Ah Roosje :hug: :-
Regje en Dragon, komen jullie snel nog meer fotoās van jullie mooie wonders showen?? :inlove:
Sophie hoe is het met jou?
hoe lang moeten jullie wachten totā¦ (ik vergeet alles, volgens mij heb je het al gezegd gehadā¦)
ja het zwanger worden topic is niet altijd even makkelijk, ik heb er zelf ook al wat afstand van genomen, het hele forum hoor, lees inderdaad ook mee maar schrijf vrij weinig tot nietsā¦ :silenced:
vlieg je temp is duidelijk omhoog gegaan!
Belly, druk druk dus :-
Arti nog gefeliciteerd met je nieuwe baan!! :dance:
Meld!
Voor mij wordt het wel wat lastiger om hier te postenā¦ Ik zit een beetje op een roze wolkje en ben al een beetje spulletjes aan het uitzoeken en dan lees ik hier regelmatig verdrietige verhalen Ik blijf :thumbup: :thumbup: voor jullie allemaal en hier nog maar wat hormoontjes: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Heej Mim,
hoe is het met je?
beetje laat, maar ik zag je geweldig mooie echo verschijnen (zou je hem nog ook in ons showforum willen plaatsen?
Hij is echt heel mooi! en kindje was goed te zien zeg! :inlove: :inlove:
Hoi Jane,
Alles gaat nog steeds prima, voel me nog steeds nauwelijks zwanger maar mān riem moet nu wel een paar gaatjes losser Ik vond het zelf inderdaad ook een hele duidelijke echo :inlove:
We zijn vanaf afgelopen donderdag met het nieuws naar buiten aan het komen dus het begint nu steeds echter te worden. Ben ook al op marktplaats aan het struinen en heb (als je eenmaal begintā¦) al een hele mooie en complete wandelwagen gescoord waarvan het handvat superhoog kan! Wel nog even ophalen in het zuiden van het land maar dan gaat het toch echt steeds meer leven hoor! Mān schoonmoeder is helemaal in de wolkjes, ze heeft al meer felicitatiekaarten ontvangen dan wij :mrgreen:
Zal de echo binnenkort even op het showforum plaatsen!
dank je vliegje en jane :-*
ja hoor trek het best, gaan over 3 weken lekker op vakantie :dance: :dance:
en week daarna mogen we alweer naar het zkh, horen we wat het gaat worden TESE-ICSE of zoek-ICSE en we hopen op het laatste
mim wat een fijn gevoel dat je het nu van de daken kan schreeuwen hahaha
hoe reageerden de ouders? had je de foto in het cuba boek gedaan? zag hem nog niet in ons sf hihi
balen roosje
Sophie, wat is het verschil tussen een TESE of zoek ICSI?
Sterkte! En aftellen naar de vakantie dus
Roosje, sterkte voor jou meis. Moeilijk he
Hey meiden, sorry ik zou vanavond reageren maar ik ben zo moe :oops:
Ik ga lekker mijn pyama aantrekken en mijn bedje inā¦
Ik beloof gauw weer te reageren! :-*
Roosje: :hug:
Rust maar lekker belly! :-*
we houden dat berichtje nog van je tegoed :mrgreen:
Ik meld me ook nog!
Jane, als je straks weer een keertje het lijstje moet aanpassen, mag je mijn uitgerekende datum op 24 dec zetten, maar ik vind het niet heel belangrijk hoor!
Bedankt 111 zal ik doen, wat leuk een kerstkindje!! :inlove:
heb je een echo gehad??
vliegje, een zoek icse is dat ze nu heel intensief met 2 analisten meteen na de zaadlozing elke mm af gaan op zoek naar een levende zaadcelā¦
en als ze er ook maar 1 vinden dan hoeft hub de operatie niet meer en dat zou een grote opluchting zijn natuurlijk
En die TESE is de operatie waarbij ze weefsel weg gaan halen en daar levende zaadcellen zoekenā¦snappie??
mijn temp is weer omhoog :dance: :dance:
Oke Sophie, ik snap het!
Maar even over je temp, hoe hoog is hij? Als hij boven de 37 zit, is het meestal goed, want de mijne zit nu ook boven de 37! Dus heb volgens mij een ei gehad. Ga toch de gyn bellen om bloed te laten prikken vrijdag.
En ik mag weer een banner aanmaken.
Zwanger of niet, ik heb nu al 2 cyclussen van mezelf gehad
Vorige keer rond de 42 dagen en deze keer rond de 39 dagen. Ben ik al heeeeel blij mee
hij is 36,8
maar hij is zelfs de eerste dag niet zo hoog geweest bij mij hoor!!
maar ik had hem vergeleken met een andere op sites en die hebben ook ff een dalingā¦
het is al bij mij getest met bloedprikken en heb maanden een persona gebruikt en die zeiden steeds een ei!!! dus tjaā¦weet niet helemaal wat ik van zoān temp. curve kan verwachtenā¦het bloed liegt niet, twijfel wel beetje aan temp curve als die zegt geen ei!!!
want het vruchtbaar slijm en de krampen zeggen voor mij genoeg meer dan mijn temperatuur hihihi
hopelijk heb je een ei vliegje!!! alle vliegjes leggen in mei een ei :mrgreen: :mrgreen: :silenced: :silenced:
Sophie en vlieg wat super dat jullie temp omhoog is gegaan! :dance:
Bij mij is vandaag ook de temp omhoog gegaan :dance: :inlove:
zondag positieve ovutest , maandag niet meer en dinsdag de temp omhoog! :dance: :inlove:
pff Sophie ik hoop inderdaad voor jullie dat het een zoek icse wordt!
O ook op de wachtbank Jane!
Maar Sophie, hoe verloopt je temp tot nu toe, vanaf het begin?
kan geen foto maken hoor
maar hij was eerste dag van menstr. hoog toen ging ie langzamerhand omlaag zelfs tot aan 36,1 toen ging ie toen ik dacht ei te hebben omhoog, 3 dagen weer laag 36,2 en nu weer omhoog!! 36,8
spannend meiden op de wachtbank :dance: :dance:
we kunnen wel weer wat zwangere meiden hebben in dit topic :mrgreen:
Ja spannend he!
het wordt inderdaad weer eens tijd voor een aantal zwangeren hier!!
@Jane_S wrote:
Ja spannend he!
het wordt inderdaad weer eens tijd voor een aantal zwangeren hier!!
mee eens :thumbup:
@sophie wrote:
kan geen foto maken hoor
maar hij was eerste dag van menstr. hoog toen ging ie langzamerhand omlaag zelfs tot aan 36,1 toen ging ie toen ik dacht ei te hebben omhoog, 3 dagen weer laag 36,2 en nu weer omhoog!! 36,8
Dat schommelen kan hoor! Zodra het verschil 0,2 of 0,3 is, heb je je ei gehad