Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

Flup, nog niks? :pray:

Ja Fluppie, nog nieuws?

Hier zijn we onrustig en vinden we het eigenlijk maar helemaal niets zo.

Omdat ik zo slecht slaap en door de spanning, ben ik hartstikke labiel en dat vind ik maar niets!

Ik wilde wel dat we twee weken verder waren…

Hi,

Ik ben nieuw op deze site. Sinds eind maart bezig om zwanger te worden. Tot nu toe nog negatief helaas :(, ben 33 jaar oud. Afgelopen maand wel pos.ovulatietesten gehad, maar helaas, niet zwanger. Menstruatie kwam plots 5 dagen te vroeg!

Nu dag 14 vd cyclus, en kruidvattest was vanmorgen positief maar CB test negatief…???hoe kan dit? Heb wel wat onrustig gevoel in mijn onderbuik. En had ook wat bruinige afscheiding vanmorge. Is dit een ovulatiebloeding? Heb ik nog nooit gehad…Gisteren wel goed geoefend :wink: morgen weer…

Hopelijk kunnen jullie me helpen met wat vraagjes…

Liefs zeilertje!

Hoi zeilertje,

Allereerst welkom en klets gezellig mee!

Je schrijft dat je een positieve test had op dag 14 van je cyclus?

Dat is wel vreemd inderdaad, misschien weer eens testen als je weer zou moeten menstrueren?

Hi,

Ik bedoel een pos.ovulatie test…dus dat is wel keurig volgens het boekje op dag 14…alleen vreemd dat de KV test positief was, maar de clearblue niet…

Hmm, dat is inderdaad vreemd, ik weet niet of ze allebei positief worden met dezelfde waardes, maar goed, klussen maar! :slight_smile:

ik meld me hier ook maar even aan… ik hoor bij de mei/juni-stoppers en wacht ongeduldig men NOD af die 9 sept is… (maar ik ga pas testen op vrijdag of zaterdag als ik tegen dan niet ongesteld ben)

Welkom, Tinka, en spannend hoor!!

:roll:

Ik heb positief getest vanavond!! :shock:

Whahhahahahahahahahahahahahahahahaah

Nee echt foto!!!

Wauw zeg… hoe voelen jullie je???

Gefeliciteerd zeg!!

Haha, ja, ongelooflijk he?! Ik kan er nog steeds niet bij, maar ik voelde het gewoon… :roll: :mrgreen:

We voelen ons geweldig, al kunnen we het ook nog steeds niet helemaal geloven en durven we nog niet écht blij te zijn…

Zo herkenbaar, zelfs nu ik 9 weken ben geloof ik het soms nog niet en vind ik het lastig er blij mee te zijn (want er kan nog zoveel gebeuren).

Oh maar gewoon het feit dat je dus zwanger kan worden, dat er dus wel 1 hard zwemmend zaadje was, je op het juiste moment gevreeën hebt en nu dus gewoon lekker zwanger bent, dat is gewoon allemaal fantastisch!

Tierr ik ben echt zo blij voor je! Zolang al bezig ermee en nu gewoon raak.

Nou ik ben benieuwd of je vannacht kan slapen en hoe je dan morgenochtend wakker wordt.

Nogmaals gefeliciteerd!

@Meggie wrote:

Oh maar gewoon het feit dat je dus zwanger kan worden, dat er dus wel 1 hard zwemmend zaadje was, je op het juiste moment gevreeën hebt en nu dus gewoon lekker zwanger bent, dat is gewoon allemaal fantastisch!

Precies, zo voelen wij dat inderdaad ook, 't is een enorme opluchting!! :mrgreen:

:inlove: :dance:

Tierr!!! Meid!! Gefeliciteerd, wat gaaf!!

Geniet ervan en blaas wat hormoontje’s onze kant op??

Haha, ja, zekerrr!!

Ik zal eerst zelf nog wat meer hormonen verzamelen en dan ga ik het naar iedereen hier strooien… want jullie verdienen dit grote geluk ook!! :-*

gaaf tierrr

las het net al in het andere topic

je verdient het meid

tierrr gefeliciteerd :thumbup:

tierrr gefeliciteerd :thumbup:

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug van vakantie. We hebben op dagen na lekker zonnig en warm weer gehad (1 dag zelfs 36 graden). Ik denk dat mijn NOD pas rond morgen is, omdat ik pas 23 augustus (vandaag 2 weken geleden) mijn eerste positieve ovutest had. Nog niet ongi. Gisteren toch al getest, maar natuurlijk negatief.

Ik heb hier niet heel ver teruggelezen, maar ik zie wel dat ik in elk geval Tierrr kan feliciteren; wat een geweldig nieuws meid! Stuur wat hormoontjes deze kant op, dat kan ik wel gebruiken met deze ongelijke cyclus :cry: .