lief van jullie dat ik eerst mag meiden
maar ik vrees het ergsteā¦dit jaar zullen wij nog niet zwanger raken
maar we blijven positief hihi
@sophie wrote:
lief van jullie dat ik eerst mag meiden
maar ik vrees het ergsteā¦dit jaar zullen wij nog niet zwanger raken
maar we blijven positief hihi
We blijven positief meid!
belly :-*
als we in september te horen krijgen dat we voor icsi mogen gaan, moeten we nog ongeveer 3 maanden wachten voordat we mogen beginnen, dus ja dan ben je al aan het einde van het jaar
maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit
O Belly, gaaf!
Nu maar hopen dat mijn cyclus korter wordt met hogere dosis Clomid, dan blijven we een beetje gelijk lopen
Sophie, meid, hoe hou je dat wachten volā¦ heb zoveel bewondering voor je!
@vliegje wrote:
O Belly, gaaf!
Nu maar hopen dat mijn cyclus korter wordt met hogere dosis Clomid, dan blijven we een beetje gelijk lopen
Sophie, meid, hoe hou je dat wachten volā¦ heb zoveel bewondering voor je!
Ja, want k wil wel met jou door hoor! :-*
Meiden, even jullie hulp gevraagd. Mijn beste vriendin gaat trouwen dinsdag en nu wilde ik dit aan trekken. Kan dat vinden jullie?
Foto is wel een beetje vaag, maar is met mijn telefoon genomen. Oh, en let niet op hoe het hang, maar anders was het niet echt duidelijk :shifty:
Belly, daās toch harstikke fris en zomers!? Volgens mij wordt het weer wat beter weer en een rok/jurkje is altijd leuk voor een bruiloft!
belly je bent nog jong toch? ik vind het jasje wat ouderwets :oops: zou eerder voor een bolero gaan?
maar goed das mijn mening
@roosje83 wrote:
belly je bent nog jong toch? ik vind het jasje wat ouderwets :oops: zou eerder voor een bolero gaan?
maar goed das mijn mening
Ja ben nog jong Maar het jasje komt hier ook niet goed tot zijn recht hoor. Hij oogt ājongerā dan het lijkt
het is tevens onderdeel van mijn trouwpak :lol:
oja, en ik heb geen tijd meer om te shoppen :lol: Jasje is ook enkel voor als het fris wordt
moet het ook ff aanzien veel plezeir in ieder geval!
@Mim74 wrote:
Belly, daās toch harstikke fris en zomers!? Volgens mij wordt het weer wat beter weer en een rok/jurkje is altijd leuk voor een bruiloft!
Het zou als het goed is 25 graden worden
ziet er goed uit Belly :thumbup:
enne vliegje heb weinig andere keus dan wachten he hihi :-*
Netjes Belly!!
Enne, we moeten gewoon ĆĀ“bij elkaar blijvenĆĀ“ he
Dank jullie wel voor de antwoorden :-* Had echt een dilemma met wat ik aan moest trekken :shifty:
Ja, inderdaad Vlieg, we moeten gewoon ābij elkaarā blijven! :thumbup:
Meiden, ik ga douchen en mijn bedje opzoeken. Morgen weer vroeg op
slaap lekker dames ik ga me bedje opzoeken
trusten meiden
ik moet weer eens alleen slapen
ga ik altijd weer malen bah, maar goed lekker borreltje naast me dusssss
Roos, 4 en een halve week al meid! Ga je morgen bellen voor de eerste echo? Spannend joh! Nog niet misselijk? Die moeheid blijft voorlopig nog wel hoor, bij mij ging het pas in week 9 over. En het plassenā¦sorry meid, dat wordt nog erger :mrgreen: ! Maar dat heb je er vast graag voor over :mrgreen:
Vlieg, ja, pas met 20weken krijg ik mn tweede echoā¦zuchtā¦duurt nog zo lang joh, tot 7 aug! Maar a.s. woensdag mag ik voor de tweede keer naar het hartje luisteren, dus dat is een leuk vooruitzicht.
Ik ben ervan overtuigd dat er nog snel een aantal van jullie zullen volgen met een positieve test, het zijn er namelijk altijd een paar tegelijkā¦dusā¦
@ Wensje Wat gezellig! Wanneer gaan jullie echt beginnen met klussen? Ze zeggen toch altijd dat je de eerste maand je ongesteldheid af moet wachten voor de exacte bevallingsdatum?
Ik vind het nog steeds allemaal maar spannend! Hahaā¦ Maar erg leukā¦ Heb mezelf al afgeleerd om te vroeg te testen dus dat gaat ook goed
@ Sophie We gaan gewoon allemaal voor je duimen:D Moet goed komen! Vind het knap dat je zoveel geduld hebt hoor!