Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

111 krijg je met 12 weken geen echo dan??

Nee, dan mag ik wel weer naar de VK en gaan we dus het hartje luisteren, maar de VK heeft geen echo-apparatuur. Jammer wel hoor!

O oke, das jammer ja!!

Goedemorgen dames, nou mijn temp is onwijs aan het schommelen…

Dinsdag 37,15.

Woensdag 36,94

Gister 37,15

En vandaag weer 36,93. Snap er niks van, vorige maand was het beeld heel anders. Ben benieuwd of ik nu een ei heb gehad…

hmmm vliegje ziet er wel anders uit ja dan bij mij…

toch hoop ik dat je een ei hebt gehad :pray:

belly veel plezier met klussen :wink:

JA!! Heb eitje gehad! Waarde van 41, is goed toch?!

weet niet wat de waarden zijn, maar klinkt goed vliegje!!

en heb je wel goed geklust???

wie weet vliegje zo toch mooi zijn??

hoe ziet jou temp. curve er nou uit?

Nee niet goed geklust, omdat ze op dag 21 zeiden dat het geen nut meer had bla bla. Moest eigenlijk al met primolut beginnen, maar Johan en ik hadden zoiets van, even rust hoor. Even wachten! gelukkig maar!!

Dus de kans dat het raak is, is heeel klein. Maar goed, ik heb een ei gehad!! :dance: :dance: :dance: Volgende ronde ga ik dan uit van 40 dagen, dan zit ik vast beter :wink: Dan weten we ongeveer wanneer we moeten klussen. Plus dat ik gewoon weer echo’s krijg en aan de Clomid mag.

http://www.ivf.nl/ovulatietesten.htm

zal vanavond mijn lijstje ff plaatsen! Ziet er raar uit… vorige maand was het heel stabiel, nu heel veel schommelingen.

wel fijn dat je een ei hebt gehad

en die waarden kunnen niet komen door de medicijnen??

Jee vlieg wat goed dat jullie lekker eigenwijs zijn geweest en wilden wachten! zie je nu, je lichaam kan het wel!! het heeft alleen tijd nodig.

Jammer dat door die ontmoedigende praatjes van het ziekenhuis jullie niet rond die tijd gericht geklust hebben, hopelijk lagen er wel al een paar op de wacht…? :pray:

Sophie, dat heeft geen invloed. Ze laten me juist prikken omdat alleen dan te zien is of het een ei is geweest. Na die vals positieve ovutest was mijn waarde 6 vorige week.

We hebben op dag 21 geklust en dag 25. Ik denk dat ik mijn ei dag 24 of 25 heb gehad…

Ik hoop dag 25 want dat is precies goed :pray: :mrgreen:

Vlieg fijn dat je toch een ei hebt gehad!

En je weet maar nooit… er hoeft maar 1 zo´n eigenwijs zaadje bij te komen :wink: :pray:

Thanks meissies :slight_smile:

Dit is mijn templijstje nu… vaag he…

Hoi meiden,

Zo eindelijk dan de beloofde update van mijn kant (zie vorige deel)

Sorry dat ik echt maaaaaanden niets van me heb laten horen hier :oops:

Ik las trouwens wel regelmatig met jullie mee :wink:

Maar tijdens mijn zwangerschap had ik al moeite met het bijhouden van 2 andere topics en daarnaast voelde ik me niet geheel meer op mijn plaats hier :oops:

Ik was immers zwanger en vele van jullie hadden alleen maar tegenslagen en slecht nieuws te verwerken waardoor ik het heel moeilijk vondt om steeds “happy news” te plaatsen terwijl jullie het zo moeilijk hadden.

Tijdens ons “traject” vondt ik het immers ook wel eens moeilijk en behoorlijk frustreerend als andere zwanger werden en daarzo heerlijk over konden praten terwijl het bij ons niet van zelf leek te gaan…

Toen ik na een tijdje weer wilde mee praten was de groep zo veranderd en groot geworden dat ik gewoon niet meer wist wie wie was en wat er allemaal speelde…

Maar op speciaal verzoek om toch eens wat van me te laten hoor, weer eens een bericht van mijn kant :slight_smile:

Zo als jullie weten ben ik inmiddels 30 april bevallen van een zoon :inlove:

Bevalling was… kort maar heftig… in nog geen 4 uur tijd kwam hij te wereld.

Het minder leuke gedeelte was dat ik alleen maar rugweeen had en ook nog eens een rugweeen storm, maar met een bevalling van amper 4 uur heb ik eigenlijk geen recht tot klagen :wink:

Met ons gaat het super, hij is gelukkig kern gezong en doet het ook goed.

Ik heb helemaal nergens last van en eindelijk ook nergens last van gehad.

Ik zat de zelfde dag alweer heerlijk van de zon te genieten in de tuin :mrgreen:

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en hopelijk mag het voor jullie allemaal toch raak wezen.

Voor de gene die via een traject bezig zijn hou alijd hoop en geef de moed niet op!

Onthoud dat het misschien lang duurd en dat het heel emotioneel en zwaar is maar er is altijd hoop…

En zolang er hoop is zijn er kansen… :-*

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: v :: :: :: ::

Dargon, fijn wat van je te horen!!! Je hebt een prachtige zoon!

Vlieg, wat maak je 't weer spannend joh! :mrgreen:

Nog “maar” 8 daagjes en dan weten we meer! Mn duimpjes draaien weer!

Heee Dragon wat leuk wat van je te lezen! :inlove:

Vlieg spannend hoor! :inlove: :pray:

hoe gaat het met je 111?

dragon wat leuk wat van je te horen, fijn dat de bevalling zo snel is gegaan

vliegje hihi de mijne ziet er toch heel anders uit, nou ja ik hoor het 2 juli wel van de gyn…maar echt fijn voor je dat je je ei had, nu maar hopen dat je eitje toch bevrucht is, wanneer is nou je NOD?