Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

:lol: teveel kleding mee :naughty: heb ik nooit last van

:liar: :liar: :liar: :liar: (en dan nog niet over me schoenencollectie te spreken :angel: )

wij gaan in de zomer met onze caravan weer naar limburg toe staan we al jaren op een watersportcamping samen met me zus en gezin alweer veel zin in :dance: bevalt ons prima!

hopelijk met een klein wondertje in me buik :pray: :inlove: maar goed dat blijft afwachten natuurlijk

lekker hoor, ihihi wij zijn niet zo van het kamperen…

hoop het voor je meid!!! gaan jullie geen pauze inlassen?

en is er al gesproken over iui?

ja heb geloof ik alleen al 4 paar teenslippers…tja moet toch ook bij mijn kleren passen, en dan nog crocs, waterschoenen, nette schoentjes en laarsen en dan zijn mijn tefa’s ook nog wel handig en sportschoenen…

dan moet ik het denk wel redden :roll:

haha ik ook tefa;s :inlove: (3 paar met die dunne bandjes rose blauwe en zwarte :wink: ) hakken, sneackers en laarzen haha :wink: geweldig dat ik niet de enige ben :clap:

nee wij lassen geen pauze in we vinden het prima zo het is natuurlijk wel erg moeilijk maar we hebben nu weer wat goed nieuws gekregen en dat geeft toch wel wat meer moed!

iui is geen meerwaarde voor ons omdat mijn vriend zijn zaad goed is hoeven we dat niet te doen we hebben met deze behandeling de grootste slagingskans erg spannend dat wel

pfffff het lijkt me slopend zeg en andere behandelingen helpen ook niet??

jullie gaan ook maar door en dan elke keer weer die teleurstelling

maar ja als jullie je er lekker bij voelen, moet je vooral doorgaan toch??

enne kamperen vind ik super ben het vanuit huis al gewend me vriend totaal niet

we hebben aantal jaren terug een tent gekocht maar dat viel niet in de smaak toen een caravan gekocht en die was super!

vorig jaar hebben we een iets grotere en luxere gekocht en een neiuwe voortent dus we hebben het wel mooi vind ik zelf :slight_smile:

ik vind het heerlijk

vliegen naar het buitenland lijkt mij helemaal geweldig maar krijg mijn vriend niet zover helaas :doh:

@sophie wrote:

pfffff het lijkt me slopend zeg en andere behandelingen helpen ook niet??

jullie gaan ook maar door en dan elke keer weer die teleurstelling

maar ja als jullie je er lekker bij voelen, moet je vooral doorgaan toch??

het is zeker slopend vooral omdat er nooit eens resultaat komt na de miskraam hadden we toch wel hoop dat het kon maar dat het weer zolang zou gaan duren hadden we zeker niet verwacht

elke keer die teleurstelling is idd heftig elke maand verlies je steeds weer wat hoop en dan moet je het maar terug zien te vinden om door te kunnen gaan

andere behandelingen is eerst nog niet aan de orde ze werken met protocollen en dan zou ivf moeten en dan zou ik toch eerst heel veel moeten gaan afvallen eerder willen ze je niet helpen :wall: en laat dat nou iets zijn waar ik al jaren mee zit maar goed als het moet dan moet het natuurlijk

ja want hoeveel maanden doen jullie dit nu al?? al een hele poos toch?

en verzekeringen enzo? wordt het allemaal wel vergoed? en het is niet schadelijk voor je lijf al die hormonen boosts???

nou roosje ik hoop echt dat ivf bespaard blijft en jullie toch gauw zwanger raken!!!

wat betreft kamperen…we willen ruimte hebben hehe en in zo’n caravan of tent heb ik dat voor mijn gevoel niet hahaha

en tja heerlijk naar het buitenland lekker zoveel mogelijk zien!!

nou en mijn hub was voordat ik hem leerde kennen ook niet verder geweest dan stedentripjes naar Londen en Parijs…en ja toen hij voor het eerst ging vliegen naar Rhodos ging er een wereld open voor hem…en hij zou niet anders meer willen…zal wel veranderen als er kinderen komen, want dan is het leuker op een camping denk ik!! maar eerst maar lekker genieten en veel zien :mrgreen:

je hebt groot gelijk nu genieten nu het nog kan en ieder op zijn/haar eigen manier :thumbup:

wij hebben 10x clomid gehad en dit is de 6de keer puregon ik mag tot 12x geloof ik maar daar krijg ik nog een gesprek over (ook meteen over de foto) vrijdag of die week erna das nog ff afwachten

alles word vergoed gelukkig want de puregon mept lekker aan ivf zit ik idd nog niet op te wachten vooral niet omdat de arts zegt dat het zo ook kan

maar na die 6 keer puregon eventueel nog (hopen we natuurlijk niet) dan eventueel als het mogelijk is wel ivf…

nou spannend hoor en je kan niets anders dan wachten

hoe is je hub hieronder dan? hoe trekt hij dit allemaal?

Zit net te denken, dat zou ook weer niet kunnen, want maandags was het eitje 11mm… dus dan springt ie niet woensdags. Ahhh! Hahahahahaha.

Vind het toch spannend nu, verwacht niks, maar die laatste dagen he.

Sophie, lekker op vakantie!!

@vliegje wrote:

Zit net te denken, dat zou ook weer niet kunnen, want maandags was het eitje 11mm… dus dan springt ie niet woensdags. Ahhh! Hahahahahaha.

Vind het toch spannend nu, verwacht niks, maar die laatste dagen he.

Sja... zwanger proberen te worden bestaat vooral uit veel wachten helaas... afwachten dus maar en op het beste hopen!! 't Is in ieder geval goed dat je temp nog steeds hoog is. Al zegt dat niks over de kans dat je zwanger bent natuurlijk, eigenlijk is het gewoon normaal dat je temp nog hoog is... ;)

Sophie, lekker zeg, fijne vakantie!!

Roosje, voor jou blijf ik duimen meid!!

Ik weet even niet meer wei het vroeg, maar het gaat inderdaad zo snel!!

We weten wat het wordt, ja…

Maar het moet nog eventjes ons geheimpje blijven, hihi!

Mijn ouders en mijn beste vriendin weet het! Dat moest ook wel anders werd ik helemaal gek!!!

Oh vliegje… ik hoop het zo voor je!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

x

Hoi meiden, mag ik met jullie meeschrijven. Mijn naam is Patricia en ik ben 30 jaar. Wij gaan voor ons eerstje kindje en zitten in de 1ste ronde. Vandaag niet ongi geworden maar helaas was de test negatief, nu dus afwachten wat er gaat gebeuren.

Ben op 27 april gestopt met de pil en heb daarna een paar daagjes lichtelijk bloed verloren dus heb nog geen idee hoe mijn cyclus is en had hem staan op 28 dagen.

Zie al wat bekende namen hier :lol:

Welkom Patricia en veel succes!

Dank je wel vliegje

Welkom Patripiex!

welkom!

Welkom Patricia en veel succes! Hoop dat je snel door kan stromen naar een ander topic!! :slight_smile:

Hey meiden!

Ik ben 5 dagen weggeweest en kan het echt niet bijhouden nu… :lol:

Vliegje, Sophie en Roosje, ik kan weinig zeggen, alleen maar :pray: :pray: :pray:

Patricia, welkom hier! :smiley:

Tierrr, succes morgen! :-*

Hee Arti, wij lopen bijna gelijk op :slight_smile: spannend voor je!