Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

Bedankt voor het welkom heetten, ben nu net terug van naailes en best moe dus ga meteen weer afsluiten. Morgen zal ik eens wat terug lezen zodat ik ook wat meer van jullie weet.

Hier nog geen sprake van ongi, nu de nacht afwachten.

Dames, ik ga ongesteld worden. Temp is nu gezakt naar 36,74. Helaas. Ik verwacht morgen goed ongesteld te worden, dan heb ik een cyclus van 38 dagen gehad :slight_smile:

Hopelijk wordt hij de volgende ronde weer een paar dagen minder, dan ben ik dolgelukkig :slight_smile:

Morgen belt de gyn voor de uitslag van het progesteron, ik zou eigenlijk met Clomid 100mg beginnen, even vragen of dat nu nog moet ja of nee en ik wil graag echo’s tot dag 25 ofzo krijgen zodat we eens een keer, de 1e keer in het jaar, een ei kunnen spotten!

Echt zien, op de echo. Dat wil ik zo graag.

welkom patripiex

hoe kom je aan je naam?? hihihihi

hopelijk raak je gauw zwanger!!

oh nee vliegje niet weer he die stomme ongi

dat ei op je echo krijg je wel te zien hoor meis daar moeten we op vertrouwen :-* :-*

vliegje balen zeg van je ongi :hug: je cyclus word wel een stuk netjesser he en dat lijkt me ook een fijn gevoel al hoewel we hier ook wel weer eens goede testen krijgen!

een echo is idd fijn ik voel me er prettig bij zo weet ik zeker dat de medicijnen hun werk doen! en is er geen gegok met tempen etc :thumbup:

@sophie wrote:

welkom patripiex

hoe kom je aan je naam?? hihihihi

hopelijk raak je gauw zwanger!!

Dank je Sophie, ik gebruik die naam al jaren geen idee hoe ik er ooit aan ben gekomen.
Hier nog steeds geen ongi dus wie weet :lol:

Ga nu snel weer verder werken, kwam even spieken.

Vliegje balen dat je ongi wordt!!!!

Hier begint het los te komen haha.

Heb wel een nieuwe banner gemaakt, ik heb het gevoel dat het nu kan! Ben gewoon uitgegaan van 37 dagen :slight_smile:

Balen Vlieg…Misschien is drie keer scheepsrecht bij jou? :pray:

Roos, lekker joh, vakantie. En je zou niet de eerste zijn die met zn drietjes terugkomt! :pray:

Netjes Vliegje! :dance:

Dat gaat de goede kant op! :dance:

Ja he! Hopelijk houden we dit vol :slight_smile: Dan hebben we over 3 weken de speelweek :smiley:

Pff wat een avond!

Voor de hondenliefhebbers, ff in een spoiler.

Ik run een groot sharpeiforum en we hebben een speciaal project waarbij we wanhopige, verwaarloosde sharpei’s helpen. En het was weer zover, een hondje die dringend onze hulp nodig heeft. Na 2 weken een opvang gevonden, wel met 3 honden, dus spannend hoe het zou gaan.

Vanavond gingen we hem halen, hij moet dringend aan zijn ogen worden geopereerd, zijn huid is een verschrikking :frowning: Echt zo zielig.

Dus hond mee, maar hij was zooo bang… durfde de auto niet in. 15 minuutjes bezig geweest en na veel snoepjes stapte hij eindelijk zelf in de auto.

Toen de ontmoeting met de honden, ook heel spannend… maar het ging boven verwachting! De opvang deed het super, en ongelooflijk hoe snel de hond zich aanpaste! Het is zoooo sneu, hij wordt uit zijn vertrouwde omgeving gehaald en weet nog niet dat hij beter af is.

Ons forum betaalt al zijn operaties die hij gaat krijgen en straks gaat hij als een nieuwe hond door het leven :slight_smile:

Maar dat weet hij nu nog niet.

Maar nadat hij een halfuurtje met de opvang alleen is geweest (wandelen) hing hij al helemaal tegen haar aan!!

Zo vertederend! Werd er gewoon emotioneel van. Een hond die niet de medische zorg heeft gehad en bijna niets ziet en dan na zo’n korte tijd al vertrouwen durft te hebben, prachtig om te zien!

Morgenavond gaan we nog een keer oefenen met alle honden, voorlopig blijven ze even apart zitten tot er meer vertrouwen is.

Spannende avond, ben echt doodmoe!

Sorry voor het hele verhaal hahahaha.

Goeienmorgen meiden,

Vlieg, wat een mooi verhaal :inlove:

De :evil: zijn hier trouwens gisteravond losgebarsten…

Compleet vanuit het niets…

Het valt me mee hoe teleurgesteld ik ben… Eigenlijk helemaal niet…

Ik wist dat we niet goed hadden geklust en het feit dat ik deze maand dus weer een prachtige cyclus heb stelt me enorm gerust…

Op naar ronde ‘3’… :dance: :smiley:

Mijn nieuwe NOD mag op 25 juni… :slight_smile:

vanmorgen had ik mijn fm erg spannend allemaal

de arts had zelf het idee dat we deze ronde over konden slaan vanwege de hsg foto die wil nog wel eens tegenstrijdig werken en dat het baarmoederslijmvlies niet groeit maar…

alles was perfect ik had links een follikel van 20,1 en rechts 1 van 20,4 baarmoederslijmvlies was ook perfect!

meteen de pregnyl gezet

ook gesprek gehad over de foto alles was goed wisten we al maar we mogen door gaan met deze behandeling omdat dit gewoon moet werken bij ons dus het duimen kan weer beginnen

ben niet ongeduldig alleen duurt wachten zolang…

feb2007 gestopt, aug 2008 miskraam 2009??? ons jaar??

Roosje, klinkt goed zeg!! Ik ga weer heel hard :thumbup: voor je!!

@Mim74 wrote:

Roosje, klinkt goed zeg!! Ik ga weer heel hard :thumbup: voor je!!

dank je wel hoop het zo he ben nu wel positief weer eindelijk weer wat goede berichten nu nog over 2 weken een positieve test :inlove:

Vandaag gyn gesproken, ik heb een mooi ei gehad (joh, dat wist ik nog niet haha).

Begin toch met Clomid 50, geen 100.

En ze gaan langer door met metingen, dus heb gevraagd tot dag 25 ofzo :slight_smile:

Dus dinsdag ff bellen voor nieuwe fm’s.

Roosje, klinkt goed zeg!!! Hup klussen!!! :dance:

Goed geregeld vlieg!! :slight_smile:

En Roosje, goed nieuws dus, superrr!! :slight_smile:

Wat een mooi verhaal Vliegje.

Roosje: klinkt als goed nieuws, moet eerlijk zeggen dat ik nog niet helemaal weet hoe het werkt, ik ga voor je :thumbup: :thumbdown:

Vliegje: goed gedaan

Hier nog steeds geen ongi te bekennen, zelf denk ik dat mijn cyclus gewoon in de war is maar voor de zekerheid ga ik toch morgen nog maar een keer testen.

He vlieg wat jammer dat je niet zwanger bent :-

hopelijk volgende ronde wel!! :inlove: :pray:

OOOHH ROOSJE wat super!!! hopelijk is het deze ronde raak! :pray:

patripiex welkom en spannend! :pray:

Tierr hoe is het met je??

Nou meiden helaas zijn hier de :twisted: ook weer aangebroken :cry:

ben wel erg verdrietig maar lijk er ergens wel bewust van te worden dat het een jaar gaat duren ofzoo… :?

Ik had afgesproken met mijn vriend dat ik naar de HA zou gaan omdat ik toch graag wilde weten of alles in orde was.

Helaas moest ik een week eerder langs de gyn. om mijn eierstokken te laten controleren wegens die hevige pijnen. Gelukkig heeft ze toen meteen gezien dat ik een eitje had en dat beide eierstokken er goed uitzagen en mijn baarmoederslijmvlies ook. Dus op dat punt ben ik gerustgesteld. Die hsg echo stellen we voorlopig uit (we zijn tenslotte nog geen jaar bezig), omdat ik het toch nog heel erg eng vind.

Daarnaast heb ik al gigaveel ongi pijnen en zou ik ze week later weer hebben dus ik moet me daar nog even op voorbereiden :?

zijn er nog dingen op het lijstje die aangepast moeten worden? want dan zet ik hem morgen helemaal vers erweer op! :mrgreen:

hoe is het met de rest? :-

jane balen zeg kan me voorstellen dat je er erg tegen op ziet :hug:

je mag op lijstje zetten dat mijn nod 13 juni