Wie gaat er voor een 1e kindje deel 7

@Fluppie!!!

Fantastisch meid!!! Wat een blijdschap, het spat van het scherm! Geniet ervan met elkaar daar op die hele knalroze wolk!

@Sophie… hou op zeg, mag niet horen dat je je vervelend voelt dat je klaagt! Weet zo goed hoe het voelt om eigenlijk wel blij te zijn voor een ander, maar zelf wil je ook zo ontzettend graag! Ik was altijd gewoon een beetje jaloers…! En ik denk dat het ook niet mee dan menselijk is! En je kunt hier altijd klagen, zoveel je wilt!

x loesje101

Sophie, hou op met zeuren over je gezeur!! :mrgreen: Toch heel logisch dat jij er verdrietig van wordt, dat kan toch ook niet anders! Dikke :hug:

jullie zijn superlief :-* :-*

voel me ook wel weer ietsje beter

pffffff wist niet dat dit zo moeilijk was

maar goed schouders eronder en weer doorgaan hihihihi

meisje dit soort dingen zijn vreselijk moeilijk…! En hoe jij ermee omgaat verdiend het grootste respect!!! Iedereen hier weet hoe graag je het wilt en hoeveel je ervoor moet doorstaan, dus iedereen begrijpt je gevoel en dat neemt niemand je kwalijk!!! :hug:

Zucht … volgens mij is het ons ook gewoon niet gegund :frowning: Vanmiddag bij het naar het toilet gaan ben ik bruine stolsels verloren… en heb een hele vreemde buikpijn. Niet zoals een normale menstruatiepijn zeg maar …

Testen zal dus wel wéér niet nodig zijn …

@sophie wrote:

jullie zijn superlief :-* :-*

voel me ook wel weer ietsje beter

pffffff wist niet dat dit zo moeilijk was

maar goed schouders eronder en weer doorgaan hihihihi

Ik leef heel erg met je mee meis! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Wat zei jouw huisarts, arti?

Yinyang… klinkt idd niet fijn… :hug:

Niks, ik ben niet gegaan, het maakt me allemaal niet meer uit…

Ja dom ben ik he? Weet ik zelf ook heel goed… Maar kan me er niet meer toe zetten…

Hmm… :hug:

@sophie wrote:

meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

geniet er lekker van

moet er wel bijzeggen dat ik er erg verdrietig van word

iedereen in dit topic wordt zwanger en ik moet elke keer die berichten lezen…ben ontzettend blij voor jullie hoor daar niet van maar het steekt zo

sorry voor mijn zeur berichtje…zal wel eraan liggen dat ik weer ongi ben geworden :cry:

:hug: kan het me helemaal voorstellen sophie :hug:

ik ben nog geen jaar bezig en het steekt hier ook wel een beetje, en dat terwijl er (hopelijk) geen obstakels zijn bij mij/ons.

Ik leef erg met je mee :hug: :-

en tiertje, niet schuldig voelen want ik ben onwijs blij voor jou!! :-

Hoi meiden,

Helaas ga ik ook door naar de volgende ronde. Vandaag ongi geworden. Nu dus een cyclus van 35 dagen. Hij is nog steeds flink in de war dus :cry: . Ik ben er deze keer best een beetje verdrietig van, dat viel de vorige keren nog mee. Maar als zelfs mijn cyclus niet meewerkt… :frowning:

En Fluppie jij verdient even een eigen berichtje om je heel erg te feliciteren. Ik ben heel blij voor je (en tegelijkertijd ook wel een beetje jaloers :oops: ). Een hele goede zwangerschap gewenst en over zo’n 8 maanden een mooi, gezond kindje in je armen!

elle balen zeg dat je weer ongi bent geworden elke maand is weer een teleurstelling! :hug:

fluppie en tierrr gefeliciteerd !!! :thumbup:

Ineens allemaal zwangeren hier :mrgreen:

ik ben wel een beetje jaloers hoor :oops:

Ik heb ook nieuws, alleen dan een stuk minder gezellig…

Mijn vriend en ik zijn uit elkaar, het ging niet…

Ik kan hier niet aarden, het lukt me gewoon niet, hoeveel ik het ook probeer…

En het doet heel veel pijn want ik hou wel van hem en hij ook wel van mij maar het is niet genoeg denk ik, ik verlang naar mijn eigen omgeving en hij wil perse hier in Friesland blijven…

Dus er zat maar 1 ding op… Daarmee is ook mijn droom in duigen gevallen om een kleine te krijgen…

Het mag (nu nog niet) zo zijn schijnbaar…

Ik blijf hier voorlopig nog wonen, ik heb toch nog niks anders en de wachtlijsten in de randstad zijn zo lang…

Maar het doet zo’n zeer dit…

Het doet zoveel pijn dat ik het uitschreeuw van binnen en ik weet even niet hoe het verder moet…

Artis een hele dikke knuffel voor jou!!!

ik herken heel veel in je verhaal…

jammer dat jullie er niet uit konden komen samen

sterkte verder meis

hopelijk gaat je wens toch nog in vervulling

Arti, heel veel sterkte!!! Hier hing ons huwelijk ook aan een zijde draadje, maar we zijn inmiddels weer goed op weg. Al had dit te maken met andere dingen.

Maar ik kan me je pijn enorm goed voorstellen…

Heel veel sterkte!

Fluppie, gefeliciteerd!

@Artistiqua wrote:

Ik heb ook nieuws, alleen dan een stuk minder gezellig…

Mijn vriend en ik zijn uit elkaar, het ging niet…

Ik kan hier niet aarden, het lukt me gewoon niet, hoeveel ik het ook probeer…

En het doet heel veel pijn want ik hou wel van hem en hij ook wel van mij maar het is niet genoeg denk ik, ik verlang naar mijn eigen omgeving en hij wil perse hier in Friesland blijven…

Dus er zat maar 1 ding op… Daarmee is ook mijn droom in duigen gevallen om een kleine te krijgen…

Het mag (nu nog niet) zo zijn schijnbaar…

Ik blijf hier voorlopig nog wonen, ik heb toch nog niks anders en de wachtlijsten in de randstad zijn zo lang…

Maar het doet zo’n zeer dit…

Het doet zoveel pijn dat ik het uitschreeuw van binnen en ik weet even niet hoe het verder moet…

Hey meisie, wat een ktnieuws! Wat verdrietig dat jullie samen geen oplossing kunnen vinden. Heel veel sterkte en ik hoop dat je over niet al te lang weer heel erg gelukkig wordt. :hug: :hug: :-

Artistiqua: wat een klote tijd voor jou! ik wens je heel veel sterkte! dikke :hug: :hug: voor jou!

Elle: ook voor jou een dikke :hug: :hug:

bedankt voor de felicitaties :inlove: ik zweef steeds hoger en hoger!

ik begrijp jullie erg goed hoor meiden, dat jullie een beetje jaloers zijn. het heeft bij ons ook een tijdje geduurd voor ik zwanger was, en ook ik heb iedere maand de ene teleurstelling na de andere te verwerken gekregen. ik heb behoorlijk wat tranen gelaten, dus hierbij voor jullie een paar dikke :hug: :hug: :hug: en een heleboel hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

arti meid wat een naar bericht! wat zal jij je ellendig voelen relatie verbroken heimwee naar je eigen plekkie kinderwens opzij schuiven een hele dikke knuff voor jou! :hug: wens je heel veel kracht en wijsheid toe!