En Tier’s cyclus is ook super onregelmatig. En dát is zo frusterend. Ik was liever een jaar bezig geweest met eitjes enzo, dan weet je dat het kán. Nu is de kans zoveel kleiner he.
Maar ik heb goede hoop hoor!!
Tuurlijk heb je goede hoop, binnen zeer korte tijd(hoop volgende ronde ) kom jij hier een berichtje plaatsen dat je een beebje verwacht!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En Tier’s cyclus is ook super onregelmatig. En dát is zo frusterend. Ik was liever een jaar bezig geweest met eitjes enzo, dan weet je dat het kán. Nu is de kans zoveel kleiner he.
Maar ik heb goede hoop hoor!!
Tuurlijk heb je goede hoop, binnen zeer korte tijd(hoop volgende ronde ) kom jij hier een berichtje plaatsen dat je een beebje verwacht!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
wat ben jij er zeker van haha, telepathisch vermogen??
Hihi Vlieg, nee was dat maar waar… Al voel ik wel vaak dingen aan, maar sorry nu voel ik niets aan…Komt door omstandigheden denk ik :shifty: Ik weet het, dat klinkt erg zweverig :mrgreen:
Ik ben gewoon the secret aan het toepassen Dan moet het gewoon goed komen. En ik gun het jou heel erg!
Ik ken het…de kracht van het positief denken, geloven dat het echt naar je toekomt en voila! Heb het boek niet gelezen, maar zag er eens een uitzending over bij Oprah. Ik geloof er niet heel sterk in, wel weer dat je wil bijzonder krachtig is en ongelooflijke dingen kan doen.
Daarom is het ook zo goed dat jullie dames hier zo positief blijven ondanks de teleurstelling :thumbup: maar ik hoop nu toch echt dat het de volgende ronde (of liever nog, deze ronde!) gelukt is bij allemaal.
Zou mooi zijn toch, een babyboom volgend jaar!!! :mrgreen:
Ik heb voor de 23e juni weer een afspraak bij de gyn… voor uitslag van het zaadonderzoek en het praten over vervolgbehandelingen. Pff, gaan er weer 3 weken overheen! De MMM is wel een boel wachten zeg…
En ik weet ook wel dat die 3 weken zo om zijn hoor! Voor je het weet is het zover… alleen het lijkt nu gewoon eventjes lang, vooral omdat je weet dat er weinig kans is dat er in de tussentijd iets gebeurt… en telkens tussen al die afspraken een aantal weken wachten… dan loopt de tijd al snel op. En ik ben zo nieuwsgierig naar de uitslag!!
o ja daar geloof ik ook wel in!! Ik geloof ook wel dat we een keertje zwanger raken en ik ga er van uit dat als ik deze maand een ei krijg, we hem gewoon optimaal gaan benutten!
Oh heerlijk Sophie, lekker op vakantie! :dance: :dance: :dance:
Hier zijn de :evil: eindelijk weg… Op naar ronde 4… Heb gezien dat ik rond dag 11/12 moet beginnen met de ovutesten, dat is voor mij dus zondag/maandag…