Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

Tierrr… GEFELICITEERD!! Lekker zeg, die is binnen! :clap:

Fluppie :hug: Ik ken het gevoel maar als je eenmaal zwanger bent (en tja, wat is dan 15 maanden ‘wachten’) dan lijkt het alsof het helemaal niet zo lang geduurd heeft… Maar goed, als je nu zou horen dat het over drie maanden raak is dan teken je ervoor! Zo werkt het alleen helaas niet…

Roosje, alvast gefeliciteerd en een fijne dag!

Tier, ik ken je gevoel zooo goed!

Ik was na mijn operatie al helemaal in de hemel met een ei, raak of niet, had een ei!!

2e ronde wéér een ei, dan ga je denken, hoop nu toch wel dat het raak is…

nu de 3e ronde, geen ei tot nu toe en dan baal je weer.

Jullie hebben goed geklust dus in ieder geval eindelijk een reeele kans en dát is al heeeel fijn! Dat geeft je vertrouwen!!

Tierrr! Joehoe!!! Yes! Heerlijk meis! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:-* :-* :-* :-* :-* Super! :thumbup: :inlove:

Vliegje, ik vind het superlief dat je voor zo weinig geld je testjes aan mij wilt ‘verkopen’…

Schaam me er bijna voor dat je er dan best wel veel verlies op maakt… :oops:

Ik was ze zelf niet meer van plan om te kopen, maar ik ga er nu even over nadenken, ik wacht wel even mijn cyclus af nu…

Kijken of ik ongesteld word en wanneer etc… We hebben wel goed geklust, dus wie weet…

Maar als ik ongesteld word en je hebt die testjes nog dan neem ik ze graag van je over… :-*

Kijk maar, ze liggen hier toch maar te liggen :wink:

dank je wel mim :-*

Roos, gefeliciteerd en fijne dag morgen! Hopelijk volgend jaar je verjaardag vieren met een baby!!

Gefeliciteerd Tierr! Lekker joh! Ga je nu op zoek naar een autootje voor jezelf?

Flup, getver meid, ik had goede hoop voor je! :hug:

Roosje, van harte! Fijne dag morgen, maak er een leuk feest van!

Fijne verjaardag Roosje! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@111 wrote:

Gefeliciteerd Tierr! Lekker joh! Ga je nu op zoek naar een autootje voor jezelf?

Thanks!! :)
En nee, voorlopig doen mijn man en ik even samen met één auto. Dat is voor nu even duur genoeg. Maar ik vind het gewoon heerlijk dat ik de auto kán pakken als dat zo uitkomt... :mrgreen:

Roosje, fijne verjaardag!! :-*

he meiden

zoals hier al was doorgekomen ben ik dinsdag geslaagd voor mn rijbewijs :dance:

en de volgende morgen breek ik mn pols grrr :?

vandaag ziekenhuis voor pregesprek

en word binnen 2 maanden (schatten ze) opgeroepen voor de operatie en moet tot die tijd dus aan de pil ivm de risico’s

sta wel meteen voor januari op de wachtlijst voor ICSI

momenteel is typen een ramp dus had roosje al gevraagd dingen hier door te geven

succes voor de meiden die het nodig hebben

dank je wel voor jullie felicitaties ik zal er een leuk feestje van maken :dance:

Tier, gefeliciteerd, weet niet of ik dat al had gedaan.

Hollow sterkte met je pols! Fijn dat je op de wachtlijst staat.

Nou hier is mijn temp ineens gestegen! Snap er echt niks van… zal wel onrustige nacht hebben gehad, zo weer een fm dus het zal wel vals alarm zijn.

ik ben benieuwd vliegje!

dank jullie wel voor jullie lieve woorden! we gaan ook gewoon door voor de volgende ronde, maar het is gewoon een tegenvaller. zeker als ik me bedenk dat ik gewoon al met een dikke buik had moeten lopen (als het in december had blijven zitten)!

maar goed, ik heb nu dus besloten dat ik ook ga temperaturen. hoe doen jullie dat? ik doe het nu telkens om 7 uur. ben dan een half uurtje uit bed. moet ik dat dan in het weekend ook om 7 uur doen?

WHAAAAAA!!! Er groeit een eitje :wink:

11x12mm :wink:

Nou ja, hou het weekend wel in de gaten. Maandag nog een meting.

Mijn gevoel heeft me tot nu toe weer niet in de steek gelaten.

Ze begon vanochtend met ‘we meten nog 1 keer, daarna heeft het geen nut meer’.

Dus ik zeg nog, ‘wil eerst maandag die andere vrouw nog zien’.

Toen ging ze kijken en zag ze het ei :smiley:

Baarmoederslijmvlies was ook 9mm, heel goed dus.

Dus ik mag toch maandag terug komen, stelletje… Ik heb waarschijnlijk gewoon een lange cyclus!

En ik wil mijn lijf de tijd geven.

Wordt vervolgd hopelijk!

@fluppie wrote:

ik doe het nu telkens om 7 uur. ben dan een half uurtje uit bed. moet ik dat dan in het weekend ook om 7 uur doen?

Je moet het inderdaad altijd - dus ook in het weekend - op dezelfde tijd doen, maar dan vóórdat je uit bed stapt, anders is het niet betrouwbaar.

Vlieg, jeetje, wat een goed nieuws!! En inderdaad, geef je lichaam de tijd!! Het mag dan wat aan de late kant zijn steeds, maar een ei is een ei!! ik hoop dat ie maandag bijna op springen staat!! :thumbup:

Ooh Vlieg, wat ontzettend goed nieuws joh! Zie je wel, vertrouw op je gevoel!!! Weer eens bewezen door jou! Ik hoop dat ie mooi gegroeid is maandag!

Ik kan het hier bijna niet meer bij houden. Kom hier ook eigenlijk te weinig… :oops:

Tierr en hollowglade, gefeliciteerd met jullie rijbewijs. Hollow balen zeg van je pols, zeker ook omdat je nu aan de pil moet, dat schiet niet op.

Vlieg, wat goed van je ei. Gewoon blijven vertrouwen o je lichaam.

Ik heb vanmorgen trouwens getest, wilde even uit de onzekerheid, maar helaas negatief :frowning: op naar de volgende ronde dus maar en op naar de huisarts. Ben benieuwd wat die zegt…

Hoi meiden!

Ik ben er ook weer!

Vakantie was heerlijk…Waren we beide echt aan toe. Kom straks wel wat uitgebreider reageren want ik moet alles nog wegwassen :roll: en het huisje nog even doen…Zal dan ook meteen straks alles even bijlezen, want de tijd heeft hier ook niet stil gestaan merk ik :lol:

:-*

dank je wel voor jullie felicitaties heb een leuke dag gehad!

zal me nu klaar maken om te gaan werken :?

Wat is het hier rustig…?

Alicia, hoe is het nu? Ongesteld geworden of niet…??

Vlieg, ik ben benieuwd hoe groot je ei vandaag is!! :mrgreen: