Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

Jane, met mij gaat het prima hoor, alles kabbelt rustig door en bijna zonder klachten, dus ik heb niets te klagen!

Zie alleen nu al een beetje op tegen volgende week zondag…vaderdag… :?

Ik ben totaal niet thuis in temp-schema’s, dus aan mij heb je niets, sorry :roll:

Vlieg, hoe is het met jou? Heb jij niet binnenkort weer een meting?

Ja ben alweer begonnen, morgen de 3e alweer. Volgens mijn berekeningen krijg ik volgende week een ei, maar das altijd maar afwachten… ik verwacht dus zeker woensdag iets te zien op de echo’s… Hopelijk morgen al!

Goedemorgen meiden,

blijkbaar werd het programma er nog wijs van en zegt die dat ik inderdaad vrijdag mijn ovulatie heb gehad :shifty: :mrgreen:

Zie je nou wel? Zit helemaal goed!! :-*

Ja Tierr jullie hadden gelijk! :inlove: :-

Ik heb het nog nooit meegemaakt dat de temp zo langzaam omhoog ging dus dat vond ik wel verwarrend maar het programma blijkbaar niet :eh: :inlove: :dance:

meiden fijne dag! :-

Ja zie je! een geleidelijke stijging is heel normaal. De temp hoeft niet INEENS omhoog te schieten.

Ik had dat bij mijn 1e ei na de operatie ook, heeeel geleidelijk, maar wel een waarde van 63!! :slight_smile:

Dus komt goed :slight_smile: En je hebt goed geklust toch??

Ik ben toch ook weer aan het tempen sinds gister, temp was vandaag extreem laag… zometeen naar het ziekenhuis voor een meting. We zullen zien wat er deze week gebeurd…

deze week zou ik ongesteld moeten worden (meestal maandag/dinsdag).

zaterdag ging ik naar het toilet en ik zag ineens allemaal bloed in mn onderbroek. schrok me rot, het was redelijk veel. en het was waterigrood. dus ik dacht nog, nou nu is mn ongesteldheid wel erg vroeg begonnen.

maar ineens was het ook weer weg. nu heb ik nog wel last van drupjes bruin. dus we wachten af of het doorzet. heb het alleen zo bloedverziekend heet! mn temperatuur was ook hoger dan normaal, maar dat zal wel afzwakken als ik ongesteld word (wat ik niet hoop natuurlijk)

Heb je al getest Fluppie??

Vanochtend een meting gehad, zit nog een eitje van 10mm. Ik verwacht dat deze toch gaat groeien, dus hopelijk hebben we woensdag een groter eitje.

Baarmoederslijmvlies was bijna 9 mm, das dus heel goed.

Deze week dus veeeeel klussen.

Ben toch ook maar weer begonnen met tempen haha.

vliegje: fijn dat je baarmoederslijmvlies goed was en een eitje van 10 mm welke cd zit je nu?

fluppie: wanneer ga je er een testje tegen aan gooien? spannend hoor!

janeees wel met je mee hoor alleen ik temp niet dus totaal geen verstand ook van :silenced: succes meid :-*

Dag 19… vorige keer was er op dag 21 een ei van 11mm en op dag 24 sprong hij. Dus het kan nog.

@vliegje wrote:

Dag 19… vorige keer was er op dag 21 een ei van 11mm en op dag 24 sprong hij. Dus het kan nog.

dat is waar maar vind het wel lang duren als ik eerlijk ben :silenced: heb je al eens gevraagd of je ook puregon mag spuiten of zie je dat niet zitten? ik heb de meeste keren op cd 12 al een ei van rond de 18 mm dan hoef je ook niet zolang aan de clomid meid :-*

Zal dat eens aankaarten de volgende keer misschien ja… maar ze willen me eerst nog aan de Clomid, alle rondes, daarna pas spuiten.

@vliegje wrote:

Zal dat eens aankaarten de volgende keer misschien ja… maar ze willen me eerst nog aan de Clomid, alle rondes, daarna pas spuiten.

het is me even ontschoten hoeveel mg clomid krijg je? je kan tot 150 mg krijgen en die kreeg ik al erg snel en reageerde daar ook sneller op! helaas werken ze idd toch vaak met protocollen en schrijven ze niet snel iets anders voor weet er alles van ik kon toen met puregon beginnen omdat ik zo;n last kreeg van e bijwerkingen van de clomid!

Ik reageerde voor de operatie ook niet op 150.

Na de operatie mocht ik beginnen met 50 toen bleek dat ik een eigen ei had gehad. En nu heb ik weer 50mg geslikt. mocht dit nu geen ei geven, dan zullen we overstappen op 100mg denk ik.

dat denk ik ook vliegje!

Ik hoop gewoon op een ei :slight_smile: Een cyclus van 37 dagen vind ik prima :slight_smile: Als dat altijd zo blijft, kan ik daar heeeel goed mee leven.

ik ga voor jullie duimen meiden!

hier nog geen spoor van ongi en heb het nog steeds warm! en dat terwijl het hier op kantoor altijd heel erg koud is!

ik heb nog niet getest. dat durf ik nog niet. ik zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden. misschien dat ik dan het weekend ga testen.

ik heb wel de hele tijd van die steken heel onderin mn buik (echt tegen de schaamstreek aan). mn ongipijn zit altijd wat hoger.

na de teleurstellingen ben ik toch wel erg voorzichtig geworden met wat ik voel enzo.

@fluppie wrote:

ik ga voor jullie duimen meiden!

hier nog geen spoor van ongi en heb het nog steeds warm! en dat terwijl het hier op kantoor altijd heel erg koud is!

ik heb nog niet getest. dat durf ik nog niet. ik zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden. misschien dat ik dan het weekend ga testen.

ik heb wel de hele tijd van die steken heel onderin mn buik (echt tegen de schaamstreek aan). mn ongipijn zit altijd wat hoger.

na de teleurstellingen ben ik toch wel erg voorzichtig geworden met wat ik voel enzo.

Spannend hoor fluppie. Ik ga voor je duimen.

@vliegje; hopelijk pakt het klussen goed uit. Mijn duimen draaien ook voor jou.

@jane; voor jou is nu dus ook het spannende wachten aangebroken. Hier ook. :pray: :pray: :pray:

Spannend elle!

nou ik vind het niet meer spannend en zie het allemaal wel :roll: :shifty: