Fluppie, GEFELICITEERD!!! Jeetje zeg, wat gaat het hier goed! Eindelijk :mrgreen:
En Vliegje een normale cyclus, klinkt ook supergoed. Gaat het verder thuis ook weer wat beter??
Jane, nu jij!!!
even testen of mn ticker het doet.
Nog even snel voordat we weggaan :mrgreen:: Tierr meid, ik ben helemaal niet misselijk geweest tijdens deze zwangerschap, in ieder geval niet noemenswaardig, dus misselijk zijn of niet zegt helemaal niets. Vaak heb je wel wat last dan juist van andere dingetjes, pijnlijke boobs of een strak gevoel in je buik ofzo. Ik dacht ook dat ik nergens last van had, maar als ik nu terugkijk merkte ik het toch wel in mn buik. Steken onderin en een soort spierpijn. Niet druk om maken, je kunt eigenlijk pas iets zeggen na de eerste echo van 8 weken - als dan het hartje maar klopt, dan gaat het meestal goed.
Hihi, Fluppie… :inlove: Kan me zo goed voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben. Zit je daar voor pampus op de bank, helemaal verbijsterd omdat je een dikke vette streep ziet! Lekker meid, laat het maar heerlijk tot je doordringen en klim lekker samen met je man op die knalroze wolk! Het is jou en Tierr van harte gegund, ik ga gewoon echt heel blij op vakantie!
Jane, inderdaad, nu is het aan jou voor een mooi positief bericht!
nog een keer proberen, maar die wolk is inderdaad knal en knal en knal roze!!!
heb net wel mn collega in vertrouwen genomen, valt zo op als ik iedere keer moet plassen… :mrgreen: en dat moet ik wel vaak!
joehoe!!! mn ticker doet het!!!
Nou nou wat een rare dagen heb ik achter de rug. Beroerd, duizelig, last van mn rug, zere borsten, geen eetlust, ik plas me een ongeluk en steken rechtsonder in mn buik. Ook zo’n weeïg gevoel in mn onderbuik, net of moet ik ongesteld worden, maar dat duurt nu al zo’n 5 dagen. En normaal heb ik dat 1 dag vóór ik ongesteld word of op de dag zelf.
Ik heb zaterdagmorgen een test gedaan, maar die was negatief. Misschien te vroeg??
Volgens mijn telling is mijn NOD vandaag, maar volgens mn banner nog 1 dag te gaan… zucht. Spannend spannend spannend
@fluppie wrote:
heb net wel mn collega in vertrouwen genomen, valt zo op als ik iedere keer moet plassen… :mrgreen: en dat moet ik wel vaak!
Ik heb gelukkig toevallig net 2 weekjes vakantie, dus dat komt wel goed uit! Ten eerste kan ik me nu dus heerlijk met baby-dingen bezig houden en ten tweede zijn we dan alweer 2 weken verder voordat ik het moet zeggen op het werk. Want dat moet wel direct, want ik mag dan 1 van de kinderen niet meer begeleiden (teveel risico...)
Hoe reageerde je collega? :)
111, je bent lief!! En ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar ik ben gewoon erg onzeker... maargoed, ik hoop dat de komende maand snel gaat en ik dan snel een kloppend hartje op de echo zie inderdaad!
