Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

banner is mooi :inlove: :inlove:

Roosje Gefeliciteerd het is je van harte gegund geniet ervan

@sophie wrote:

banner is mooi :inlove: :inlove:

heel mooi!!! :inlove: hopelijk hebben jullie straks allemaal zo;n mooie banner! :-*

ROOSJE!!! GEWELDIG!! Gefeliciteerd meis!! Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan, maar dat MOET gewoon!!

daar gaan we wel van uit :wink:

Roosje, gefeliciteerd

@roosje83 wrote:

kan het nog steeds niet geloven :inlove:

Oh meid, wat geweldig! GEFELICITEERD! (hopelijk mag ik ook snel zo’n foto plaatsen).

Belly, jemig zeg… Dat rotgeld ook altijd! Hopelijk is er toch snel een oplossing te vinden, want dit kan natuurlijk niet zo!

Roos!!! :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD meid! Wat geweldig voor je! Dan wordt het een eh…maart-kindje, toch? Probeer er toch van te genieten meid, ook al is het superspannend.

Eindelijk weer een zwangere hier! Nu de positieve lijn vasthouden, wie volgt!!! :pray:

Guess, gezellig dat je meedoet hier! Heb wel een verzoekje :oops:. Zou je een andere kleur lettertype willen gebruiken, want ik vind dat roze een beetje moeilijk te lezen eerlijk gezegd. Of ben ik de enige die dat vind, dan heb ik niets gezegd hoor en zet ik voortaan mn brillie op :mrgreen: :eh: ?!

Vlieg, moest jij vandaag niet weer voor een meting?

oooooooooooh mjijn lieve hemeltje roosje wat een super goed nieuws! :dance: :dance: :dance:

oh wat super , oh ik ben sprakeloos!! :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :-*

GEFELICITEERD

Oooh Roosje, wat goed!!! Gefeliciteerd!!! :thumbup: :dance:

dank je wel voor jullie lieve berichtjes ik hoop dat er snel meer positieve testen gaan komen :inlove:

ik ben 18 maart ongeveer uitgerekend :inlove:

@ Roosje! Super Super Super GEFELICITEERD!!! Wat geweldig zeg! Wel spannend allemaal!!! Geniet er lekker van! Je hebt het een ander meegemaakt dus je hebt het verdient!!!

@ Vliegje! Ja dan is het zeker moeilijk voor je te houden, maar het is ook niet niks om door die medische molen te gaan kan ik me voorstellen… Nu kan je er wel gewoon over praten als je dat zou willen… Ik weet niet precies wat PCO inhoud (ben nog vrij nieuw met alles) maar in ieder geval heel veel sterkte!!!

@ 111 Ik zal m,n kleus veranderen, hoef je geen brillie op :wink:

Roosje!!! Meid, wat goed!!!

Jeetje zeg, krijg er bijna tranen van in m’n ogen (zijn de hormonen :wink: ). Nu maar :pray: dat het allemaal goed blijft gaan!!

@Mim74 wrote:

Roosje!!! Meid, wat goed!!!

Jeetje zeg, krijg er bijna tranen van in m’n ogen (zijn de hormonen :wink: ). Nu maar :pray: dat het allemaal goed blijft gaan!!

laat die hormoontjes maar lekker gaan :lol:

Voel je je zwanger?

Roosje, vind je het niet heel eng als het nog zo pril is? Dat zou ik zelf wel hebben denk ik…dat ik het nog niet echt zou durven geloven…

Joepie! Ik heb zojuist lekker een hotelletje geboekt voor mij en mijn hond :slight_smile:

25 juli gaan we wandelen op het strand in Zandvoort met ons sharpeiforum.

En ik wilde graag mee én blijven slapen. Pensionnetjes zijn niet te doen met mijn hond, hij is erg lastig. Dus wil gewoon een eigen kamer.

Duur, maar ja, dan zijn we er lekker even tussenuit.

Manlief gaat niet mee, die houdt niet van die meidenwandelingen :slight_smile:

@Roosje!!! Wat geweldig, gefeliciteerd meid!!! het blijft toch altijd eng, maar je moet gewoon ervan uit gaan dat het goed gaat!!!

Super!!!

Nou laat nu de volgende positieve testjes maar komen, het heeft allemaal al zo lang geduurd! De goede trend is weer gezet!!!

xloesje101

Vliegje, wat leuk! Maar het is toch ook het lekkerste als je hondje bij je is? :inlove:

@Mim74 wrote:

Voel je je zwanger?

hmm best wel merk als ik ff te weinig eten dat ik misselijk word, me geur is erg sterk borsten doen zeer :dance: y love it!