@Elle wrote:
Ik heb hier niet heel ver teruggelezen, maar ik zie wel dat ik in elk geval Tierrr kan feliciteren; wat een geweldig nieuws meid! Stuur wat hormoontjes deze kant op, dat kan ik wel gebruiken met deze ongelijke cyclus .
Nou, volgens mij vermenigvuldigt het HCG zich bij mij goed, want ik heb nu al last van vlagenbehoorlijke misselijkheid… dus, komt-ie:
:
: :: :
: ::
:
:
:
:
:
:
Hee, en Ellie, ik snap je bezorgdheid heel erg goed, maar ik ben het levende voorbeeld dat je met een ontzettend onregelmatige cyclus ook zwanger kunt worden!
Ik duim voor je, ok? Voel je al wat, of niet?
@Tierrr wrote:
@Elle wrote:
Ik heb hier niet heel ver teruggelezen, maar ik zie wel dat ik in elk geval Tierrr kan feliciteren; wat een geweldig nieuws meid! Stuur wat hormoontjes deze kant op, dat kan ik wel gebruiken met deze ongelijke cyclus .
Nou, volgens mij vermenigvuldigt het HCG zich bij mij goed, want ik heb nu al last van vlagenbehoorlijke misselijkheid… dus, komt-ie:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Hee, en Ellie, ik snap je bezorgdheid heel erg goed, maar ik ben het levende voorbeeld dat je met een ontzettend onregelmatige cyclus ook zwanger kunt worden!
Ik duim voor je, ok? Voel je al wat, of niet?
Lief! Ik heb gevoelige (.)(.) en af en toe last van maagzuur, maar verder helemaal niets.
TIERRRRRRRRR!!! Wat geweldig!!! Nu maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan maar deze positieve test heb je in ieder geval :mrgreen:
tier nogmaals gefeliciteerd :inlove:
@Mim74 wrote:
Nu maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan maar deze positieve test heb je in ieder geval :mrgreen:
Precies!! We weten nu in elk geval dat het kan met lief zijn zwakke zwemmers en mijn zwakke eisprongen!! :mrgreen:
Bedankt voor alle felicitaties, erg lief!! :-*
En Elle, gevoelige (.)(.) klinkt goed, of heb je daar vaker last van?
Ik durf voorzichtjes te zeggen dat ik weer wat beter slaap zonder de medicijnen; wat extra magnesium helpt geloof ik wel.
Ik heb alleen nog geen ei gespot, maar goed, als je niet goed slaapt zal dat ook wel van invloed zijn op je temp, neem ik aan.
Hoe gaat het verder met de rest?
Tierr, al wat gewend aan het idee?
@Yanara wrote:
Ik heb alleen nog geen ei gespot, maar goed, als je niet goed slaapt zal dat ook wel van invloed zijn op je temp, neem ik aan.
Dat kan zeer zeker van grote invloed zijn ja..
Nouja, ik hoop dat je je ei snel spot! :-*
Ik durf trouwens nog niet echt aan het idee te wennen, het is nog zo pril, kan nog zoveel mis gaan... maargoed, daar wil ik ook niet teveel aan denken natuurlijk, vooralsnog zijn we reuze blij!! :)
Ben afgelopen donderdag ineens ongesteld geworden, na exact 28 dagen weer. Had 2 weken geleden al zo’n vermoeden dat ik een ei had, dus dat klopte. Deze cyclus was dus helemaal van mezelf. Dacht dat ik van de stress ongesteld was geworden, maar denk dat het gewoon een goede cyclus was gezien mijn vloeiingen.
We zijn er totaal niet mee bezig nu, maar vind het dan wel erg toevallig dat ik nu ineens een cyclus volgens het boekje heb…
Maar goed, kan volgende keer weer anders zijn.
Tier, wat lees ik nu?! ongelooflijk!!! gefeliciteerd! :dance:
Tierrrrr!!!
Gefeliciteerd!!! Geniet van dit kleine wondertje in wording!!!
Hoop ook dat dit weer een stijgende lijn geeft in het aantal positieve testen!!!
Even een paar drukke dagen gehad hier!!! Vandaar eventjes niet geweest. Gisteren een bruiloft gehad van vrienden van ons. Voor het eerst hadde we oppas nodig. Mijn ouders zijn bij ons in huis geweest. Ging hartstikke goed natuurlijk, maar ik vond het niet zo leuk. Ben tussentijds eventjes thuis geweest en heb wel een paar keer gebeld hoe het ging, maar opa en oma hebben een geweldige dag gehad!
Vond het gewoon erg moeilijk ineens zo lange dag zonder haar te zijn… Moeke he :oops:
Mijn vandaag hebben we een lekke hangdagje. Ben voor het eerst op consultatiebureau geweest afgelopen week. Ze was nu 3955 gram en 53 cm (bij geboorte 3172 en 50 cm) en alles was goed gelukkig!
Mijn vriend is weer gaan werken afgelopen wek (was 5 weken thuis geweest) dus moest het allen rooien, maar heb het hartstikke goed gedaan al zeg ik het zelf. Ben al veel met haar op pad geweest, zo leuk!
Lieve meiden, ik hoop zo dat snel veel van jullie ook zoiets prachtigs in het vooruitzicht hebben! Ik blijf gewoon heel fanatiek meelezen en duimen voor iedereen!!!
Heb trouwens een zwangerschapstest gedaan om te kijken hoe het ervoor stond en die was weer negatief… wel erg raar moet ik zeggen, Maar ben voor het eerst in een hele tijd blij met een negatieve test, dat betekend dat alles zich weer een beetje aan het fatsoeneren is!
Liefs loesje
Loesje, wat super dat alles zo goed gaat, geniet ervan!! :-*
En vlieg, voor jou ook positief nieuws dus!! De rust er even inhouden dus en klussen wanneer jullie daar zin in hebben? :roll:
Ik ga inderdaad ook gewoon proberen te genieten. Ik vind het ook haast nog het belangrijkste dat ik nu weet dat het kán, ondanks de zwakke zwemmers en eisprongen! :dance:
En ik heb inderdaad al wat kwaaltjes. Slecht slapen, emotioneel, zere borsten, gerommel in mijn darmen en zo nu en dan een vlaag misselijkheid… vervelend, maar dat hebben we er wel voor over!! :mrgreen:
Hoe gaat ie met jou nu??
Hi!
Gefeliciteerd allemaal, leuk die positieve dingen. Ik snap er bij mij niks meer van. Werd de 22e ongesteld (een week te vroeg), wel keurig 7 dagen, en gisteren (dag 14 van mijn cyclus) wat bruinige afscheiding. Nou heb ik gelezen dat dat kan passen bij een ovulatiebloeding. prima dus, maar dan zou je toch zeggen dat mijn ovulatietesten positief zouden zijn? die van het kruivat was gisterochtend positief, maar die van clearblue blijft gisteren en vanmorgen negatief. Vreeeeemd…
Heeft er trouwens nog iemand ideeen over al die indianen verhalen die je hoort over standjes die zouden helpen etc…
Liefs
Zeilertje, mijn mening is dat het belangrijk is dat je er lol, veel lol aan beleefd, haha! Die standjes toestanden zeggen mij helemaal niets!
Tierr, je geeft me weer wat hoop, bedankt!
ik kan het niet geloven…
ik heb vanavond getest…
HIJ IS POSITIEF!!!
ik heb echt heel hard gehuild, kon het niet geloven. nog steeds niet eigenlijk, manlief en ik zitten elkaar maar een beetje aan te kijken en te lachen…
man wat zijn wij gelukkig!!! :inlove: :inlove: :inlove:
WHAAAAAA, Flup!!! Echt meid!?! Wat goed! Gefeliciteeeerd man! :dance: :dance: :dance:
Heerlijk voor je! :thumbup:
Gosh, wat een top-weekend is dit, eerst Tierr en nu jij ook! De positieve vibe is er weer meiden! :inlove:
Kom me even afmelden voor deze week - we zijn vanaf morgen aan 't genieten van onze laatste vakantie met zn tweetjes :inlove:. Wel in Nederland, maar dat is net zo leuk!
Tierr, de kwaaltjes zullen nog wel ietsje erger worden, meestal neemt het in de 9e week zo’n beetje af. Maar je weet in ieder geval waar 't voor is, dus ik weet zeker dat je 't voor lief zult nemen :mrgreen:.
Met mij gaat het wel goed hoor. Nog steeds erg moe, maar dat komt natuurlijk doordat ik nog steeds afval ipv aankomen hoewel ik nu al twee dagen gelijk blijf in gewicht. Verder wat last van mn rug, maar da’s ook geen wonder met die mega-skippybal die ik al heb. Krijg al van bekenden te horen dat ik nu de laatste loodjes nog moet zeker, die staan allemaal raar te kijken als ik vertel dat ik nog ruim 3 maanden door mag lopen zo :mrgreen:. Het enige lastige en echt vervelende is dat mn kindje erg laag ligt en altijd in mn placenta schopt - doet echt veel pijn en ik heb teveel harde buiken. Ga 't even goed in de gaten houden de week na mijn vakantie, en als het zo blijft dan ga ik maar even tijdelijk terug in uren werk (werk nu 4x9 uur) tot na de bevalling. Kindje gaat dan even voor!
Veel plezier allemaal, ik hoop op nóg meer positieve berichten als ik weer terug ben! :-*
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, fluppie!!! Ooooooh, wat goed!! Gefeliciteerd meid!!
Haha, ik had al zo’n gevoel bij jou… echt geweldig!! Geniet ervan!!
@111 wrote:
Tierr, de kwaaltjes zullen nog wel ietsje erger worden, meestal neemt het in de 9e week zo’n beetje af. Maar je weet in ieder geval waar 't voor is, dus ik weet zeker dat je 't voor lief zult nemen :mrgreen:.
Haha, nou, zeeeer zeker!! Ik voel me nu al een stuk beter, misselijk is grotendeels eventjes weg… en dat vind ik eigenlijk stiekem ook maar niks… :roll: vind het nog zo doodeng dat het mis gaat…
111, geniet van jullie laatste vakantie samen!! En stiekem de eerste met zijn 3tjes, haha. En sterkte met de pijn enzo… poeh, pittig hoor, 4 x 9 uur werken terwijl je zwanger bent…
AAAAAAAAAAAH FLUPPIEEEEEE WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!! JIJ OOK AL!! AHHH GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance:
fotootje?? :mrgreen:
hahahahaha wat een leuke reacties!!!
tierr jij ook natuurlijk van harte gefeliciteerd!!! we worden samen meimama’s!!!
het is nog zo onwerkelijk, ik ben echt compleet euforisch!
zaterdag wist ik eigenlijk al een beetje dat het zover was, maar ik durfde niet te testen en ik durfde ook niks tegen mn man te zeggen. maar gisteravond kon ik het niet meer houden en heb ik getest. ik geloofde nooit dat hij positief zou zijn, maar toen de tijd om was en ik ging kijken zag ik toch echt een dikke streep die steeds duidelijker werd!!!
ik heb echt 10 minuten niks kunnen zeggen.
ook ik ga even hormonen strooien :: :: :: :: :**: