Fluppie :hug: :-
en alle andere meiden met tegenslagen :hug: :-
Even ego:
ik ben een beetje in de war.
donderdag sloeg de ovutest aardig positief aan, ik dacht dat het het donkerste had bereikt… :eh: gisteren bleef echter de temp nog laag 36.5, helaas vergat ik gisteren te testen maar was in de veronderstelling dat de temp vandaag toch wel omhoog zou gaan. Dus ik tempte vanochtend op exact dezelfde tijd en het werd 36.6 :wall: heb ik dan geen eisprong gehad…??
na 3 uur slaap werd ik weer wakker en dacht, toch nog even tempen vind ''t maar raar, en nu werd die 36.9… is in die 3 uur soms mijn eisprong geweest…?? :think:
Beetje moeilijk om je een zinnig antwoord te geven Jane… tempen is redelijk betrouwbaar, maar het temperatuurverloop gaat wel bij iedereen anders… Bij e een gaat direct na de eisprong de temperatuur omhoog, bij de ander pas 2 dagen later… hoe ging het bij jou de vorige maand?
Sowieso geeft de ovutest de lh-piek aan en heb je de dag daarna pas de eisprong, vrijdag dus… dus dat je temp vrijdag nog niet omhoog was is normaal. En dat je temp vanochtend na 3 uur slapen hoger was dan bij de eerste keer tempen is ook niet meer dan normaal. Hoe later op de ochtend hoe hoger je temperatuur over het algemeen… deze keer tempen zegt dus echt helemaal niks. Ik raad je dan ook aan om nooit meer op een verkeerd tijdstip te tempen, dit zorgt alleen maar voor verwarring…
Nouja… in elk geval: zonder meer info van jou (je hele temp-lijstje van de afgelopen week en evt van vorige maand) kan ik eigenlijk niks zinnigs zeggen… ik zou als ik jou was gewoon lekker doorgaan met tempen de komende dagen en dan zie je straks vanzelf wel hoe het zit! Succes!!
Bedankt tierr zal zo even lijstjes erop zetten.
Maar ik had donderdag al een positieve test dus vrijdag was de dag erna… :shifty:
En 't is inderdaad afwachten wat de temp morgen doet…
@Jane_S wrote:
Maar ik had donderdag al een positieve test dus vrijdag was de dag erna… :shifty:
Ja maar als je donderdag de positieve test hebt, heb je dus vrijdag ergens (misschien wel 's middags) de eisprong en gaat pas de dag erna (of 2 dagen...) je temp omhoog...
:doh: oh ja tuurlijk goed van je tierr! bedankt :mrgreen:
hierbij lijstje van de vorige cyclus:
Ik begrijp dat je dag 13 een positieve ovutest had de vorige cyclus en dat dag 14 je temp nog laag was en dat je dag 15 een hogere temp had?
Dan zou je als je idd vrijdag de eisprong had toch echt morgen wel een hogere temp moeten hebben… ik duim voor je!!
Jane, je moet echt op vaste tijdstippen tempen, ik weet hoe verleidelijk het is.
Ik dacht vanochtend namelijk ook, ff tempen terwijl ik al een aantal keer was wakker geweest, tja ook hoog. Maar voor zover ik weet heb ik nog geen ei gehad.
In de zomermaanden springt je ei meestal 's nachts heb ik ergens gelezen. Dus morgen of maandag zou hij dan toch echt moeten gaan stijgen als je je ei gehad zou hebben.
Bedankt meiden! :-
dat temp morgen omhoog gaat… :-
fijn weekend dames :-*
Spannend Jane!
Ik ben te laat Belly, maar toch wens ik je nog een fijne vakantie!
Je leest het wel als je terug bent hahaha…
Geniet er lekker van! :-
Jane, ik hoop dat je snel zekerheid hebt… :hug:
Tierrr, hoe is het bij jou? :-
Roosje, jij ook een fijn weekeind! :-*
Hier is het wel redelijk, heb nog geen zekerheid over mijn ei…
Zit op dag 16 en heb nog geen ei gespot…
Zeker weer een lange cyclus ofzo…
Of misschien heb ik wel helemaal geen ei, dat er iets mis is…
Maar ja ik ben al een keer zwanger geweest dus dat zal het wel niet zijn, maar ik zit mezelf er gewoon een beetje gek mee te maken… :evil:
Even ego:
Mijn temp lijkt niet te willen stijgen en dat zou moeten duiden op geen eisprong. Ik ben erg verward. de test sloeg erg positief uit donderdag maar de temp stijgt niet.
:-*
Arti, balen dat je nog geen ei gespot hebt… komt er helemaal geen tweede streepje of wel een streepje maar heel licht? :-
Jane, kun jij de temperaturen van de afgelopen week hier es neerzetten? :-
Ik heb besloten dat de pijn die ik afgelopen 2 dagen voelde te maken heeft met een eisprong en dat dus morgen mijn temp omhoog moet gaan… :roll:
Jane, plaats je lijstje eens als je wilt. Een zeer geleidelijke stijging kan ook he!
Even een dikke :hug: voor alle dames die het nodig hebben nu!
Spannend Tierr, ik hoop het voor je!
hierbij het lijstje van deze maand
111 :-*
hoe gaat het met je?
En op dag 6, 7, 8 en 9 had je niet getempt Jane? Jammer, want als dat nou telkens 36,4 was… en je temp blijft nu 36,6… dan heb je dus een verschil van 0,2 voor en na de positieve test… en dan kan dat best een ei betekenen hoor!! :thumbup: Dan moet je temp nu alleen dus niet terugzakken naar 36,4, maargoed, dat merk je vanzelf…
@Tierrr wrote:
Arti, balen dat je nog geen ei gespot hebt… komt er helemaal geen tweede streepje of wel een streepje maar heel licht? :-*
Helemaal niks… Tenminste ik zie er na lang kijken wel een soort van 2e streepje in maar dat is alleen maar omdat ik het wil zien…
Maar ik heb ook nog geen slijm of wat dan ook, dus het kan best dat die later komt ofzo, mijn cyclus is nog niet helemaal de oude…
Alleen ik heb nog maar 4 ovutestjes over… :roll:
Maar jij hebt dus een ei denk je zelf? Zou wel super zijn als het zo was! :-*
Jane, volgens mij heb je op dag 12 je ei gehad. dan moet je temp eigenlijk nog iets verder gaan stijgen.
Heb hier nog 20 ovutesten liggen geloof ik, ik kan ze niet gebruiken omdat ze toch niet kloppen met mijn PCO.
Dus als iemand ze wil overnemen, hoor ik het wel.