Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

Regje wat leuk wat van je te horen! :-

Mooi meissie zeg! :inlove: :inlove:

meiden ik leef nog hoor!

Heb het erg druk en zit beetje in een dipje.

ik lees iedere dag mee en hoop dat er snel wat positieve berichten (lees: positieve testen) hier te vinden zijn! :pray: :-

Jee, regje, wat een prachtig mooi lachebekje zeg!! :inlove:

En Jane, :hug: , als je eens je ei kwijt wilt (eeuh… :think: :wink: ) dan weet je me te vinden he? De klusdagen komen er weer aan voor je! Succes!!

Ik zit mezelf voor het eerst sinds wééééken weer gek te maken… moet sinds gister nogal veel plassen en heb vandaag af en toe een vlaag van misselijkheid… Maargoed, aan de andere kant was vandaag mijn temp erg laag, en sowieso heb ik natuurlijk vrij weinig kans in deze situatie… :naughty:

@Tierrr wrote:

Jee, regje, wat een prachtig mooi lachebekje zeg!! :inlove:

En Jane, :hug: , als je eens je ei kwijt wilt (eeuh… :think: :wink: ) dan weet je me te vinden he? De klusdagen komen er weer aan voor je! Succes!!

Ik zit mezelf voor het eerst sinds wééééken weer gek te maken… moet sinds gister nogal veel plassen en heb vandaag af en toe een vlaag van misselijkheid… Maargoed, aan de andere kant was vandaag mijn temp erg laag, en sowieso heb ik natuurlijk vrij weinig kans in deze situatie… :naughty:

:-* :-*

hihi nee hou ze liever, wil ze niet kwijt :mrgreen:

maar ze mogen wel eens bevrucht zijn :lol: :mrgreen:

@Jane_S wrote:

hihi nee hou ze liever, wil ze niet kwijt :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hihi, jammer, ik kan namelijk ook wel eens een ei gebruiken... ;)
Maar gelijk heb je hoor, houd je ei maar mooi bij je en zet je vent aan het werk, zodat het straks een mooi bevrucht eitje wordt!! :thumbup:

Regje, wat een prachtig meisje zeg!!

Regje, :inlove:

Hier is de ongie ook weer op komst dus weer door naar de volgende ronde

Regje :inlove:

@vanholland wrote:

:hug:

@vanholland wrote:

Regje :inlove:
:hug: :-*

Hallo allemaal,

Mijn naam is Blanca en ik ben al een hele tijd gestopt met de pil, mn geduld is nog niet op maar het zal toch wel fijn zijn als het een keer raak is…!

Al moet ik zeggen de afgelopen maanden niet echt ‘serieus bezig’ te zijn geweest…

Wel zou ik graag op het forum mee willen praten, misschien wat tips ontvangen en verhalen te lezen.

Groetjes,

Blanca

van holland, sterkte! Wat heb je toch korte cyclussen zeg, wel heerlijk hoor!

Blanca, al 1,5 jaar bezig? Welkom!

Hoi Vliegje,

Dank je wel, ja eind januari 2008 heb ik de pilstrip in de prullenbak gegooid…

Ik ben in eerste instantie gestopt omdat ik bang was geen regelmatige cyclus te hebben (ik ben niet de slankste) maar stiekem hoopte we dat het ook gewoon eens raak zou zijn… maar tot nu toe nog niets!

Vanaf volgende maand gaan we er serieus tegenaan, mn cyclus is redelijk stabiel (verschil van 1 á 2 dagen).

Regje, wat een vrolijk schatje heb jij daar! :inlove:

Alle andere lieve dames die helaas weer door zijn naar de volgende ronde :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Fijn dat hij goed stabiel is! Succes :slight_smile: Wanneer is je NOD?

vanacht toch wel paniek! ik moest plassen dus naar de wc en ja hoor bij afvegen rozig/bruinig verlies was zo in paniek dat ik er niet goed naar heb gekeken want ik dacht meteen de ongi komt er weer aan!

vanacht niet goed geslapen ben er zo mee bezig en durfde vanmorgen amper naar het toilet te gaan tot nu toe is er nog niks weer gekomen maar ben doodsbang dat het wel gaat komen pff wat duren de dagen zo lang!!!

dit is ff ego ik kreeg geen mail meer als er wat is geschreven en heb nu ff geen tijd om alles door te lezen :oops:

Roosje, nu maar hopen dat het misschien innestelingsbloeding was?? Zou dat nu kunnen??

Blanca, welkom en succes!

Ik ben vanochtend bij de verloskundige geweest, alles is goed!! M’n baarmoeder groeit goed en de kleine had een hartslag van ca. 165 slagen. Ook m’n bloeddruk was ok. Toch wel een beetje een opluchting :mrgreen:

Roosje, hou vol meis!

Mim, geweldig nieuws! :inlove:

Ik sta weer met een foto in HONDENLEVEN :slight_smile: Kent iemand dat??

Nou ja, onze sharpei :slight_smile:

En ik kom ook in de krant als het goed is, moest afgelopen maandag fotograferen bij de opening van een peuterspeelzaal.

Roosje, :hug:

Mim, geweldig nieuws!! :smiley:

Vliegje, wel laten zien he?!

Hier sinds gister een lage temperatuur en soms misselijk… lekker tegenstrijdig…

Ongie is doorgebroken

Blanca welkom en succes

Roosje hou vol

Vliegje het is wel lekker om zulke korte cyclussen te hebben je weet waar je aan toe bent.