Goedemorgen meiden. Roos, ben benieuwd wanneer je je 1e echo krijgt
Spannend!
Ik ben echt doooodmoe… pfffff, droom weer verschrikkelijk veel. Omdat ik ongesteld ben denk ik…
Hele week weer op kantoor
Over 2,5 week heb ik mijn 1e bruidsreportage weer, aan het strand. Dan begint de drukte pas echt.
Maar heb me voorgenomen in het najaar iets minder opdrachten aan te nemen. Die huwelijken vergen al maanden energie.
Moet ook 2 dagen naar een peuterspeelzaal.
En een geboortekaartje ontwerpen Maar dat is gewoon leuk!
maar een pas op de plaats is wel eens slim denk ik…
Manlief zegt altijd tegen me dat hij me moet vastbinden als ik zwanger zou zijn, omdat ik niet kan stilzitten…
En ik heb toch het gevoel misschien in het najaar zwanger te raken… of is het de hoop die een loopje met je neemt…
Who know’s. Dankzij Roos krijg ik weer hoop!
roos gefeliciteerd!!! wat een goed nieuws!! ben heel erg blij voor jullie!
vrijdag zijn we naar de gyn geweest voor de uitslagen van het bloed- en spermaonderzoek. moet zeggen dat we toch allebei best nerveus waren!
gelukkig waren de uitslagen goed. bij mijn man waren de ‘zwemmers’ goed en bij mij is een eisprong vastgesteld! was een hele opluchting hoor! nu moeten we mijn menstruatie afwachten en als hij er is, moet ik gelijk naar de poli bellen. ik krijg dan een HCG.
ik weet alleen niet zo goed wat ik daarvan moet verwachten, de gyn legde uit dat er met vloeistof een foto van mn baarmoeder en eierstokken wordt gemaakt.
weet iemand hoe lang dit onderzoek duurt? doet het zeer? is het aan te raden om mijn man mee te nemen en de rest van de dag niet te gaan werken?
op het eerste gezicht zouden we dus gewoon zwanger kunnen worden, maar waarom lukt het dan steeds niet?
ik denk dat ik ook deze maand weer ongesteld ga worden. had gister alweer een beetje bruin verlies. maar dat zegt nog niks natuurlijk.
heb nog steeds enorm pijnlijke borsten… en volgens mijn man ben ik echt zwanger hahaha zo schattig. ik rook namelijk de asbak van een afstandje heel erg. volgens hem is het echt zo hahaha! ik heb er zelf een hard hoofd in moet ik zeggen.
hopelijk blijft de ongi weg fluppie!!!
maar fijn dat alles goed is in eerste instantie… :thumbup:
Ik heb eigenlijk geen antwoord op je vragen, maar ook ik hoop dat de ongi weg blijft! Duim voor je!
fluppie: ik heb een hsg foto gehad deze is wel pijnlijk maar goed iedereen ervaart het wel anders je kan het beste maar wle iemand meenemen want alleen is niks
als je vragen hebt stel ze maar!
vliegje succes deze week ik droomde ook altijd heel erg als ik ongi was heel vreemd!
en hoop blijven houden!
ego: ik heb gebeld en mag 6 aug voor een echo :dance:
dat is minder dan 4 weekjes roosje :dance:
spannend hoor…dat is na je vakantie??
we komen 5 aug thuis dus een dag erna :dance:
dat is echt super zeg
echt wel kan niet wachten haha we gaan volgende week weg dus heb deze week genoeg te doen inpakken etc huis netjes en moet van vrijdag tot zondag nog werken
in de vakantie heb ik lekker 2 weken iets om naar uit te kijken maar spannend is het wel!
