Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

Haha, fijn dat het leuk was mim! :slight_smile:

Hier bij het afvegen roze/bruin slijm, ongipijn en zere rugā€¦ dag 24 weer. En niet de hele periode getempt, maar ook geen verhoging gespotā€¦ zucht

tier :hug: voor jou!

Tier, sterkte!

Hier is mijn ongie bijna over hoop ik. Eindelijk weer klussen! Manlief heeft er zin in en ikke ook hahahaha, gewoon voor de lol is ook wel eens leuk! :slight_smile: Heb toch nog geen ei voorlopig en ben er nu ook totaal niet mee bezig. Heerlijk :smiley:

111, ik ben het helemaal met jouw woorden eensā€¦ Ik heb ook enorm veel bewondering voor alle meiden hier bij wie het niet makkelijk gaat en die toch doorzetten!

Laten we met zijn allen zo enorm hopen dat dat doorzettingsvermogen binnen niet al te lange tijd beloond gaat worden! :pray: :thumbup: :dance:

Mim, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! :inlove:

Tierrr, hopelijk word je niet nu alweer ongesteld zeg, wat een ellende!

Een dikke knuffel! :hug:

Vliegje ik doe met je mee, qua klussen! :lol: 8)

Ik denk nog 2 dagen en dan kunnen wij ook weer aan de gang! :dance:

lieve woorden hier :-* wij zijn alweer in maand 28 :frowning:

Vliegje ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbdown: en klusse :lol:

Tierr: jammer hoor :hug:

Artistiqua: jij kan ook weer bijna aan de klus :lol:

Net als de rest heb ik ook grote bewondering voor jullie. Ik ken jullie nog niet zo goed maar leef nu al helemaal met jullie mee en hoop echt dat het snel raak is dat hebben jullie echt verdiend :pray:

Vandaag is het een jaar geleden dat we zijn gestopt met de pilā€¦ pfff wat gaat een jaar hard!!

De tijd is inderdaad heel snel gegaan ja.

Ik kan me zo niet een twee drie bedenken wat er dit jaar allemaal gebeurd is, maar dat komt natuurlijk omdat we zo druk zijn geweest met mn papa vanaf september, eigenlijk vanaf eind juni toen hij de diagnose gesteld kreeg.

Vlieg, voelt wel dubbel denk ik heā€¦een jaar alweer, zonder echt resultaatā€¦Probeer het maar positief te zien: je hebt wel je kansen op een beeb kunnen vergroten door een operatie, dus hopelijk heb je de langste wachttijd gehadā€¦ :wink:

En laten we nou met zn allen maar eens mooi afspreken dat iedereen die nog niet zwanger is, het deze of de komende ronde wordt, oke? :mrgreen: :pray:

@111 wrote:

En laten we nou met zn allen maar eens mooi afspreken dat iedereen die nog niet zwanger is, het deze of de komende ronde wordt, oke? :mrgreen: :pray:

Goed plan!! :thumbup: :slight_smile:

@Tierrr wrote:

@111 wrote:

Goed plan!! :thumbup: :slight_smile:

Daar ben ik het helemaal mee eens

@vliegje wrote:

Vandaag is het een jaar geleden dat we zijn gestopt met de pilā€¦ pfff wat gaat een jaar hard!!

Ik hoop echt voor je dat je snel een positieve test in handen zal hebben, je hebt er tenslotte lang genoeg op gewacht :hug:

Inderdaad 111, een jaar vliegt voorbij, ik heb 3 eitjes gehad dus hoop dit 2e jaar toch wel meer eitjes te krijgen. Het voelt heel raar, had van te voren nooit verwacht dat ik het zo lang zou volhouden, maar je gaat erin mee heā€¦

En ja, we raken dit jaar gewoon zwanger dames!!

Daar gaan we vanuit hoor! Jullie wachten al zo lang, en blijven zo positief, dus ALS het iemand gegund is dan staan jullie bovenaan de lijst wat mij betreft!

Het wachten wordt vast binnenkort eindelijk beloond! :pray:

@111 wrote:

Dat vind ik nou een superdeal :thumbup: :mrgreen:

Ik heb gewoon goede dagen hoor hahahaha. Nee ff serieus, heb tot nu toe een paar keer maar een zware dip gehad. Dus het valt nog mee haha.

Maar ik gun het jullie ook, we willen zo graag papa en mama worden. Dit jaar raken we zwanger, daar hoop ik echt op!

Wilde voor mijn verjaardag zwanger raken, maar dan moet het deze ronde raak zijn en dat zal nog wel niet lukken.

hoi meiden,

tierr succes bij de internist!!

sta er gelukkig niet bij stil dat we al 2 en een half jaar bezig zijn, want dan word ik gekā€¦we genieten gewoon van allesā€¦zoals het mooie weer, hebben we heerlijk genoten van elkaar!! Maandag lekker op vakantie en dan gaan we weer voor de volgende onderzoekenā€¦dat is gelukkig niet zo aftellen, want het vliegt toch mooi voorbij haha

Dit was ook ongeveer de eerste maand denk ik dat ik niet verdrietig werd dat ik ongesteld werd!! Er is een bepaalde soort rust gekomenā€¦

daar voel ik me een stuk prettiger bij

vliegje ik denk niet dat je er constantbij stil moet gaan staan dat je een jaar bezig bent het klinkt misschien raar maar 1 jaar bezig zijn is normaal ik weet het is niet leuk om te horen want als je voor een kindje wilt gaan dan wil je dat het zo snel mogelijk raak is ben ik helemaal met je eens :-* maar als je continu na gaat hoelang je al bezig bent word het er niet gemakkelijker op meis wij zijn ook al 2 en een half jaar bezig als ik daar aan terug denk kan ik het me niet voorstellen hoop dat je heel snel zwanger zal zijn meis tis je gegund :-*

Vliegje, maar dat is ook belangrijk, om leuke dingen te blijven doen en te genieten van elkaar!

Af en toe ben ik ook weleens bang dat het bij ons niet gaat lukken omde natuurlijke manier omdat ik in het verleden pap heb gehad bij mijn baarmoeder. Gelukkig was het bij de volgende controle helemaal rustig en zag het er goed uit, maar hou het nog wel steeds in mijn achterhoofd. Probeer er dat betreft ook maa niet te veel mee bezig te zijn. Al is het deze keer best moeilijk omdat we precies op het goeie tijdstip hebben geklust :shifty:

Roosje en Sophie, elke keer als ik zie hoe lang jullie al bezig zijn, bekruipt me het gevoel dat het niet eerlijk is! Zo lang moeten wachten op jullie wondertjeā€¦ niet leuk!! Ik hoop echt dat jullie heel snel wat meer geluk hebben!! :-

Maar verder heeft het inderdaad denk ik geen zin om er steeds bij stil te staan hoe lang je bezig bent. Het doet er ook eigenlijk niet toe. Een jaar is best wel lang als je gericht aan het klussen bent enzo; de meeste mensen die gericht klussen zijn sneller zwanger. Maar aan de andere kant is het ook nog niet heel raar en hoeft het nog niks te betekenenā€¦

En als je al in de medische molen zit zegt het al helemaal niet zoveel meerā€¦ dan kan het je alleen maar depri maken om te bedenken hoe lang je al bezig bent. Terwijl het dan eigenlijk niet meer om gaat hoe lang je al bezig bent, maar meer om hoe lang het nog gaat durenā€¦

Anyway, ik hoop dat iedereen die graag zwanger wil worden, dat ook gewoon snel wordt!! :-

Ik ben vanmiddag bij de internist geweest, was gelukkig een heel aardige man die echt de tijd voor me nam. En hij wist me te vertellen dat inderdaad mijn schildklierwaardes niet helemaal ok waren en daar heb ik pilletjes voor gekregen. De vertraging van de schildklier was echter zo minimaal dat hij zich afvroeg of mijn cyclus door die pilletjes wel weer normaal zou wordenā€¦ ik kon dat even afwachten, maar mocht ook direct weer een afspraak maken met de gyn voor vervolgbehandelingen. Dus ik ga morgen maar even bellen voor een afspraak met de gyn; dan kan ze me de uitslag van mijn man zijn zaadtest geven en kunnen we direct praten over het vervolgtrajectā€¦

Heb trouwens ook nog een keer bloed laten prikken; dat wilde de internist graag, voor een vollediger beeld. Maar al met al dus niet heel veel wijzer nogā€¦

Roosje, dat klopt ook wel, een jaar is niks.

maar een jaar mƃĀ©t eitjes of zonder eitjes is wel een verschil vind ik. in een jaar tijd maar 2 kansjes hebben gehad, maakt je een beetje moedeloos zeg maar. Dat is bij jou en Sophie ook zo.

En Tierā€™s cyclus is ook super onregelmatig. En dƃĀ”t is zo frusterend. Ik was liever een jaar bezig geweest met eitjes enzo, dan weet je dat het kƃĀ”n. Nu is de kans zoveel kleiner he.

Maar ik heb goede hoop hoor!!