O Roosje, wat zul je je gelukkig voelen! Ik zat net ook te denken, al moet ik stik veel overwegen, als ik zwanger zou raken heb ik het er allemaal voor over!
De mensen die lang bezig zijn met kindjes, beseffen zich meestal meer hoe groot wonder het is dan bij mensen waar alles vanzelf gaat, heb ik soms het idee.
Dat is geen aanval hoor dames! Maar dat gevoel heb ik wel.
En ik heb het wel vaker gezegd, maar ik heb zoveel bewondering voor jullie, die al zo lang bezig zijn met proberen zwanger te worden en waar het maar niet lukt. Vreselijk vind ik dat en ik zou willen dat ik er bij iedereen persoonlijk iets aan kon doen, maar helaas gaat dat natuurlijk niet. Vandaar dat ik het wel heel belangrijk vond en vind om mee te doen met MvM, op die manier draag ik toch een beetje bij hoop ik.
Roos, je zult zien dat de tijd best snel gaat zodra je de eerste afspraak gepland hebt staan. Je leeft er gewoon naar toe, van afspraak naar afspraak en voor je het weet ben je ineens 16 weken . Probeer niet teveel stil te staan bij die 5 weken, dan gaat het dit keer vast goed!
Ik vind het echt geweldig voor je, Roosje! En het moet ook een flinke opsteker zijn voor de andere meiden hier die al een hele poos bezig zijn De wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Vliegje en Sophie zijn gewoon de volgende!!!
Jeej, nog iemand die vroeg op is Pff ik woon in een apartementen complex en er zit er hier een al vanaf 7.30 ongeveer te boren…:S Hoe halen ze het in hun hoofd op Zondag ochtend zo vroeg!!
Nou, vroeg… Gisteren was ik al vanaf half 5 wakker, dus voor mn gevoel heb ik lekker door kunnen trekken vannacht :mrgreen:. Maar bij mij ligt het gewoon aan mezelf, heb wat moeite met een fijne manier van liggen vinden ofzo. Buik is gisteren ook weer gegroeid, het gaat echt met scheuten en het lijkt of ie gewoon ineens weer verder uitschuift :mrgreen:
Maar bij jou is het veel irritanter, wij hebben ook zo’n fijne buurman die dat nog wel eens flikt. Of nog erger, op mijn vrije dag. Heb ik me net lekker voorgenomen geen wekker te zetten en een beetje bij te komen, begint-ie ook al heel fijn rond 7 uur a half 8 met boren, bikken en weet ik wat allemaal :wall: . Gelukkig is er KoK! :mrgreen:
Ja ik ben normaal ook rond half 5 wakker… Vriend lief moet er dan uit voor z,n werk en ga ik meestal (niet altijd) z,n broodjes maken… Op t moment werk ik niet dus zo heel erg is het ook niet…
Ja die buik gaat op een gegeven moment zeker in de weg zitten? Haha… Het blijft ook maar groeien natuurlijk:)
Is die kleine ook al een beetje aan het rommelen daarbinnen? Ik weet niet precies vanaf welke week dat is maar dat lijkt me dus echt geweldig!
Dat je ook echt kan merken dat er wat in zit!
Ja fijn he al die buurmannen die met alles en iedereen rekening houden :wall:
Nee, voel nog niets helaas. Ze zeggen dat het bij de eerste meestal tussen de 18 en 20 weken is dat je iets gaat voelen en dan ligt het ook nog maar aan hoe de placenta ligt. Als deze aan de voorkant ligt, voel je je kindje vaak nog later.
Ik heb geen flauw idee hoe dat bij mij is, daar is nog niet naar gekeken.
In ons zwangerenmaandtopic zijn er al een hoop meiden die ongeveer net zo ver zijn als ik, een paar daagjes verder en die voelen al volop beweging, maar er zijn er ook een handje vol die al rond de 20weken zitten en die nog niets voelen. Wacht dus maar af, maar 't zou inderdaad wel fijn zijn om leven in je te voelen. Toch een onbewust teken dat er iets groeit he.
Op zich boffen wij wel hoor met onze twee buurmannen, ze zijn best sociaal, maar af en toe ben ik er wat minder blij mee - meestal inderdaad op mn vrije dag :mrgreen:
Oke dus het is eigenlijk een hele brede periode van waar je wat kan gaan voelen… Wat je zegt het lijkt mij idd ook een soort bevestiging…
Ja wij ook hoor… Naast me is mijn neef haha die is nu lekker op vakantie… En andere kant is ook een leuk stel… Maar eigenlijk geen idee wie er boven en onder ons woont haha… Misschien maar goed ook
ik ben idd erg gelukkig kan het amper geloven moet er steeds aan denken :inlove: we hebben zoveel meegemaakt dat dit gewoon een kroon is op onze relatie want hoevaak hoor je niet dat er mensen uit elkaar gaan in zo;n situatie het is niet zomaar iets!
als je eenmaal in de mmm zit dan grijp je gewoon alle kansen aandie je krijgt
ik geef toe heb ik diepe dalen gezeten en het zal nog wel eens komen maar ik weet dat er zoveel kan maar goed je koppie moet het allemaal wel aankunnen! en dat gaat niet zonder slag of stoot!
ik voel me verder prima! ben alleen snel moe, me borsten steken zo af en toe moet op tijd wat eten anders word ik misselijk en de wc is me vriend geworden zovaak moet ik plassen :silenced:
ik ga morgen bellen voor een echo spannend!
vliegje en sophie ik weet zeker dat jullie tijd ook komt meis!! blijf er in geloven hoe dan ook en dat zal zeker niet meevallen maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
ik blijf voor jullie duimen want het is jullie zo gegund :-* (en alle andere meiden ook natuurlijk)
wij hebben vanmiddag familiebbq lekker met dit weer :? gelukkig houden we het nu wel binnen maar toch met de zon erbij is het leuker haha
en nu ons maar stil houden want wij hebben een groot geheimpje :inlove: (familie weet wel van de mm) maar ik wil niet dat ze het nu al weten dus ik zeg niks verzin wel een smoesje wil eerst eene cho hebben gehad)
Roosje het is ook wel iets geweldigs wat je meemaakt hoor… Het is niet zomaar iets
Gelukkig voel je je prima:D Je moet er lekker van gaan genieten:D
Jullie hebben idd niet het beste weer uitgekozen want geloof dat het de hele dag zo blijft:X Wel moeilijk om je mond te houden lijkt mij haha… Ik zou het denk ik ook van de daken kunnen schreeuwen!!
guess; het is zeker moeilijk om het voor jezelf te houden want je wilt het wel van de daken schreeuwen maar goed daarvoor is het nu gewoon nog te vroeg je weet hoe ze met je meeleven dus dan wil je ze ook wel verblijden met goed nieuws
de bbq had idd gister beter gekund maar goed was voor vandaag geregeld ach we zitten droog het is gezellig en ik kan genieten :inlove:
Ach jullie kunnen nu knus binnen zitten haha en jullie genieten toch wel:D
Ik niet echt veel plannen vandaag… Heb zowiezo m,n paardje waar ik heen moet en ik zou gaan tennissen maar ook dat word niks met dit weer… Vriend lief is nu even sporten misschien heeft die nog plannen… Anders lekker met een filmpje op de bank ploffen en eens niks doen… Is ook een tijd geleden…
Ja ben echt blij, want hield mijn hart al vast…want ondanks dat de dokter heeft gezegd dat de narcose geen invloed heeft op mijn eisprong e.d, omdat het een korte tijd is dat ik onder narcose lig, twijfel k er wel aan…Het is namelijk wel zo 4 maanden achter elkaar geweest dat ik zo een 6x onder narcose heb gelegen…