@sophie wrote:
hahahaha ja maar een deel zitten in hub zijn koffer :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :lol:
en ik werk bij een zorgverzekeraar
@sophie wrote:
hahahaha ja maar een deel zitten in hub zijn koffer :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :lol:
en ik werk bij een zorgverzekeraar
De ongi is vandaag gekomen
Balen meid!!!
die stomme ongi ook altijd
op naar de volgende ronde :hug:
@sophie wrote:
drie weken wachten is nog niks het sleutelwoord voor de mmm is geduld!!!
vond nu zelfs 2 maanden wachten op de uitslag niks…wanneer het meer dan 3 maanden gaat duren dan vind ik het lang pfffffffffffffff
Balen Belly! :hug:
Voor iedereen in de mmm en het wachten zo lang duurt ook een :hug:
O Belly! :hug: :hug:
Belly :hug:
Hier nog een paar dagen en dan moet ik ongie worden. Heb nog nergens last van. Maar je weet het nooit.
hallo dames
voor iedereen die het nodig heeft :hug: hier is de eerste wachtweek om vind het zo traag gaan :oops:
voel sinds 2 dagen steeds steekjes krampjes wat het ook maar is geen idee wat ik ervan moet verwachten vind het zo eng kwaaltjes kunnen nog niet maar eten smaakt me niet met vlagen misselijk me (.)(.) staan op knappen maar goed dit heb ik zo vaak gehad…
kan me lichaam niet vertrouwen nog maar een weekje wachten zo geduldig :liar:
waar is iedereen???
Roosje, ja moeilijk is dat he,dat wachten :wall:
Die kwaaltjes had ik ook allemaal :? Heb al besloten om niet meer op mijn lichaam te vertrouwen maar het pas te geloven als ik een positieve test heb :lol:
ik ook
Ik ben er nog hoor! Lees wel bijna alle dagen mee maar op de één of andere manier heb ik even niet zoveel behoefte om actief mee te schrijven. Gaat op zich prima maar het is niet zo dat ik me na de eerste drie maanden nu beter voel dan ooit. Komt waarschijnlijk omdat ik me toen niet beroerd gevoeld heb, lijk nu wel wat vermoeider en minder energie te hebben… Maar goed, zo lang het zo doorgaat teken ik ervoor!!
Net de tenniswedstrijd van Federer gezien, vond het erg mooi om hem zo geemotioneerd te zien na afloop, hield het zelf ook niet droog :roll:
hee meiden
Ben er ook, maar moest gisteravond fotograferen en vanmiddag weer, dus druk met de foto’s bezig geweest.
Roosje, spannend meisje, nog een weekje. Je wacht al zo lang, wat is dan een week he (heeeeeeeeeeeel erg ik weet het!!! ).
Hier mag ik morgen weer voor fm’s beginnen.
Ik ben er totaal niet mee bezig nu gelukkig. We klussen wel, proberen het ook om de dag te doen (en we zijn er niet mee bezig hahahahahaha).
Maar ik ben niet zoveel bezig met ‘zou ik een ei krijgen’ etc etc.
Ik zie wel. Wil ook niet tempen.
Krijg het ook erg druk met shoots, ieder weekend in juni wel iets, vanaf eind juli een huwelijk, begin aug. een huwelijk, en in september een huwelijk. Dus heeeel druk, lekker gedachten verzetten.
Mim, fijn dat het goed gaat!
Ik hoop toch dat de rest van de meiden die nog niet zwanger zijn, wel blijven meeschrijven als we straks allemaal zwanger zijn! Vind het altijd zo jammer dat de groep dan uit elkaar valt
Ik ben er ook nog hoor, maar was even druk dit weekend.
Gisteren naar de stad, kadootjes gekocht voor mn nichtje die 2 jaar werd gisteren en een leuke afscheidsmok voor mn directeur die ik volgende week ga verlaten. 's Middags mn moeder opgehaald voor het verjaardagsfeestje van mn nichtje met aansluitende BBQ en daarna terug naar huis nadat we mn moeder weer hadden afgezet bij haar thuis. Al met al werd het geloof ik na tienen voordat we weer thuis waren.
Vandaag in huis druk geweest met opruimen en poetsen, wassen, drogen en dat soort dingen en vanmiddag heerlijk op visite geweest bij mn oudste zus. Nu pas weer thuis, ben afgedraaid en ga zo lekker douchen en dan lekker lui op bed liggen en TV kijken ofzo.
Mn buik is echt megadik geworden vannacht, mn zus zei al dat ik nu al dikker ben dan zij toen ze op het laatst liep van haar eerste :shock: .
Dat belooft dus nog wat voor over een half jaar… :?
En ik hoop ook dat dit groepje elkaar blijft opzoeken als we allemaal zwanger zijn, het klikt zo leuk met iedereen - zou zonde zijn als het uitelkaar valt!
Vliegje, ik blijf zowieso hier meeschrijven hoor
111, weet je zeker dat het er maar 1 is :lol:
Hier beetje druk geweest. Heb de was opgevouwen en opgeruimdaan strijken doe ik niet :shifty: en daarna heb ik een luierdagje gehouden. Lekker tv gekeken en een beetje snuffelen op internet.
Gisteren zijn we (hub en ik) naar de stad geweest want hub moest een zwembroek hebben voor de vakantie en zoals gewoonlijk als ik in de c&a loop moest ik even wat voor mijn nichtje kopen. Ik kan die winkel echt niet in zonder haar te verwennen :oops: Nu hebben we een leuk en stoer spijkerbroekje gekocht van Dora met een T-shirtje (roze) van Dora. Ik hoop zo dat mijn zus het leuk vind. Zal haast wel want mijn nichtje is echt helemaal gek van Dora. Ik geef het haar vrijdag als we bij mijn ouders op het vakantie adres aankomen.
Tevens heb ik wat besloten maar hoop dat het ook daadwerkelijk een keer vol kan houden.
Aangezien ik nog steeds rook :shifty: zou ik eigenlijk vandaag gaan stoppen als bleek dat ik zwanger zou zijn. Ik weet dat het ook slecht is om te roken als je zwanger wilt worden, maar dit was een houvast voor mij :oops: Aangezien ik niet zwanger ben…duh…ben ik dus niet gestopt.
Echter heb ik vandaag de knoop doorgehakt. Ik weet dat het ook slecht is voor de eitjes en heb ik dus besloten om a.s. vrijdag te gaan stoppen met roken. Ik ga mijn laatste sigaretje roken voordat we vrijdag in de trein stappen. Dit is voor mij een mooi moment aangezien we in het vakantiehuisje toch niet mogen roken…Ja buiten…en ik mijn vader als steun heb daar. Deze is nu alweer bijna 2 jaar gestopt.
Ik vindt het wel eng, maar ik weet dat het me moet lukken. Zelfs hub die gaat me nu eindelijk een keer steunen, wat hij de vorige pogingen niet deed. Hij geloofde er niet in. Nu gelooft hij me eindelijk omdat ik het er al zo vaak over heb gehad maar het steeds niet vol hield en hij ziet dat ik nu echt wil stoppen.
Dus helpen jullie me ook mee hopen dat het dit keer gaat lukken :shifty:
Belly, op de echo was toch echt maar één spookje te zien, dus ja, ik ben er wel vrij zeker van dat het er maar eentje is…gelukkig!
Wat goed van je dat je gaat stoppen! Ik weet zeker dat het je lukt, je maakt nu bewust een keuze en staat daar ook achter, dus je hebt het moeilijkste al gehad! Wat zal je kindje daar later blij mee zijn!
Ik steun je volledig!
Belly, zet ´em op!! Hou in gedachten waarvoor je het doet!! En voor jezelf is het ook een stuk gezonder natuurlijk
111, wat een drukte! Enne, wel buikje showen af en toe he!!
Belly, zet 'm op! Vriendinnetje van me is ook gestopt met behulp van bepaalde pillen, weet natuurlijk niet of jij dat mag slikken, maar heeft haar enorm goed geholpen.
Ik duik mijn bed in. Morgen vrij maar toch een drukke dag. Heb zo’n zin in woensdagavond, dan ga ik een paar uurtjes naar de sauna! Ben begin mei voor het eerst in mijn leven geweest en het is heerlijk! Vorige week een eigen badjas gekocht en slippertjes, dus hoef niks meer te huren. Ik ga woensdagavond gestrekt dus
Gister trouwens nog een nieuwe bikini gekocht, hele gave
http://www.hunkemoller.nl/shop/ProductView.aspx?pageId=1631&productId=93478&categoryId=549d9daa-7c0e-473f-b51c-76c2a2948d22
Staat me ook leuk al heb ik niet meer het strakke buikje van een paar jaar geleden… Maar goed, toen was ik nog jong, en reed nog veel paard hahahahaha.
O trouwens Belly, wij doen ook niet aan strijken. Heb toevallig pas toch maar een strijkijzer gekocht voor het geval dat… (en we wonen hier al 5 jaar… hahahahahahaha).
Vliegje, die is inderdaad mooi!!! :thumbup:
Dat soort bikini’s kan ik niet hebben :shifty:
Nee, wil het echt proberen om zonder pillen en pleisters te doen…
Gewoon Cold Turkey…
We gaan er gewoon vanuit dat het gaat lukken :thumbup:
vliegje: leuke bikini zeg! mooie kleurtjes kan ik echt niet aan zwempak heb ik al moeite mee
waar ga je naar toe op vakantie? succes met je fm :dance:
belly: wat goed van je dat je wilt gaan stoppen ik weet hoe moeilijk dit is zelf heb ik nooit gerookt maar mijn vriend had zo 4 pakjes in de week! :o die is 9 jaar terug ineens gestopt! zo goed van hem omdat ik wel zag hoe moeilijk hij dit vond maar hij is er nog steeds van af paar kilo zwaarder door de drop en kaugom :silenced: :lol: waar is het vakantiehuisje waar je naar toe gaat? het word lekker weer dus je treft het! 8)
dus j ehebt je nichtje weer lekker verwend heb je meerdere neefjes en nichtjes? ik heb een neefje van 11 en een nichtje van 9 ze worden zo snel groot ik pas heel vaak op en geniet er zo van met me nichtje heb ik vaak meisjesdag gaan we een dag te shoppen samen ergens eten enz enz vind ze helemaal geweldig vooral omdat ze vaak at van me krijgt oorbellen ofzo vind ze helemaal te gek geniet hier echt heel erg van! :lol:
mim: het gaat goed met je zo te lezen op paar kwaaltjes na maar goed die hebben we dan maar voor lief
ga je je buikfoto;s ook showen in het showforum?
ego: zaterdag kan ik testen ben zo nerveus om weer ongi te gaan worden vanaf woensdag word het weer link want de vorige keer werd ik het 4 dagen eerder maar goed daar is ook geen pijl op te trekken want de vorige keer ging ik over me nod heen en was ik niet zwanger
we wachten het geduldig af :liar:
ik zal nu even de boodschappen in huis halen heb vandaag avonddienst tot half 11 dus dan kan het niet meer fijne dag dames :-*
ow ja!!!
troost jullie ik strijk ook niet :silenced: :lol: