@ Sophie Ik ben steeds regelmatig geweest… Altijd 28 of 29 dagen… Oke dan ga ik dat ook steeds even uitrekenen… Ik zou me er niet te veel mee bezig houden vandaar dat ik me daar niet echt in verdiept had maar hoe langer het duurt hoe meer ik het wil!! Hahahaha… En het is ook nog spannend en dat alles bij elkaar… Pffff
@ Jane Ja nu zie ik het staan, heb soms een brilletje nodig denk ik 8) haha… Maar als je al een jaar bezig bent ben je soms dan niet gewoon ontmoedigt dat je denkt dit gaat nooit meer lukken… Ik ben nu een half jaar bezig en ik heb niet eens het recht om dat te denken… Maar soms denk ik idd wel eens van pff… Hoeveel geduld moet ik nog hebben…
@ Roosje Dat is voor mij ook altijd een drama dat wachten… Pff… Ik heb een regelmatige cyclus en dan wil ik toch nog 5 dagen van te voren testen ofzo omdat ik misschien wel wat in m,n buik ergens afgelopen week wat gevoelt heb… Haha… Maaar soms kan je lichaam je ook echt voor de gek houden heb ik gemerkt!! Hoop dat je test positief is!!!
geduld moet je echt hebben guess haha
dat is het sleutelwoord…
nette cyclus hoor!! bij mij waren de eerste 4 maanden ook precies 28 en daarna tussen de 30 en 35…en heb inmiddels ontelbare rondes gehad al :roll:
hopelijk blijven ze bij jou zo :thumbup:
@Guess07 wrote:
@ Roosje Dat is voor mij ook altijd een drama dat wachten… Pff… Ik heb een regelmatige cyclus en dan wil ik toch nog 5 dagen van te voren testen ofzo omdat ik misschien wel wat in m,n buik ergens afgelopen week wat gevoelt heb… Haha… Maaar soms kan je lichaam je ook echt voor de gek houden heb ik gemerkt!! Hoop dat je test positief is!!!
zeker weten na bijna 3 jaar ken ik me lichaam nog niet goed hoor door mijun hormoonbehandelingen word het natuurlijk ook iet beter
maar goed we zijn een stap in de goede richting!
Ja en voor iemand die dat normaal totaal niet heeft is dat een hele opgave hahaha… Maar heb het er graag voor over als het dan maar wel ooit gebeurd;)
Ja ik mag erg blij zijn met m,n cyclus… Als ik idd lees hoe lang of onregelmatig die van sommige zijn… Pff… lastig lijkt me dat ook…
@roosje83 wrote:
@Guess07 wrote:@ Roosje Dat is voor mij ook altijd een drama dat wachten… Pff… Ik heb een regelmatige cyclus en dan wil ik toch nog 5 dagen van te voren testen ofzo omdat ik misschien wel wat in m,n buik ergens afgelopen week wat gevoelt heb… Haha… Maaar soms kan je lichaam je ook echt voor de gek houden heb ik gemerkt!! Hoop dat je test positief is!!!
zeker weten na bijna 3 jaar ken ik me lichaam nog niet goed hoor door mijun hormoonbehandelingen word het natuurlijk ook iet beter
maar goed we zijn een stap in de goede richting!
Oke, dus jullie zitten al echt in de medische molen of dat nog niet?
Welkom Guess! Hier weet iedereen het van ons zwangerworden project, we hebben zelfs een eigen website.
Maar bij ons lukt het niet vanzelf (PCO) dus dan is het moeilijk het voor je te houden als je 3x per week naar het ziekenhuis moet soms.
guess ook ik heb pco en zit al bijna 2 jaar in de medische molen en ik spuit medicijnen puregon
vorig jaar aug heb ik een miskraam gehad en sidnsdien niet weer zwanger geweest of nu toch wel spannend!!
Hey meiden,
Nou het is niet echt goed hoor Ze heeft echt steentjes welke operatief verwijderd moeten worden. Geen blaasgruis in ieder geval. Ze moet eerst een echo krijgen waarna er gekeken word hoe ernstig haar hartruisje is zodat ze daar de narcose op kunnen instellen
Het is gelukkig wel te verhelpen, maar het moet niet te lang duren omdat het voor haar natuurlijk ook erg pijnlijk is.Maar dat geld heb ik niet 123 op mijn rekening
arme belly…
kan je het niet later betalen? of in termijnen?
sterkte ermee
Nee, het kan niet in termijnen en je moet per direct afrekenen
balen zeg bij ons doen ze daar niet moeilijk over als je het vraagt!!!
maar balen dat er toch iets mis mee is :hug:
arm schapie
Wat raar Belly, bij veel dierenartsen kan je een betaalregeling treffen!
Waar woon je?
Ik weet een goede da eventueel!
Sterkte!
Roosje, ben je nou al ongesteld of nog niet??
Ik woon in Almere Vliegje…Bah, het is echt niet mijn week(en)
ik ben zwanger!! :inlove:
kan het nog steeds niet geloven :inlove:
gefeliciteerd roosje
eindelijk word je geduld beloond
nou moet ie lekker blijven zitten
dank je wel meis daar gaan we wel vanuit maar eng is het zeker wel
ga je nog geen mooie banner maken?
wanneer mag je voor je eerste echo??
de banner is er :inlove: ga maandag bellen voor een echo zal wel na onze vakantie worden want danben ik 8 weken :inlove: