Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

oh nee he vliegje!! ik hoop het niet voor je en kan ie nog wel weer stijgen?

jumper gefeliciteerd meis lekker genieten nu!!!

sterkte roosje

Geen idee Sophie… het is nog steeds hoger als normaal (36,5) … maar vorige keer werd ik ongesteld op de dag dat mijn temp 36,84 was… Dus ik verwacht toch een ongie :frowning:

Heb daarstraks ook wat rugpijn en krampjes gehad. Nu is het weer weg.

Meestal worden mijn liezen ook enorm dik en pijnlijk als ik ongesteld word, dat is ook nog niet. Dus we wachten af.

Roosje, hoe ging het?

het is goed gegaan :dance:

er is niks aan de hand en de eileiders zijn helemaal open!

niks om me zorgen te maken gelukkig

vond het wel pijnlijk en voel me nu zo :frowning: maar goed zal wel overgaan straks asperine

ben opgelucht dat ik het gehad heb

bedankt voor jullie lieve berichtjes :-*

Roosje, dat klinkt goed! En nu? Ze hebben toch iets gedaan waardoor je waarschijnlijk extra vruchtbaar bent of ben ik nu in de war? :think:

@Mim74 wrote:

Roosje, dat klinkt goed! En nu? Ze hebben toch iets gedaan waardoor je waarschijnlijk extra vruchtbaar bent of ben ik nu in de war? :think:

het is doorgespoten zeg maar daardoor kan je extra vruchtbaar zijn omdat er niks meer zit (geen verklevingen cyste etc)

ik ben inmiddels alweer een dag of 5 aan het puregon spuiten ik heb aankomende vrijdag weer een follikelmeting best spannend weer!

We blijven gewoon goede hoop houden!! :pray: :thumbup: Het wordt hier echt weer zwaar tijd voor een paar positieve testen!! :mrgreen:

@Mim74 wrote:

We blijven gewoon goede hoop houden!! :pray: :thumbup: Het wordt hier echt weer zwaar tijd voor een paar positieve testen!! :mrgreen:

zeker weten :inlove:

Roosje wat positief!!Balen van de pijn, maar alles voor een wonder he!

Hier ook krampen, (.)(.) gaan flink zeer doen. Denk dat ik morgen ongie word… tenzij mijn temp weer stijgt :inlove: maar dat zal wel niet

balen vliegje!

ik heb er idd alles voor over als ons geduld nu maar eens beloond gaat worden :pray:

Mijn ovulatietesten

Is het duidelijk of niet :mrgreen: Nu maar hopen dat we genoeg (en goed) geklust hebben

Van boven naar beneden:

21 mei

20 mei

22 mei

23 mei

24 mei

:dance: Belly je hebt gisteren (of vandaag) je ei gehad!!! :dance: :inlove: Hopelijk is die bevrucht met een mooi, gezond wondertje! :pray: :-*

@Jane_S wrote:

:dance: Belly je hebt gisteren (of vandaag) je ei gehad!!! :dance: :inlove: Hopelijk is die bevrucht met een mooi, gezond wondertje! :pray: :-*

Ik hoop het ook :pray:

Spannend Belly!

Mijn temp is ook weer gestegen. Jee wat schommelt ie zeg. Had gister veel krampen en rugpijn en (.)(.) voelen aan als stenen hahahaha.

Dus het zal een dezer dagen wel doorbreken.

Goedemorgen meiden,

Ik heb net de afspraak bij de Gyn. gehad.

Moeten nu een afspraak maken om zaadjes van mijn mannetje te laten controleren. en ik moet rond dag 10 van mijn evt. volgende menstruatie (ongv over 14 dagen) een Hsg echo laten maken :cry: , had zo gehoopt dat ze dat tot het eind zouden bewaren… dus zie daar behoorlijk tegenop…

Als er ooit een moment zou zijn dat ik zwanger zijn echt NU wilde, is dat nu wel :stuck_out_tongue: :pray:

Mijn eisprong was goed, progesteron had boven de 20 moeten zijn en was bij mij 33, dus daar is niets mis mee.

dikke kus :-*

jane: een dikke knuff voor jou :hug: het valt allemaal niet mee he wanneer kan je man zijn zaadjes inleveren en duurt het ook zolang voordat je de uitslag hebt hier duurt het een dikke week of 2weken en de hsg is idd niet leuk onderzoek maar je krijgt wel meteen uitslag of er eventueel wat aan de hand kan zijn! als je vragen hebt stel ze gerust hoor

belly: hopelijk is het raak ik heb helemaal geen verstand van ovulatietesten en temperaturen dus daar klets ik niet over mee haha ik zal voor je duimen :thumbdown: :thumbup:

vliegje: zoalang geen bloed hoop blijven houden meis!

ego: heb vanacht erg slecht geslapen het regende gigantisch hard en onweerde de gehele nacht!

en had buikpijn dus heb vanavht nog maar een asperine genomen voel me nu wel goed alleen zo duf als wat van het niet kunnen slapen :zzz:

fijne dag dames :-*

Wat lief van je Roosje bedankt!

Gyn. zei dat onderzoek van het zaad lang kon gaan duren zeker een maand ofzo :? (te weinig personeel ofzo… ze wist het niet precies)

Wij hebben ook onrustig geslapen, werden om half4 ongeveer wakker van al die flitsen en onweer :roll:

Roosje hoe gaat het verder met je?

minder van die buikpijn :hug: :-*

Maar vliegje, je borsten deden toch geen zeer? en nu ineens wel? :think:

en zolang je temp ongeveer zo hoog blijft is dat goed hoor!

Bij mij is de temp max 36.9 en als ik ongi wordt zakt ie zowat naar 36.2 dus wel degelijk een behoorlijke daling te zien.

belly die testen vind ik wel erg duidelijk hoor!!

hoe gaat het met onze mama’s?

Groeien de beebjes al hard? Foto’s? :inlove:

jane ik heb geen last meer van buikpijn gelukkig ben alleen erg duf door het slechte slapen :zzz:

oh gelukkig! pff ja daar heb ook last van :shock: :zzz:

en moest er vanochtend ook nog vroeg uit voor de afspraak met de gyn. :zzz:

Jane, klopt, die doen nu ineens ook zeer! Eerst waren het alleen mijn tepels. Ik verwacht nog steeds niks, want verder heb ik nergens last van.

Ik wacht gewoon rustig af tot zaterdag.

Roosje, hoe voel je je nu?

Jane, goed trouwens dat je een goed ei hebt gehad! Voor mij ook fijn te horen, mijn waarde vorige week was 41. Dus heb ook een goed ei gehad.

Wel spannend om de zaadjes na te laten kijken he!