Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

Met deze mama gaat het goed! :mrgreen: Vergeet steeds om de laatste echo te plaatsen… Wel heel slecht geslapen, voor m’n gevoel de hele nacht wakker geweest want het hield maar niet op met onweren en stortregenen!! Heb vanochtend om half zeven de wekker uitgezet en ben blijven liggen, werd om 8 uur weer wakker en ben toen naar m’n werk gegaan.

Belly, testen zien er inderdaad goed uit! Zo’n setje had ik ook de laatste cyclus dus wie weet :pray:

Jane, er gaat dus nu echt iets gebeuren bij jullie? Misschien heb ik het gemist, maar had je aanleiding om nu al voor onderzoek te gaan? Bij ons heeft het natuurlijk ook lang geduurd maar het was het wachten uiteindelijk dubbel en dwars waard! :inlove:

Vliegje, jij houdt het toch ook spannend… Blijf voor je :thumbup: :thumbup:

Fijn dat je je goed voelt Mim :slight_smile:

vliegje"ik voel me wel goed hoor! ben alleen erg moe door het slechte slapen zonet was ik ff beroerd maar denk omdat ik nog weinig had gegeten gaat nu alweer beter heb me net ff lekker gedoucht en de puregon zit er ook weer in :wink:

krampen zijn zo goed als over gelukkig!!

Helaas ben ik vandaag weer ongesteld geworden, precies op m´n nod. :cry: Had gisteren al wat last van hoofdpijn dus had het al zo´n beetje verwacht. Ook al had ik verder nergens last van. Zelfs nu geen last van ongi krampen, terwijl ik vorige keer wel door de grond kon zakken van de pijn.

Begin de moed een klein beetje te verliezen. Zit er echt aan te denken binnenkort naar de HA te gaan.

Deze ronde (nummer 12 alweer) maar even goed ons best gaan doen. :wink: Toch maar weer eens met ovu testen gaan werken.

Mim, fijn dat je je zo goed voelt.

Roosje en Jane, niet leuk die testen, maar wel fijn dat je dan eindelijk eens weet waar je aan toe bent.

Belly :pray: op een mooi bevrucht eitje!

Vlieg, nog even spannend voor jou :pray:

hoi meiden!!!

Sorry dat ik ook steeds zo lang afwezig ben hoor, maar heb een klein beetje ook een bezwaard gevoel net als de andere zwangeren hier.

Vind het soms een beetje vervelend om al mijn zwnagere verhalen hier op te hangen terwijl er zovelen zoveel tegenslagen te verwerken hebben.

Ik gun het iedereen echt zo erg!!!

Weet alleen zelf nog heel goed, dat ik het aan de ene kant prachtig vond om de verhalen van de zwangeren te horen, maar aan de andere kant vond ik het altijd best wel moeilijk omdat je zelf ook zo graag wilt…

Samenvattend, ik vind het soms een beetje moeilijk!

Maar ik lees echt bijna dagelijks mee hoor, dus krijg alles wel mee!!!

Gelukkig dat er zo af en toe ook wel weer een zwnagere erbij te melden is, das natuurlijk geweldig!!!

Maar wil speciaal aan vliegje, sophie een dikke knuffel geven… we zijn toch een beetje gelijk begonnen hier en opgegaan!!!

Het zit jullie niet mee meiden, maar ik weet zeker dat jullie geduld ooit beloond gaat worden met een prachtig klein wondertje!!!

En vliegje… wie weet deze maand al goed nieuws!!! Klinkt toch best een beetje hoopvol wat je verteld meid!!!

Natuurlijk ook veel knuffels aan de rest van de meiden hoor, er zijn er veel meer die het moeilijk hebben en veel teleurstellingen te verwerken hebben!!!

AliciaC… na 12 rondes proberen heb je alle recht eens bij je huisarts aan te kloppen. Er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn, maar een aantal dingen kunnen ze heel makkelijk onderzoeken en iets aan doen. Zo had ik mijn hormonen (vooral progesteron) niet op orde. Een paar pillen gekregen hiervoor en was direct de maand er op zwanger en toen ging het wel goed!!!Zegt natuurlijk niet dat het altijd zo werkt maar goed…

Zou me niet bezwaard voelen als ik jou was!!!

Belly… ovutesten zien er goed, ben helamaal expert geworden op gebied van ovutesten. Ik vond het erg prettig om op een gegeven moment mijn lijf goed te leren kennen!

Nou dames, en over mijn lijf gesproken:

Begin ondertussen erg te groeien ineen keer! Flinke buik gekregen en begin er nu ook wel een beetje last van te krijgen! Benauwdheid, kortademig, beetje last van rug, slaaptekort (deze is nieterg, komt door vele bewegingen van de kleine, hihi!!! enz. Maar goed hoort er allemaal bij. Nog 2,5 week werken en lekker met verlof, ik kan niet wachten!!!

Nou lang verhaal geworden!!

Liefs van

Loesje101

Hé loesje wat leuk dat je nog ff langs komt super hoor

fijn dat het zo goed gaat!! je gaat als een speer, nog minder dan 2 maandjes en dan hebben jullie een kleintje!!!

weet je ik ben er zelf voor mezelf niet zo heel erg mee bezig…ik bedoel we hebben weinig verwachtingen en het blijft steeds wachten…ik zit niet elke maand in spanning van zal het of zal het niet!! behalve als ik een paar dagen over tijd ben dan gaat het kriebelen haha

dat scheelt wel en geeft een hoop rust…de tijd komt wel straks met de behandelingen dan zullen de zenuwen flink komen

ik vind het fijn dat het zo goed met je gaat!! :-* :-*

Hee Loesje!! Fijn weer van je te horen en dank je wel voor je knuffels :slight_smile:

Alweer bijna 32 weken zie ik, ongelooflijk!

Weten jullie wat het wordt??

Echt spannend!!!

Loesje, wat leuk om weer wat van je te horen en inderdaad, wat is de tijd snel gegaan! Binnenkort al met verlof en jouw zwangerschap zit er al bijna op! Jeetje!

Ik gun het jullie ook zo, Vlieg en Jane en Sophie en ook Alicia…

Ga zo ontzettend :pray: dat jullie bij de volgende nieuwe lichting zwangeren zitten in dit topic!

En met mij gaat alles ook nog steeds goed. Mn lijf heeft het wel zwaar, veel last van mn nek en bovenrug en nog altijd zo ontzettend moe…word al moe wakker, terwijl ik echt op tijd naar mn mandje ga en zowat de hele nacht in coma lig :mrgreen:. En eten is een groot probleem, ben niet misselijk maar heb na twee hapjes al het gevoel dat ik nog nooit zoveel heb gegeten en zit bommetje vol. Hoewel mn buik begint uit te zetten en mn boobs ook wat groter lijken te worden, ben ik een paar kilo afgevallen :?. Probeer me er maar niet druk over te maken, zal wel over gaan over een paar weekjes.

Genoeg geklaag, want verder voel ik me prima. Moet gewoon mezelf wat meer in acht nemen en daar moet ik even aan wennen, maar het komt helemaal goed!

Denk dat het afvallen niet direct kwaad kan, komt vast goed :slight_smile:

Mijn temp blijft toch nog hoog, blijft tussen de 36,9 en 37 hangen nu…

Goeienmorgen meiden!

Vandaag weer een nieuwe werkdag en ik heb ook zo een zin :liar:

Ik ben zo moe! Ben ook gewoon veel te druk met van alles…

Ik ben blij als het weekend is…Kom vanavond wel weer reageren :-*

das goed teken toch vliegje???

spannend hoor

belly werkse!!!

Ja denk het Sophie, maar durf nog steeds niet te hopen hoor.

Ik heb ook zin in het weekend, eindelijk een heel weekend VRIJ! Zaterdag gaan we lekker winkelen en uit eten. Zondag slapen, maandag slapen hahahahahaha!

lekker vooruitzicht vliegje

wanneer ga je eventueel testen??

zaterdag?

spannend vliegje!

sophie hoe is het nu met je?

Ja zaterdag.

Zat net mijn templijst nog eens te bekijken en denk toch dat ik eerder een ei heb gehad… Woensdags… Omdat toen mijn temp heel laag was en ik waterige afscheiding had.

Daarna steeg mijn temp geleidelijk…

he roosje, gaat wel aardig hoor, heb een heerlijk vooruitzicht, nog 6 en een halve dag werken en dan gaan we op vakantie :mrgreen:

vliegje dus je gaat eerder testen ms???

hoop het voor je meis :-*

sophie: fijn dat alles goed gaat lekker bijkomen op vakantie waar ga je naar toe? 8)

we gaan lekker 15 dagen naar Corfu :dance: :dance: :dance:

@sophie wrote:

we gaan lekker 15 dagen naar Corfu :dance: :dance: :dance:

klinkt goed heel veel plezier alvast! :dance:

heb je nog een plekje vrij in je koffer? :wink:

hahahahaa helaas niet, ik neem altijd al veels te veel kleren en troep mee

maar ja zit ook nooit boven het maximale

en jij ga jij nog op vakantie?? ff niet aan de behandelingen denken enzo en lekker relaxen?