Hierbij een nieuw deeltje voor iedereen die gaat voor een 1e kindje!!
Hopelijk kunnen we het bovenste lijstje snel vullen met nog meer zwangeren!
Ons ShowForum :inlove:
Liefs Jane :-*
Regje gefeliciteerd met jullie dochtertje Silvie! :inlove: :dance:
Dragon gefeliciteerd met jullie zoontje Liam! :inlove: :dance:[/b]
Meld :lol: Alleen mag de leeftijd wel op 26
:lol: nog gefeliciteerd dan :mrgreen:
hoe is het met je belly?
MELD!
Roosje, hoe is het nu?
heej vlieg, hoe is het nu met jou? :hug:
Meld!!
meld
Hey meiden,
Sorry dat ik er de laatste paar dagen niet zo veel ben geweest… :oops:
Heb het nu best druk en veel dingen aan mijn hoofd…
Heb ook een beetje een dipje, heb ik wel vaker… Dat zijn fijne overblijfselen van mijn depressie een paar jaar terug… :wall:
Ik heb niet alles teruggelezen, is echt teveel…
Roosje hoe is het nu met je? :hug:
En de rest? :-
Ik heb dus een nieuwe baan, ga woensdag beginnen en donderdag…
Op dit moment nog voor 2 dagen in de week… Maar ik heb in ieder geval wat…
Heb ook weer wat aanbiedingen gekregen voor portrettekeningen… Heb het maanden niet gedaan, maar het gaat gelukkig nog steeds als vanouds hahaha…
Daar ben ik dus ook lekker druk mee…
En het zwanger worden… Tja… Ik kan het geduld niet zo opbrengen merk ik… Elke maand weer wachten… Het duurt zo lang… En ik zit eigenlijk pas op ronde 3…
:-
Ook meld…
Ik kom vanavond wel weer even wat langer kijken en reageren.
@Jane_S wrote:
:lol: nog gefeliciteerd dan :mrgreen:
hoe is het met je belly?
Ja we mogen niet kagen. He is momenteel erg druk, zowel op het werk als privé. We zijn bezig met plannen te maken om de keuken uit te breiden, dus we zijn veel aan het plannen en een kostenplaatje aan het maken…
Kom vanavond wel even uitgebreider reageren, ga me nu even klaarmaken voor een nieuwe werkdag
meld
he meiden daar ben ik ook weer even!!!
vind het soms best moeilijk om in het zwanger worden gedeelte te hangen, maar hou jullie wel in de gaten hoor
vliegje mijn duimen draaien hier ook hoor!! is je zo gegund :-*
artis succes met je nieuwe baan deze week!!!
he meiden ff een temp vraagje…als je je ei gehad hebt moet je temp toch hoog blijven?? hoe zit dat ook al weer?
wij moeten nog even 2 maandjes tempen maar was vergeten hoe het zit precies…
Met mij alles wel oke hoor, thanks for asking.
Hoe is het met jou Sophie? Trek je het nog.
Mijn lijstje
FF is er nog niet zeker van haha, maar ik heb ook op rare tijden getempt, dit weekend.
Sophie, jouw vraag. Ik weet dat je temp stijgt NA je ei en dat hij hoog blijft tot je ongesteld wordt.
Bij mij is het meestl de dag van mijn menstruatie dat ie gaat zakken, soms een dag eerder al.
Maar het is moeilijk, zoals mijn lijstje. Ik dacht, misschien vrijdag een ei, maar als ik het terug kijk zou het donderdag kunnen zijn… en maandags geklust… niet goed dus haha. Dus als het mijn ei is, word ik waarschijnlijk gewoon ongesteld.
Maar dat betekent wel een cyclus can ongeveer 38/39 dagen. Vorige keer 42. Dus wie weet is het de volgende keer weer wel zo.
Vraag me nu alleen af of ik een hogere dosis Clomid moet nemen de volgende keer… Nou ja, kan altijd overleggen met de gyn.
Arti, spannend je nieuwe baan!
En je tekent joh, wat gaaf dat je dat kan!
dan klopt mijn temperatuur opnemer niet hoor!!
want hij is nu weer omlaag…en niet hoog gebleven
pfffff ga ik daar ook nog eens aan twijfelen :wall: :wall: :wall:
vreemd hoor!!!
Vliegje, ik vind het van jou ook zo knap hoe je al die mooie foto’s maakt!
Ik fotografeer ook wel, maar lang niet op zo’n niveau als jij…
Ik weet niet of er hier Harry Potter fans zijn, maar hieronder een tekening van mij die jullie dan vast wel herkennen…
:-*
wat mooi zeg
echt knap gedaan :thumbup:
het heeft vanacht doorgezet
ben zo verdrietig waarom nu niet een keer geluk?
ik moet eigenlijks bellen voor een afspraak voor de hsg foto maar ik zie hier zo ontzettend tegen op dat ik gewoon niet durf te bellen maar moet straks toch maar
dank je wel voor jullie belangsteling jullie zijn lief :-*
heb gebeld
volgende week maandag krijg ik de hsg foto om 14.00 ik mag deze ronde gewoon door gaan met de injecties dus hoef geen ronde over te slaan ben benieuwd hoe alles gaat
heb al heel wat telefoontjes gepleegd want zit ook met me werk maar goed bijna alles is geregeld nu
volgende week vrijdag de eerste fm
He Roosje… :hug: :hug: :hug:
Meld!
@Roosje, :hug: !