is het nu raak!! 't Is op zich natuurlijk heel fijn dat alles er goed uit zit en er geen belemmeringen zouden moeten zijn!!
(Hoe lang moeten jullie van de gyn verder proberen?)
Nou, de huisarts heeft net gebeld.
Er is te weinig beweeglijk zaad, dit kan een toevalstreffer zijn, dus manlief moet weer. Ook wordt bij mij bloedgeprikt om te kijken of dat wel goed is en komen we, als we willen, in aanmerking voor een chromosoon test, omdat ik eerder miskramen heb gehad, nog voor de 8 weken.
Is het zaad weer te weinig beweeglijk, moeten we gaan nadenken.
balen meis :hug:
wanneer moet je hub weer laten testen?
Meteen
Ik ga zo potje halen en dan kan hij het dinsdag inleveren.
Dan de week daarop uitslag.
wat vervelend yanara! dikke :hug:
tierr, we hebben inderdaad al aardig wat onderzoeken gehad. we hebben nu afgesproken dat we tot het nieuwe jaar zelf gaan proberen.
stiekum hoop ik natuurlijk dat dat niet hoeft en dat het deze maand eindelijk zover is. maar goed, dat zien we wel.
de bruine afscheiding is ook weer weg. ik voel me ook helemaal nog niet of dat ik ongesteld moet worden. maar ik ben al vaker teleurgesteld.
@Yanara wrote:
Meteen
Ik ga zo potje halen en dan kan hij het dinsdag inleveren.
Dan de week daarop uitslag.
dat is wel mooi zo snel
wij moesten 3 maanden wachten :?
De huisarts vond het niet nodig om drie maanden te wachten, nou ja, dan maar meteen he.
Heb alle formulieren en potje in huis.
He bah, nu voelt het meteen zo klinisch…
@fluppie wrote:
stiekum hoop ik natuurlijk dat dat niet hoeft en dat het deze maand eindelijk zover is. maar goed, dat zien we wel.
Ik hoop met je mee!! :pray:
Yanara, bah, das geen fijn nieuws... heeft de gyn ook aantallen genoemd? Of het al over mogelijke behandelingen gehad?
Wel fijn dat je man direct weer mag laten testen, wij moesten ook een aantal maanden wachten, zodat er weer een nieuwe lichting zwemmers zou zijn.. ;)
Tierr, wij lopen bij de huisarts, als het zaad nu weer zo euh, tja, beroerd is, dan worden we doorverwezen.
O zo… apart dat ie niet gewoon doorstuurt naar de gyn… die heeft daar toch wat meer kennis van… :roll:
Mijn huisarts is ook verloskundige, ik kom graag bij haar, ze heeft me al heel veel uitgelegd, de gynaecoloog wilde ons niet zien, dat kon de huisarts eerst wel.
Meestal is het zo dat je eerst naar de huisarts gaat en die je verhaal aanhoort en evt een test laat doen en vervolgens doorstuurt.
Maargoed, als jullie je er maar goed bij voelen!
wat me nu bezig houdt, de gyn vertelde dat ik de 27 mijn ei had. dat was vorige week.
technisch gezien zou ik dan nu helemaal niet deze week ongi moeten worden. zou ik dan een hele late eisprong hebben gehad? en het verbaasde me eigenlijk dat de gyn me precies de datum kon vertellen. op die datum ben ik ook wezen bloedprikken, dus dat zou wel heel toevallig zijn toch?
Flup, het klinkt allemaal wel heel goed hoor meid…Nog even volhouden en kijken of het doorzet en anders een testje dit weekend?
Yanara, verdorie meid… :hug: Nu maar hopen dat de volgende test wel goed is!
Hollow, gosh, wat bijzonder zeg. Heb je dan ook een vergrote kans op een tweeling? :think:
ik heb niet veel meer kans als jij omdat ik wel gelijktijdig menstrueer (iig in dezelfde week) maar bij de icsi bij dubbel terugplaatsen heb ik wel kans op een dubbele zwangerschap want een echte tweeling is het niet dan he bij mij
wat bijzonder zeg! wel fijn dat ze nu in ieder geval weten wat er aan de hand is.
hier nog niks van de :twisted: te zien. voel me niet anders en ik voel me ook niet ‘ongesteld’.
ik denk dat ik afwacht tot volgende week. als mn lijf mijn oude cyclus aan zou houden, dan zou ik pas woensdag ongi worden. het word nu toch wel een beetje spannend.
het is allemaal maar wachten he dat zwanger worden
hoop voor je dat je ongie uitblijft en de test positief is
duim voor jullie dames