Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

ik had altijd wel dat ik iets sterk vond ruiken, maar nu vind ik het gewoon vies ruiken!

alles vind ik nu vies ruiken, de koelkast, de zolder (muf), de vuilisbak zelfs na een schone zak. wasgoed waar net de stoom van het strijkijzer overheen is gegaan.

net lichtroze bloed met afvegen… zal wel weer ongesteld worden :evil: :frowning:

Sterkte FLuppie, :hug:

Kan ook van zwangerschap zijn!

Hollow, heb je je rijbewijs gehaald?? Gefeliciteerd!!

Fluppie, jammer joh! Het moet natuurlijk nog wel even doorzetten maar kan me voorstellen dat je er vanuit gaat dat dat zo is… :hug:

ik denk het wel. mn buik doet nu ook krampen zoals bij mn ongie.

lijkt mij dat als je zwanger bent, dat je buik dat niet doet en dat je dan ook geen bloed hebt.

pff en dan zit je hier op je werk. ik heb nu voor het eerst dat ik er eigenlijk heel hard om wil huilen!

van zo blij dat je misschien zwanger bent, tot een grote teleurstelling…

moest vandaag ook echt zowat ieder half uur plassen, dus ik had echt goede hoop… :frowning:

fluppie: snap je onzekerheid heel erg goed heb het ook iedere keer weer meis maar doe een test dan weet je het zeker ! ook al kan die flink tegen gaan vallen

als je krampen hebt is dit idd geen goed ding dit hoort niet echt bij een zwangerschap maar goed je voelt zelf het beste je lichaam aan hoop dat de :evil: weg blijven

:hug:

je hebt ook gelijk. ik moet niet moeilijk doen en gewoon testen.

de buikpijn is over en het bloed is ook weg. het is een heel klein drupje gebleven in mn maandverbandje en het was net nog een heeeeel klein beetje roze bij het afvegen, dus het zal wel.

ik ga het weekend gewoon testen. en misschien (ligt aan mn man of hij thuis is) vanavond.

ik heb alleen al redelijk veel water op, kan dit de uitslag beinvloeden (omdat je urine dan wateriger is)?

Wanneer was je NOD ook weer? Als je nu na je NOD zit, kun je gerust testen hoor, hoeft niet perse met ochtendurine…

En die krampen zeggen niets, daar had ik ook last van voordat ik positief testte, dus het kan nog steeds! :pray:

mijn nod was maandag. dus het maakt niet uit dat ik veel gedronken heb? dan ga ik denk ik straks thuis even testen, moet toch vaak plassen, dus ik heb plas genoeg! hahaha!

Nee, maakt niets uit!

Spannend! :pray:

Hou ons op de hoogte Fluppie!!

Ik hoop het voor je :pray:

Hou rekening met het ergste, maar doe voor je eigen twijfels even een test, dan weet je gewoon waar je aan toe bent!

Spannend!!!

Spannend hoor Fluppie!

Het klinkt allemaal wel of je zwanger bent! :pray:

Nana, leuk dat je weer even komt kijken hier! :mrgreen:

En fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap! :-* :dance:

Hollow, gefeliciteerd met je rijbewijs!!! :dance:

(Nu ik nog… :angel: En Tierrr… :pray: )

Vliegje, wat een rotnieuws zeg! :hug: :hug: :hug:

Ik heb niks te melden, ben nog steeds sacherijnig… Heb nog maar 1 ovutestje en heb werkelijk geen ene dag ook maar een klein beetje positief getest…

Stomme dingen… :evil:

Ik mag hopen dat het gewoon aan die testjes ligt en niet aan mij… :roll:

@Artistiqua wrote:

Hollow, gefeliciteerd met je rijbewijs!!! :dance:

(Nu ik nog… :angel: En Tierrr… :pray: )

Ja, en hopelijk morgen... :roll:

Flup, jeetje, spannend zeg!! Inmiddels al getest? Als je echt heel veel gedronken hebt kan het gehalte HCG wel lager zijn hoor... ivm de concentratie... dus anders doe je vanavond of morgenochtend? Dan weet je het helemaal zeker!! Ik duim voor je!!