gaat de tijd voor jou een beetje voorbij? jouw geduld word wel op de proef gezet he :-*
ja heerlijk voor je meis
ben echt zo blij, is je zo gegund na al die tegenslagen :-*
ach ja wij zitten nu anderhalf jaar in de molen en het meest frustrerende is dat we nog helemaal geen kansen hebben gehad uberhaupt om zwanger te raken…we zitten alleen maar te wachten en te wachten…
maar ja we kunnen weinig anders en plannen maar lekker veel vakanties en weekendjes weg enzo om optimaal te genieten van elkaar en om de tijd door te komen!! :mrgreen:
dat lijkt mij idd erg zwaar als je helemaal geen kansen hebt gehad wij hadden bijna elke maand wel een kans en dat maakt het dan zo dubbel he!
ik gun het zo meid!
daarom is het ws voor jou nu ook zo onwerkelijk…je hoopt toch elke maand en nu is het weer zover een mooie positieve test
voor mij klinkt het nog heel ver van mijn bedshow
daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen :hug: wij hadden elke maand wel kans en elke keer kregen we te horen ziet er top uit! alles gaat goed etc en ja als het dan keer op keer niet lukt denk je wat gebeurt er dan???
nu is het idd erg onwerkelijk maar het begint wel te komen hoor! voel het ook wel ben snel moe moet op tijd eten etc etc
hoop dat die tijd ook heel snel voor jou komt! :-*
Sophie, ik herken je gevoel zo goed. We zijn bijna een jaar bezig geweest zonder eisprongen… na 10 maanden kregen we pas onze 1e kans. Heel frusterend is dat…
Sommige mensen zeggen ook, je bent pas een jaar bezig. Ja, een jaar ZONDER ei. Als je een ei hebt, of goed zaad, dan heb je altijd meer kans dan dat je 1 ding NIET hebt.
Roosje, over 4 weekjes dus!
Spannend!
Fluppie, ook voor jou spannend. Fijn dat alles goed was.
ach ja we komen de tijd wel door hoor
gelukkig hebben we allebei werk en lekker veel afleiding dat helpt een stuk :thumbup:
ooit is het voor ons allemaal een wens die uitkomt
Roosje, spannend zeg!! Lekker dat je eerst op vakantie gaat en daarna meteen terecht kunt. Bij mij was het niet zo spannend (hoewel we er natuurlijk ook lang op gewacht hadden) maar omdat ik geen kwaaltjes had wilde ik ook heel erg graag meteen na de vakantie voor een echo. Wat duren die eerste weken toch lang!!! :roll:
@Mim74 wrote:
Roosje, spannend zeg!! Lekker dat je eerst op vakantie gaat en daarna meteen terecht kunt. Bij mij was het niet zo spannend (hoewel we er natuurlijk ook lang op gewacht hadden) maar omdat ik geen kwaaltjes had wilde ik ook heel erg graag meteen na de vakantie voor een echo. Wat duren die eerste weken toch lang!!! :roll:
het kan voor mij idd niet snel genoeg gaan soms moet ik echt ff tegen mezelf zeggen je bent zwanger haha maar goed ik voel het nu wel en dat is toch wel een fijn teken! wel vind ik het eng want rond de vijfde week ging het de vorig ekeer mis maar goed daar gaan we nu niet vanuit!
De kans dat het de eerste 12 weken misgaat is uiteraard aanwezig maar de kans dat het goed gaat is gelukkig nog steeds veel groter!! Ik heb gelukkig geen miskraam meegemaakt en ik ging er vanuit dat het goed zou gaan maar ik hield aldoor wel in m’n achterhoofd dat het mis kon gaan of mis kan zijn. In die zin vond ik de 20-weken echo toch ook een opluchting. Ik ben helemaal niet negatief ingesteld maar wel realistisch en de zwangerschaps is pas positief afgesloten als ik een krijsend jongetje of meisje in m’n armen heb liggen!! En dat komt steeds dichterbij! :inlove:
wat een heerlijk gevoel moet het zijn roosje! er groeit nu toch echt een klein wondertje in je buik!
hier is het bruine vloeien enigzins afgenomen. maar eerder vandaag leek het wel zwart ipv bruin! het was echt heel erg donker! ook niet echt veel.
afwachten dus!
morgen je nod of was het nou vrijdag :think: