Meiden, ik lees ook nog mee hoor! Ga weer voor jullie duimen :thumbup:
Jane, hopelijk heb je je ei goed benut!!
Bedankt lieve meiden! :-
Mimy en andere zwangere dames, hoe is het met jullie en de beebjes?? :- :inlove:
snel foto’s van beebjes en echo’s plaatsen hoor!! :inlove:
Hoi lieve meiden,
Ik moet met schaamte toegeven hier heel lang niet te zijn geweest! :oops: :oops:
Maar heb net even een beetje terug gelezen, en er zitten hier dames tussen die tegelijk met mij bezig waren zwanger te raken.
En ik voelde me toch wel een beetje dubbel, ik was binnen een half jaar zwanger, en dan zie ik hoeveel moeite sommigen moeten doen, petje af!
Ik wil iedereen hier enorm veel succes en sterkte wensen met het zwanger raken, en alle dames feliciteren die net als mij voor hun eerste kindje gaan!
Toi toi toi meiden!
Jeutje nana alweer 18 weken! :shock: SCHAAM JE! zo hard gaan en ons niet inlichten, waar is je echofoto??? wel showen daarmee kun je het goedmaken!! nee hoor, ik dol maar wat! :mrgreen:
leuk weer iets van je te horen, hoe gaat met jou en de zwangerschap.
hoe was de eerste echooo?? :inlove: je loopt alweer tegen de 2e echo aan :shock: . willen jullie het geslacht weten??
Hoe is het met je?! Voel je de baby al??
mn temp was vanmorgen ook nog 37,3.
heb inmiddels wel het idee dat ik ongi moet worden. mn buik voelt zo strak en ik had net al een klein beetje bruin. dus 1 en 1 is denk ik 2 en zal de ongi vast wel doorzetten.
zo niet, tja, dan heb ik toch wel een klein sprankje hoop!
Is hij altijd zo hoog?? Ik zou testen!
nee, normaal zit ik rond de 36,5 zoiets.
heb wel echt telkens het idee dat ik ongi ben. hahaha, dan voel ik iets en denk ik: JA daar is het.
als ik dan naar de wc ga is er eigenlijk niks. of een druppeltje bruin.
ik wacht het gewoon nog even af. misschien dat het toch nog later komt. al ben ik nooit overtijd…
Spannend Fluppie!! Ik vond die tijd ook vreselijk spannend, ik was voor mijn test ook over tijd, en dat was ik nooit, en had ook vaak het gevoel ongesteld te moeten worden, maar het bleef wel weg, dus er is nog hoop!
Sterkte meid!
Hier gaat alles goed, voel me prima!
Gelukkig ook niet ziek geweest of iets van dat, tot nu toe ben ik verwend qua zwangerschap.
Tot mijn grote verbazing kwam mijn zus ook met het heugelijke nieuws zwanger te zijn van de 1e!
En jawel… een dag na mij uit gerekend! Strakke planning!
We hebben er erg om moeten lachen, en maken er nu dankbaar gebruik van, beetje pingelen in de babyzaken enzo, omdat we samen zoveel nodig zijn. haha!
Ik voel sinds 3 dagen de baby heel licht, erg bijzonder!
Zachte plopjes onderin mijn buik, je moet er écht op letten want anders zul je het haast niet merken.
Maar de baby wordt steeds groter en sterker, dus straks zou het wel niet meer kunnen missen.
We hebben inderdaad de 1e echo gehad, ik was toen 10 weken.
Volgende week maandag heb ik de 20 weken echo bij de Gyn omdat wij extra controle krijgen op aangeboren nierafwijkingen (zit in de familie).
Ik ben dan 19 +1 dag, maar dat maakte niet zoveel uit.
We willen denk ik niet weten wat het wordt, vind de spanning nog wel net zo leuk, ook al ben ik wel heel erg nieuwschierig wat het wordt natuurlijk!
Mijn buik groeit behoorlijk, ik pas nog één gewone broek, en voor de rest gewoon positie broeken.
Ik ga straks nog even een spijkerbroek erbij halen voor het werk, heb alleen nog maar 3-kwart broeken.
Zal even een echo-foto erbij zetten.
De foto lukt niet…
Moet hem eerst verkleinen, en daar heb ik heel even geen tijd voor!
Sorry!
O wat leuk!!! Samen met je zus zwangeren! En wat leuk voor de kids later en je ouders!
ik krijg steeds geen meldingen super irritant! heb nu ff geen tijd om te reageren
Met mij ook alles nog steeds prima! Zwangerschapskleding is nog steeds niet echt nodig maar het kan nooit lang meer duren denk ik :think:
Afgelopen week met een tennistoernooitje meegedaan in de mix en de dubbel (op bedenkelijk niveau hoor) en ik heb afgelopen weekend op drie dagen twee wedstrijden gespeeld :shock: Tja, het ging dus vrij goed waardoor ik zondag twee finalepartijen had en ook allebei gewonnen!! Wel iets teveel van het goede maar ach, nu kan het nog
De 20 weken echo heb ik op woensdag 8 juli en m’n 12 weken echo staat op het showforum. Meer heb ik op dit moment niet.
Zojuist weer naar het ziekenhuis.
Nu zijn mijn eitjes weer allemaal klein Geen 1 boven de 10mm. En had zulke goede hoop voor vandaag (dag 21) en dat ik een eitje zou krijgen!
Van de week zat er eentje van 10mm ongeveer…
Ik heb toch nog vertrouwen in het weekend, tenminste, dat probeer ik.
Had zo gehoopt op een eitje as zaterdag of zondag. Blijf dat gewoon lekker denken, positief blijven! (al is dat soms zoooo moeilijk ).
Spannend Mim!
he bah vliegje! ik ga voor je duimen en hopen dat je eitjes heel snel gaan groeien!
hier nog steeds niet ongi. nog geen druppel. heb verder nergens echt last van. of ik verdring het allemaal omdat ik bang ben weer teleurgesteld te worden.
mn temperatuur was vanmorgen nog steeds 37,2.
als ik van het weekend nog steeds niet ongi ben gaan we testen. ik zie daar best tegenop, want misschien zegt die test wel weer negatief…
hoe doen/deden jullie die testen eigenlijk? plaste je over het staafje heen of ving je de urine op in een bakje?
ik heb het tot nu toe opgevangen, vond ik iets makkelijker!
Vlieg, kl*te zeg! Ik snap nog steeds niet goed hoe dat nu kan, eerst een eitje van 10mm en nu is-ie weg?
Fluppie, ik plaste ook gewoon in een plastic bekertje en daarna de test er in. 't Wordt steeds spannender bij jou!
parfum, wcspray enz STINKT :sick: word er niet echt misselijk van, maar die lucht blijft zo in mn neus hangen, BAH BAH (en toevallig vandaag heeft mn collega een zware parfum op!)
Heb je daar altijd al last van of valt het je nu juist op? :think:
Ik had ook ineens last van de lucht van WC-eend, bah bah bah, kon ik ook helemaal niet tegen toen ik net zwanger was…
Parfum viel mee.
Net was ik even op de markt, en loop ik bij de viskraam, om een lekker visje voor mijn mannetje te halen, wordt ik toch opeens duizelig en naar van die lucht, ben snel naar huis gefietst, en lig nu even lekker op de bank.
Leuk hoor zwanger zijn, haha!
hollowglade: gefeliciteerd met je rijbewijs super meid! :-*