Arti, jeetje, balen zeg dat geen enkel ovutestje aanslaat... ook niet heeeel licht? En hoe is het met je slijm? :roll:

Ja Tierrr, spannend! Ik ga aan je denken hoor! En duim zo hard voor je! :pray: :pray: :pray:

Ik heb ergens het idee dat ik een langere cyclus heb en dat mijn ei nog moet komen, heb nog helemaal geen slijm gehad ook tot aan vandaag…

Maar ja er is echt helemaal geen 2e streepje te zien hoor op die testjes…

Hoe goed ik ook kijk… :think:

We merken het wel, ik koop die dingen iig niet meer… 8)

Hmm, dan zit het er inderdaad dik in dat je een langere cyclus hebt dit keer… balen zeg… ik had zo gehoopt dat je gewoon een regelmatige cyclus zou hebben… :hug:

En die ovutestjes kunnen heel handig zijn, maar als je zo onregelmatig bent kun je je inderdaad een ongeluk testen… :roll:

Ik heb nog testjes, heb er 25 euro voor betaald, iets van 20 testen ofzo.

Voor 10 euro incl. verzending mag je ze wel hebben hoor!

ik ben zo erg ongesteld geworden gisteravond. niet normaal. heel mn onderkant doet zeer en ik voel het gewoon lopen (sorry, beetje goor). normaal ben ik nooit zo heftig ongesteld.

ga toch bijna denken dat het weer is misgegaan, vorige keer was het namelijk ook zo.

heb er gisteravond wel even een paar dikke tranen om gelaten…

ik was ZO vreselijk blij dat ik over tijd was. we moeten door, en ik hou me steeds voor dat het voor andere mensen veel erger is, maar toch ben ik heel erg teleurgesteld.

ik probeer me voor te houden dat er zoveel mensen zijn die het nog zoveel moeilijker hebben, maar soms lukt me dat even niet…

Jeetje fluppie, balen zeg… :hug:

En tuurlijk zijn er altijd mensen die het net eventjes moeilijker hebben dan jiij, maar dat wil niet zeggen dat jij je daarom niet rot mag voelen… ongesteld worden is nooit leuk als je een kinderwens hebt… sterkte meis!! :-*

Ik heb gewoon echt een ei gehad afgelopen weekend!! :mrgreen:

Mijn temp is behoorlijk gestegen, voor het eerst in de maanden dat ik temp!! Denk dus ook dat het mijn allereerste ei is in den periode dat ik gestopt ben… Dus ja, ik hoop dat ie benut is, maar 't zou wel erg toevallig zijn als mijn eerste ei direct bevrucht wordt, dus ik hoop maar niet teveel… :roll:

Maar even ander goed nieuws: IK HEB MIJN RIJBEWIJS GEHAALD!! Ik ben zooooooo blij!! :mrgreen:

tier: gefeliciteerd met je rijbewijs super meid! :-* en hopelijk word je eitje bevrucht wanneer is je nod?

fluppie: ongesteld worden is idd nooit leuk vooral omdat je toch goede hoop had je mag er best verdrietig om zijn hoor lekker gaan met die tranen en dan weer door met de volgende ronde!

hollowglade: vandaag een spannende dag voor je meis(las ik op hyves) veel succes met het gesprek ik ben benieuwd wat de arts zegt!

enne nogmaals sterkte met je gebroken pols :hug: :hug:

ego: ben vandaag druk bezig huis op orde maken boodschappen doen, vaderdagcadeaus halen, enz enz ben morgen jarig :dance:

verder gaat het wel goed met me heb maandag me fm weer ben benieuwd

fijne dag :-*