Vlieg, en eeeeeeei!! Gefeliciteerd meid, hartstikke goed!! :thumbup:
Een lange cyclus dan, maar hee, een cyclus is een cyclus! :mrgreen:
En je templijstje ziet er prima uit hoor, wat vind je er raar aan dan?
Je temp is na je ei gemiddeld duidelijk een stuk hoger dan ervoor!!
Mijn temp is weer wat gezakt, 36,92. Nog steeds wel hoog inderdaad.
Tier, vorige maand bleeft hij echt 2 weken op de 37 steken, pas een dag voor mijn ongie ging hij zakken. Nu schommelt ie onwijs.
Ik ga gauw werken, wat is het trouwens heerlijk weer buiten!!
goedemorgen allemaal :-
reageer even snel hoe is het met iedereen? lekker aan het genieten van het mooie weer?
hele week heb ik vrij gehad en nu moet ik werken is het prachtig mooi weer maar goed kan niet alles hebben natuurlijk
maandag komt steeds dichter bij zie ontzettend tegen de hsg foto op wie weet valt het gigantisch mee maar toch
in middels ben ik alweer begonnen met de puregon dus allemaal weer spannend
fijn weekend :-
@vliegje wrote:
Tier, vorige maand bleeft hij echt 2 weken op de 37 steken, pas een dag voor mijn ongie ging hij zakken. Nu schommelt ie onwijs.
Sja, kennelijk is je hormoonniveau oid dan iets minder constant deze cyclus, maar zolang de schommelingen klein blijven maakt het niet uit hoor! Als je voorbeeldgrafieken opzoekt dan zie je daarin ook steeds wel schommelingen, maak je niet druk, geniet straks lekker van tarzan!! :)
Roosje, werk ze en heel veel succes en sterkte bij de HSG!! :-*
Roosje, ik wil je alvast veel sterkte wensen! Ze zeggen dat je na die HSG een paar maanden extra vruchtbaar bent, dus wie weet meis!
Jane, het gaat heel goed hoor.
Geen gekke dingen eigenlijk, behalve dat ik echt totaal geen zin in eten heb. Ben niet misselijk ofzo, maar na twee hapjes heb ik het gevoel alweer teveel te hebben gegeten. Heel vervelend, maar 't zal er wel bij horen. :roll:
Vlieg, jij blijft een rare hoor! :mrgreen: Maar hopelijk heeft alles dit keer een heeeeeele goede reden!
Roosje, alvast heel veel succes maandag, ik hoop dat het allemaal meevalt!
hallo meiden
ik wou even zeggen dat ik zwanger ben 6weken
dus dat word spannend
ik weet niet zo veel te vertellen maar dat kom de volgende keer wel weer
nou ik ga nog even wat doen vanmiddag lekker naar het strand
groetjes jumper 1985
Jumper, gefeliciteerd! En 6 weken al, je bent al mooi op weg!
Weet je al wanneer je de eerste afspraak hebt met de VK en/of echo?
Superspannende tijd joh! :dance:
111 Gelukkig gaat alles goed. aankomen gaat er bij jou dus niet inzitten? hihi, maar wel lastig zeg want je zal natuurlijk ook voor de nodige voedingsstoffen moeten zorgen … :-*
Jeetje Jumper wat een goed nieuws!! GEFELICITEERD!!! AHHHH!!! :inlove: :dance: :dance:
Ik heb genoeg reserves zeg maar… :mrgreen:
Maar inderdaad, ik ben nog niets aangekomen. Gelukkig maar, want ik probeer er wel een beetje op te letten. Ben al veel te zwaar, dus het is zeker niet nodig om veel aan te komen tijdens de zwangerschap.
Al komt het niet door ongezond eten of veel snoepen bij mij, dat overgewicht, maar echt alleen door gebrek aan beweging (sporten).
Hihi ja het is wel fijn dat je gewoon moet kijken dat je genoeg binnen krijgt ipv op te letten dat je niet te veel eet en juist vreetbuien hebt, want met vreetbuien omgaan is zoooo moeilijk :shifty:
Jumper gefeliciteerd!
O Tarzan was geweldig gister! Alleen stik druk in Scheveningen, we rijden er in een uur naar toe, maar hebben daar 1,5 staan wachten voor de parkeergarage…
Fijne dag, tis heerlijk weer!
ego
morgen heb ik de hsg foto zie er ontzettend tegen op om 14 uur moet ik er zijn en het duurt ongeveer een half uurtje
ben benieuwd wat er uit komt maar spannend vind ik het zeker
kom morgen wel verslag uit brengen
fijne avond :-*
Roosje, heel veel sterkte morgen!! Het is voor een goed doel, probeer dat voor ogen te houden!
@roosje; sterkte morgen; kan me voorstellen dat je het spannend vindt.
Roosje veel sterkte voor morgen,
Veel sterkte morgen Roosje!! Hopelijk levert het snel positief resultaat op!!
Roosje, succes vanmiddag!
Mijn temp is verder gezakt naar 36,86 dus ik denk dat ik eerder ongesteld ga worden…
dank je wel voor jullie lieve berichtjes
ik kom vanavond wel even verslag uitbrengen :-*