Vliegje, wat een gave bikini!! Succes met je drukke dag!!
Belly, hartstikke goed van je dat je gaat proberen te stoppen, heel erg veel succes!!
Roosje, voor jou ga ik heeeeel erg hard duimen deze week!!
Ik heb vandaag mijn vrije dag, even boodschappen doen, het huishouden, en… vanmiddag lunchen met iemand van KOK… spannend!
O enne, strijken… wat is dat?
Wij gaan niet op vakantie hahaha!
Maar mijn oude bikini werd oud (ging pluizen enzo) en ik was in de stad en zag deze. Ik heb een moeilijke maat (bovenkantje vrij groot, onderkantje wat smaller) dus het is soms heel moeilijk een bikini te vinden. Deze zat gelijk goed, dus meenemen! Ik zwem wekelijks met een vriendin.
Ik ga zo naar het ziekenhuis!
Roosje, succes met wachten!!
Vliegje, succes!
Nee, dit is echt mijn enige nichtje :inlove: Vandaar dat ik haar ook zo verwen…hihi :mrgreen:
Zoals verwacht nog geen grote eitjes te zien, allemaal nog klein. Maar de echovrouw was wel zeer verbaasd over mijn eisprong vorige maand, dat hij dus binnen 5 dagen van 11 mm is gegroeid naar een springend ei.
Dus ik word nu langer doorgemeten, zoals al was afgesproken. Moet nu donderdag terug komen en volgende week om de dag.
@roosje83 wrote:
mim: het gaat goed met je zo te lezen op paar kwaaltjes na maar goed die hebben we dan maar voor lief
ga je je buikfoto;s ook showen in het showforum?
Tuurlijk! Maar voorlopig valt er nog niet zoveel te showen, zie zelf wel een buikje maar verder ziet niemand het nu nog!! Woensdag weer naar de vk, ben wel benieuwd of alles nog in orde is… :think:
Tuurlijk is het nog in orde mim!! Daar gaan we wel vanuit!! :-*
Vliegje, jammer dat er nog geen grote eitjes waren, maargoed, dat had je ook niet verwacht, dus dan is het minder erg… fijn dat je lang wordt doorgemeten, ben benieuwd wanneer ie komt!!
Tierrr, daar ga ik ook vanuit hoor! Maar ik hoop dat jij (en alle anderen) binnenkort die onzekerheid ook mogen meemaken Mijn buik is nog nauwelijks zichtbaar (in tegenstelling tot de meeste vrouwen) en ik voel het beebje nog niet dus je vraagt je dan toch af of het allemaal nog werkt… Het is gewoon een hele rare ervaring die je je van te voren niet voor kunt stellen :think:
Kan me er wel wat bij voorstellen hoor, al denk ik inderdaad dat je pas echt weet hoe dat voelt als je het zelf mee maakt inderdaad… nouja, hoop dat dat snel het geval is inderdaad, haha!
Leuk Belly, die Dora kleertjes!
Sowieso zijn de kinderkleertjes tegenwoordig enorm schattig! :inlove:
En ik wil ook stoppen met roken, maar mijn vorige pogingen mislukten ook behoorlijk… :roll: :lol:
Succes, ik hoop dat je het vol gaat houden! :thumbup:
Vliegje, leuke bikini zeg! Lekker vrolijk! :inlove:
Daar kan ik alleen maar van dromen dat ik ooit weer een bikini aankan hahaha! :shifty:
Roosje, spannend meis! Bijna testen!
Tierrr, was het gezellig, de lunch? :mrgreen: :-
Mim, tuurlijk is alles in orde! Niet iedereen heeft zo snel al een buikje… Dat zegt echt niks! Maar ik snap jouw gevoel heel goed hoor! Je wordt woensdag gewoon gerustgesteld dat je ukkie lekker groeit en dan ga jij vanzelf ook wel groeien… :-
Hier zijn we sinds gisteren weer aan de klus… :dance:
Ik wil wel wat meer klussen dan vorige maand, dat was echt niks, maar ik wil niet perse om de dag hoor… We zien het wel toch!
