van holland: balen zeg :hug:
JA! Ik sta in de krant! Mijn foto dan Leuk leuk! Zal dit weekend even de artikelen inscannen
zo dat is lang geleden. Ik ben er weer! ik heb even afstand van kok genomen.
er is nog niet veel veranderd. Ik ben nog steeds niet zwanger. ik ben wel naar de gyn geweest omdat ik steeds bloedde. waarschijnlijk was een kleine infectie aan de baarmoedermond hiervan de oorzaak. Het is gelukkig opgelost. Tijdens de laatste controle heb ik hem verteld dat ik in juni vorig jaar gestopt ben met de pil en vanaf december actief ben om zwanger te raken, maar dat het nog niet is gelukt.
Hij reageerde heel begrijpend en adequaat. mijn man moest zijn zaad inleveren en ik moet morgen bloedprikken. 10 juli krijgen we de uitslag.
komende week moet ik weer ongesteld worden. heel stom, maar ik reken er eigenlijk niet meer op dat ik zwanger ben. zo bespaar ik mezelf de teleurstellingen.
ik heb sinds mijn miskraam in december nog wel van die grote opgezette tepels. ook zijn mijn borsten sinds een paar dagen gevoeliger voor aanrakingen. en om het plaatje compleet te maken, heb ik steeds van die steekjes in mijn liezen.
het zal wel komen door mijn aankomende menstruatie denk ik.
hoe gaat het met iedereen hier?
ego
ben weer ongesteld geworden ben zo verdrietig en teleurgesteld ik had zo;n goede hoop!
en weer veel te vroeg ongi ik heb het zkh gebeld dat ik het toch wel zat ben!
er is een oplossing om meer pregnyl te spuiten na de fm en dat kan je cyclus iets verlengen wie weet helpt dit ik moet dit maandag 22 juni overleggen met mijn arts
ik wil nog 1x zo doen als dit mislukt dan moet ik maar een pauze inlassen al hoewel dit een hele moielijke beslissing voor me is want ik wil niet pauze wil door gaan maar ik raak op na 28 maanden)
ik wil toch nog eens iui aan gaan kaarten misschien is dat juist het zetje wat wij nodig hebben!
Och Roos, wat balen zeg! Ik kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent en er moedeloos van wordt. :hug:
Roosje, heel terecht ego-bericht hoor!! Ik raakte na 13 maanden ook redelijk gefrustreerd en dat is nog maar een schijntje bij de tijd en de intensiteit dat jullie er mee bezig zijn Lekker van je af blijven schrijven!! Ik hoop dat er snel positieve geluiden uit jouw hoek komen, tot nu toe ben je behoorlijk optimistisch gebleven
Fluppie, welkom ‘terug’! Goed om te horen dat er bij jullie actie wordt ondernomen. Toch wel weer spannend, als ik zo die kwaaltjes van je lees… Maar goed, ik weet al te goed hoe je lichaam je in de maling kan nemen, helaas :roll:
Roosje… :hug: weet niet zo goed wat ik moet zeggen… rot zeg…
Fluppie, welkom terug, al had ik liever gehad dat je wat leuker nieuws had verteld, maargoed…
Ik gooi er misschien een dezer dagen wel weer even een testje tegenaan… ik acht de kans op zwangerschap zeer klein, gezien het rare temperatuurverloop, maar ik zit inmiddels op dag 33 en ik ben af en toe wat misselijk en ben zooooo moe… dus voordat ik mezelf weer vanalles in ga beelden is t misschien wel goed om ff te testen…
Tierr, mn duimpjes draaien onvermoeid door voor je meid!
Ik blijf voor je hopen!
Roosje, meisje, wat klote. Ik snap zowieso niet waarom dat ze jullie al 2 jaar laten aanklooien! IUI zou een logische stap zijn toch?!
Tier, ben benieuwd!
Roosje, :hug: :hug: :hug:
Tierrr, wie weet! De wonderen zijn de wereld nog niet uit tenslotte!
Even een beetje ego hoor… Dag 3 met de ovutestjes en ik zie nog steeds geen tweede lijntje…
Straks is er wel iets mis met mij ofzo… Word er maar onzeker van allemaal…
Van Holland en Roosje :hug:
Balen toch altijd weer die ongi :evil:
Tierr ik en :thumbup: :thumbup: voor je!!!
Fluppie welkom terug
vliegje zowieso doen ze het eerste jaar eerst niks daarna krijg je de onderzoeken en na de pco kreeg ik meteen clomid dit was al na 9 mnd ze volgen protocollen helaas
Pfff het is zo raar verdeeld, want wij zaten al na 3 maanden aan de Clomid!
Hier de artikelen
Heb in HONDENLEVEN al 3 keer eerder gestaan
1x een klein artikel
1x een pagina grootte foto van een sharpei
en 1x een artikel over ons sharpeiforum van 4 pagina’s met foto’s (met ons 2 jarig bestaan). Zo gaaf
Leuk hoor!!
tier: spannend meis wanneer ga je testen?
vliegje: mooie foto;s! maar ging jij na 3 mnd stoppen al naar de gyneacoloog?
ego: verga echt van de krampen werd er wakker door dus was al vroeg uit bed
heb vandaag dienst van half 3 tot half 11 word een hele lange dag want ik heb maar 3 bewoners van de 10 de rest is met vakantie en dit zijn alleen maar rolstoelers praten niet etc dus is wel heel stil allemaal
morgen mag ik weer met de puregon beginnen anders had ik morgen kunnen testen dubbel hoor maar goed we mogen weer
volgens mij ga ik dit weekend weer ongesteld worden. :evil:
heb alweer een beetje vieze afscheiding (sorry, beetje vies).
bah, ook al stel je je erop in, het is iedere keer weer een flinke teleurstelling. misschien dat het niet doorzet, dinsdag zou ik pas ongesteld moeten worden. maar ik heb er in ieder geval geen hoop meer op deze maand.
Meiden, ik wil jullie allemaal even succes wensen. Vanmiddag vertrekken hub en ik voor een weekje vakantie in Limburg :mrgreen: Denk niet dat ik nog tijd zal hebben om hier te gluren.
Ik kom na een weekje weer kijken :-*
belly fijne vakantie!
Roosje, ik ben in juni 2008 gestopt en wist al jaren dat mijn cyclus niet klopte. Daarbij zijn mijn broers zwaar gehandicapt, dus toen mijn cyclus super lang was en ik al van begin af aan mijn templijstje mee nam, stuurde de dokter me meteen door dus in September/Oktober liepen we al bij de gyn en zagen ze dat ik PCO heb.
Belly fijne vakantie!
Fijne vakantie Belly, lekker genieten hoor!