Jij nogmaals een heel fijne vakantie!! :)
yinyang73, jeetje, spannend zeg... morgenochtend weer testen? Ik duim voor je! Zou wel heel gaaf zijn, 3 tegelijk!! :D
Hij is prachtig hoor Flup, die ticker. Staat je goed! :mrgreen:
Yinyang, 't zou zo maar kunnen meid, het klinkt goed in ieder geval. Inderdaad morgen dan maar even afwachten en overmorgen testen. Ik duim voor je! Je weet wat we al hebben uitgevogeld he, de positieve testen komen meestal met een aantal tegelijk dus…! :mrgreen:
meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
geniet er lekker van
moet er wel bijzeggen dat ik er erg verdrietig van word
iedereen in dit topic wordt zwanger en ik moet elke keer die berichten lezen…ben ontzettend blij voor jullie hoor daar niet van maar het steekt zo
sorry voor mijn zeur berichtje…zal wel eraan liggen dat ik weer ongi ben geworden
sophie: allereerst een hele dikke knuff voor jou :hug: ik kan me heel goed voorstellen dat je hier verdrietig om word iedereen word zwanger en jij moet maar wachten en wachten en dit valt gewoon niet mee
:hug: :hug: hopelijk volg jij heel snel meid want als iemand dit verdiend ben jij het :-*
fluppie: mooie banner hoor! gefeliciteerd super zeg
tier: lekker zeg dat je even vrij bent ik heb ook een weekje vrij :dance: je wilt zo graag kwaaltjes voelen he heb ik ook ik ben wel misselijk geweest maar nooit hoeven overgeven en verder was ik alleen maar moe nu ik de 12 weken voorbij ben merk ik dat het zakt voel me wel zwanger maar een stuk fitter dan eerst :mrgreen: maar goed spannend blijft het wel morgen heb ik weer een echo dit om te kijken of de cyste weg is het bloeden is in ieder geval gestopt heb je al gebeld voor een echo?
yingyang: klinkt goed je symptonen meid hoop voor je dat je poaitief test
Sophie, :hug: , ik snap zo goed dat je er verdrietig van wordt… het is gewoon ook zo oneerlijk dat het voor jullie allemaal zo lastig is en jullie al zo lang wachten… Maar hee meid, ooit hebben jullie ook een wondertje!! Vast!! Ze kunnen zoveel!! 15 september is de volgende stap toch? Nog even volhouden… :hug: :hug: :hug:
@roosje83 wrote:
morgen heb ik weer een echo dit om te kijken of de cyste weg is het bloeden is in ieder geval gestopt heb je al gebeld voor een echo?
Ik heb net de fertiliteitspoli gebeld en ik mag 1 oktober komen!! :D
Fijn dat het bloeden bij jou gestopt is, ik hoop dat de echo morgen laat zien dat de cyste weg is... laat je het ons weten? :-*
ik laat het zeker weten enne het is zo 1 oktober :dance: bij wie mag je voor de echo
Fluppie, meid, wat geweldig!!
Hier gaan we een pauze inlassen, het voelt gewoon niet goed!
Jaaa, 1 oktober schiet al op! Al vind ik elke dag lang duren nu, volgens mij… wat zal ik blij zijn als ik straks een kloppend hartje gezien heb…
Ik moet naar L. Wijnands. Ken je die? Ik niet namelijk, haha…
Jammer yanara, waarom voelt het niet goed?
nouja, jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen!! :-*
dank jullie wel :-*
moet ook niet zeuren pffffff
emo muts ben ik ook :wall:
Sophie, je zeurt niet… het IS gewoon vreselijk oneerlijk tegenover jou… :hug:
absoluut geen zeur! begrijp helaas ontzettend goed hoe je je voelt. hierbij een hele dikke :hug: :hug: :hug:
lydia is echt een topmens!!! (zij was mijn ferti arts ik had elke keer fm bij haar en ook mijn eerste echo :inlove: ) ze is echt zo;n tof mens! echt een schat!!!
sophie je zeurt niet hoor meis klaag maar lekker van je af helpt!
@roosje83 wrote:
lydia is echt een topmens!!! (zij was mijn ferti arts ik had elke keer fm bij haar en ook mijn eerste echo :inlove: ) ze is echt zo;n tof mens! echt een schat!!!
Fijn!! :mrgreen:
vind haar zelfs de allerleukste arts die er rond loopt ze is zo lief en begripvol
me broodje kaas is weer op :drool: dus ik ga weer naar boven ben aan het behang trekken op de toekomstige babykamer :dance: