He verdorie Jane… alweer niet dus… waarom duurt het nou zo lang bij je? Niet leuk… Wel elke keer je ei kunnen spotten (wat natuurlijk erg fijn is) maar telkens dan toch weer die ongo… :hug:
Met mij alles goed hoor. Vandaag afscheid genomen op mijn oude werk, was een erg leuke dag, maar vind het ook heel erg jammer…
Wat zwanger worden betreft geen nieuws… wachten op de uitslag van het zaadonderzoek van mijn man en op de afspraak met de internist… ben erg benieuwd…
Vandaag op het werk trouwens een collega die nu voor de 4e keer achter elkaar een miskraam heeft gekregen… echt erg sneu… en dan komt er ook nog een collega langs met haar pasgeboren tweeling… auw!
Tierrr, erg he, die tegenstrijdigheden. Op mn nieuwe afdeling heb ik nu een mannelijke collega, hij en zijn vrouw waren vorig jaar al bezig met zwanger raken. Toen het voor de eerste keer lukte waren ze natuurlijk in de hemel, maar helaas bleek tijdens de 20weken echo dat het helemaal fout was en de zwangerschap moest worden afgebroken. Daarna is zijn vrouw nog een keer of 4 zwanger geweest, maar dat eindigde steeds in een vroege miskraam.
Ik vond het dus wel moeilijk om te vertellen dat ik zwanger was nadat ik met 8 weken mn eerste echo had gehad, maar gelukkig heeft hij me toevertrouwd dat zijn vrouw inmiddels ook weer zwanger is…ze is nu 8 weekjes, en ik hoop zo dat het dit keer wel goed gaat!
Vlieg en Roosje, mooi nieuws meiden! Vasthouden die positieve spiraal en hopelijk nu snel dikke streepjes!!!
He meiden
hier is alles goed heb weinig van me laten horen maar zijn heel druk geweest. Ik lees elke dag nog mee. Maar ik heb er een klein beetje afstand van genomen van het zwanger worden. Maar ik hou jullie op de hoogte
O Jane, wel goed dat je een eitje hebt he!
Mijn NOD mag op 4 juli ongeveer.
Ik ben er ook nog, maar heel druk met andere dingen op dit moment. Dus ik lees wel mee, maar reageer niet zo vaak.
111, het lijkt haast wel of we het over dezelfde vrouw hebben… :shock:
Deze collega heeft ook haar kindje verloren na 20 weken zwangerschap… echt zo erg… gelukkig heeft ze al een kindje, dus ze heeft iets om voor op te staan en ze weet ook dat het wel kan, want anders… poeh! Ik hoop voor onze collega’s dat ze allebei snel een kindje mogen verwelkomen!!
Jane, net als bij jou mag mijn nieuwe NOD ook op 25 juni… :lol:
Ik vind het echt rot voor je meid dat je weer ongesteld bent geworden… :hug:
Roosje, klinkt goed! Echt super! Ik hoop het zo voor jullie!
Pfffff, ik ben kapot… Ben nog nooit zoveel bloed verloren… Moest 2 keer mijn bed uit vannacht en vanochtend weer en was mooi doorgelekt… En niet een klein beetje ook… :silenced: :oops:
Ik ben ook enorm sacherijnig en mijn buik krampt lekker…
Dus met andere woorden, ik heb een baaldag en ga niks nuttigs doen vandaag… :roll: 8)
Arti, hier ook zo zwaar ongesteld Krampen, rugpijn. Maar minder pijn als vorige maand gelukkig.
@vliegje wrote:
Arti, hier ook zo zwaar ongesteld Krampen, rugpijn. Maar minder pijn als vorige maand gelukkig.
:hug: :hug: :hug:
Vliegje en arti: heel veel sterkte met de ongi, niks aan he? :hug:
Maargoed, bekijk het positief: jullie hebben allebei een cyclus, en dat is zeker voor jullie heel erg fijn!! :-*
Geniet maar gewoon lekker van het mooie weer vandaag en doe verder gewoon niet meer dan strikt noodzakelijk is!
Ik vind het zo stom dat ik al maanden geen NOD door kan geven… niks om naar af te tellen ofzo… ja, de ziekenhuisbezoekjes, maar of je daar nou zo blij van moet worden… :?
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jullie die het nodig hebben! :-*
@Tierrr wrote:
Maargoed, bekijk het positief: jullie hebben allebei een cyclus, en dat is zeker voor jullie heel erg fijn!! :-*
Geniet maar gewoon lekker van het mooie weer vandaag en doe verder gewoon niet meer dan strikt noodzakelijk is!
Ik vind het zo stom dat ik al maanden geen NOD door kan geven… niks om naar af te tellen ofzo… ja, de ziekenhuisbezoekjes, maar of je daar nou zo blij van moet worden… :?
Voor jou is het ook heel frustrerend meis! Dikke knuffel, ik leef met je mee… :hug:
Tierrr, we hebben het niet over dezelfde dame, want mijn collega en zijn vrouw zijn bezig met de eerste Maar triest toch he, dat het zo kan gaan en blijkbaar zijn ze dus geen uitzondering helaas
Ik wilde verder nog even zeggen dat ik enorm veel bewondering heb voor jullie waarbij het zwanger worden moeilijk is! Om toch weer elke keer positief te blijven ondanks de teleurstelling dat het niet gelukt is en ondanks alle ziekenhuisbezoeken…ik neem mijn petje voor jullie af dames! Diep respect, en dat meen ik uit de grond van mn hart.
Elke week weer hoop ik dat er weer nieuwe zwangeren bij komen, maar vooral dat jullie nu eens het geluk mogen hebben van een positieve test! :-*
Vandaag dan eindelijk ongesteld geworden, ben er blij mee.
Mijn cyclus was dus 31 dagen, de volgende zet ik daar dus ook maar op. Mijn nieuwe NOD zal dus zijn 30 juni (en dan zijn we al een week op vakantie :lol: )
Jane: jammer dat je ongi is gekomen, succes in de volgende ronde
Artistiqua: balen zeg dat het zo heftig is, hopelijk ben je er weer snel vanaf en test je volgende maand positief zodat je dit niet meer mee hoeft te maken.
@Tierrr wrote:
Dit heb ik ook bijna een jaar gehad! Nu kan ik pas voor de 1e keer een eventuele NOD doorgeven en maandag zijn we een jaar bezig, dus weet hoe je je voelt meis!!
Hoe is het dames, lekker genoten van het mooie weer?
't Viel hier wel een beetje tegen vergeleken met gisteren, maar toch wel redelijk zonnig.
Ja, hier lekker buiten gezeten gisteren. Voelde me zo slap en ziek dat ik niet veel anders heb gedaan. Ook nog even een dutje gedaan tussen de middag en vandaag uitgeslapen tot half 11. Hopelijk knap ik straks wat op want ik ben het al weer goed zat.
Zijn er nog dames die tegen hun NOD aan zitten???
Hier ook lekker buiten gelegen, gewandeld met doggie. Vandaag weer zonnen Lekker niksen.
Morgen weer werken, dus even genieten van de vrije dagen die zo schaars zijn hier tegenwoordig.
Ik begin al minder ongie te zijn, das fijn
Morgen ga ik bellen voor het maken van een echo afspraak, zal volgende week maandag of dinsdag zijn denk ik.
Hai dames, goed weekend gehad?
Ik heb maandag weer een follikelmeting, dan is het dag 12.
Ben benieuwd…
Mijn NOD zet ik maar op 4 juli ongeveer. Is altijd gokken.
Goedemorgen!
Ondanks de vrij harde wind was het een heerlijk weekend! Gisterochtend nog mee geweest naar een westfriese kermis (vrij vertaald: zuipfestijn) waar ik elk jaar ook lallend te vinden ben maar dit jaar dus niet zoveel gelald :lol: Het viel me niet tegen, ik vond het evengoed gezellig om er even bij te zijn. En anders had ik nu waarschijnlijk met een kater in bed gelegen, voel me nu prima
Ik ga weer heel hard :thumbup: :thumbup: voor je Vliegje! Volgens mij was er laatst een berichtje van 111 dat ze het zo knap vindt dat een aantal dames hier al zo lang bezig is en toch nog zo positief blijft… Daar sluit ik me helemaal bij aan. Echt petje af hoor!!