Belly succes met het stoppen met roken
Vliegje een hele leuke bikini
Roosje ik duim voor je
Tier leuke lunch gehad
Arti veel succes en plezier met het klussen
Hier heb ik morgen mijn nod. Ik wacht het af. Heb wel weer wat kwaatjes maar ja het kan ook wezen dat ik ongie moet worden. Hebben wel in de klus periode geklust maar ja je weet het nooit
thanks meiden Wilde vanavond gaan zwemmen, maar helaas niet meer van gekomen, morgenavond dan maar.
Jee wat een dag hier… kwam thuis van het ziekenhuis, gegeten en toen foto’s maken bij de opening van een peuterspeelzaal (van de stichting waarvoor ik de website ga maken, OOK nog hahahaha). Ik dacht, paar peuters, paar foto’s. 90 peuters!!! Ik ben anderhalf uur bezig geweest en kwam met 300 foto’s thuis hahahaha. Nu ff gauw alles uploaden en morgen flyers neerleggen voor de ouders.
Toen ik thuis kwam zat er weer visite voor me, na het eten gauw naar mijn stiefzus gegaan(die is voor school 2 maanden naar Afrika geweest) en nu aan de foto’s werken. Zometeen douchen en dan ga ik plat! Nondeju zeg, ik was vrij, maar mijn dag was nog drukker als wanneer ik een kantoordag heb, pffff.
Maar, ik kom waarschijnlijk wel in de krant!! Nou ja, een foto van me
Ben benieuwd.
@Artistiqua wrote:
Tierrr, was het gezellig, de lunch? :mrgreen: :-*
Haha, zeker! Wel voor herhaling vatbaar, maar dan bij één van ons thuis! :mrgreen:
Vanholland, spannend zeg!! Wat zegt je gevoel? En wanneer ga je testen??
Jeetje vlieg, dat klinkt heftig!! Zo maar lekker je nest in!!
Krijgen we dat stukje in de krant te zien? ;)
Vliegje, zjn deze eitjes uit jezelf gekomen??
Hm, stomme vraag :mrgreen: Ik hoop dat je snapt wat k bedoel?
Weet niet zo hele veel van de MMM af :oops:
Tierr mijn gevoel zegt weinig ik heb de laatste paar maanden al iedere keer een gevoel gehad maar ik wacht het rustig af. ik ben wel misselijk maar ja dat kan alles zeggen
Spannend vliegje! Laat je het artikel wel zien
Belly, ik kreeg nooit een eisprong uit mezelf. Door de operatie heb ik nu 2 keer een ei gehad en netjes ongesteld geworden, dus een nette cyclus van mezelf. Daar hopen we nu ook weer op.
Maar een eitje van 10mm is echt nog te klein, meestal groeien ze pas echt door vanaf 12mm
En ja zeker laat ik het artikel dan zien
Ohh, kijk, zie je , je bent nooit te oud om te leren :mrgreen: Als je het vervelend vindt als ik het vraag, tell me!
Klinkt inderdaad als een drukke dag Vliegje! Maar wel gezellig…
Zo lekker slapen dan! :-*
vanHolland, ik duim dat het raak is!
Belly, nee hoor! Vraag maar
Hoi Allemaal,
Sorry, dat ik zo weinig laat horen, maar ik heb het zo druk met de kleine. Je weet niet hoeveel tijd een baby in neemt (maar het is super hoor).
Ik vind het zo sneu voor jullie dat de meeste al zolang bezig zijn.
Maar gelukkig gaat het bij de zwangere wel allemaal voorspoedig zo te lezen (heb alles vluchtig doorgelezen).
Ik hoop toch zo voor jullie dat het snel raak is.
Hier nog een foto van Sylvie.