Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

Zojuist weer bij de dierenarts geweest…Hij denkt aan een tumor in de blaas :shock: Omdat ze weer bloed plaste :cry: Nu moet ik haar morgen wegbrengen en kan ik haar morgenmiddag weer ophalen. Ik hoop maar zo dat het niets is :pray:

He getver, Belly. 't Zit echt even allemaal niet mee bij jou! :hug:

En Vlieg en Elle, ook al zo pet…Hopelijk dan de volgende ronde inderdaad.

Flup, spannend hoor. Ben benieuwd naar de uitslag! Gaan ze ook nog een zwschapstest doen?

Mim, prachtig bolletje heb je hoor…mijn buik is al vele malen dikker dan die van jou en ik ben maar een 4 weekjes minder ver dan jij! Grappig hoe dat per persoon kan verschillen he?

Fluppie spannend, succes!

Belly, sterkte meis!

Wij zijn ons meisje verloren in januari van dit jaar. Mis haar nog vreselijk en soms zitten we te denken aan een nieuwe pup.

Maar het kost zoveel geld… en we durven niet goed meer, met onze jongste hond hebben we toen zoveel zorgen gehad.

Maar onze oudste hond is vandaag jarig en 7 geworden en is toch best eenzaam…

Sterkte met je diertje!

Vliegje, ja ik zei net al in een ander topic…Het zijn gewoon mijn kindjes :shifty: Part of the family…Het is echt mijn meisje…Ik hoop zo hard dat er niets ernstigs uit komt. Ben gewoon helemaal van slag :cry: Sorry hoor

@vliegje wrote:

Wij zijn ons meisje verloren in januari van dit jaar. Mis haar nog vreselijk…

Ben mn allerliefste vriendje zo’n 3 jaar geleden verloren op een vreselijke manier en mis hem ook nog steeds elke dag. En hoewel we een nieuwe kat hebben sinds 2,5 jaar, blijft er een enorm gat in mn hart over. Kan er niets aan doen, ik had Bandit al vanaf mn 19e en hij verdronk 11 jaar later toen hij per ongeluk naar buiten is ontsnapt en 's nachts is aangereden door een of andere gek hier in de buurt die veel te hard reed. Bandit is te water geraakt in het stroompje hier achter ons huis en omdat hij zn beide heupjes en zn voorpoot had gebroken, kwam hij er niet meer uit. Een week later pas vond ik hem, hij dreef voor ons terras langs en ik heb hem eruit gevist :cry:

Anyway, Belly en Vlieg, ik begrijp jullie heel goed. Kan er ook niet tegen als ik dierenleed zie. Vreselijk en hartverscheurend!

@111 wrote:

@vliegje wrote:
Wij zijn ons meisje verloren in januari van dit jaar. Mis haar nog vreselijk…

Ben mn allerliefste vriendje zo’n 3 jaar geleden verloren op een vreselijke manier en mis hem ook nog steeds elke dag. En hoewel we een nieuwe kat hebben sinds 2,5 jaar, blijft er een enorm gat in mn hart over. Kan er niets aan doen, ik had Bandit al vanaf mn 19e en hij verdronk 11 jaar later toen hij per ongeluk naar buiten is ontsnapt en 's nachts is aangereden door een of andere gek hier in de buurt die veel te hard reed. Bandit is te water geraakt in het stroompje hier achter ons huis en omdat hij zn beide heupjes en zn voorpoot had gebroken, kwam hij er niet meer uit. Een week later pas vond ik hem, hij dreef voor ons terras langs en ik heb hem eruit gevist :cry:

Anyway, Belly en Vlieg, ik begrijp jullie heel goed. Kan er ook niet tegen als ik dierenleed zie. Vreselijk en hartverscheurend!

:cry: :hug: :-*

Hahaaha, we zijn in twee topics tegelijk aan 't schrijven Bel! :wink:

Maar 't blijft sneu voor je hoor!

Ik merk het :lol: Ik ga nu echt even lekker in bad…Ben gewoon een beetje oververmoeid en een beetje overspannen denk ik :think: Alle stress van de afgelopen weken zitten er ook nog in natuurlijk

O Belly en 111, ik begrijp jullie zo goed. Onze honden zijn ook onze kinderen, ze zijn alles voor me. Vooral mijn meisje, het was echt mijn hondje. Ze deed alles voor me. Ik was helemaal gek met haar en ineens is ze er niet meer, 3,5 jaar was ze nog maar.

111 wat triest zeg. Dat is zo ontzettend zwaar, kan me voorstellen dat je het daar nog steeds heel moeilijk mee hebt!

Nou zometeen ga ik mijn wijfie wegbrengen…Ben wel een beetje gespannen :shifty: Hoop dat de uitslag vanmiddag goed is :pray:

Sterkte!

Hoi allemaal!

Ik ben hier nieuw en ook bezig voor de eerste… Ben bijna 22 en we hebben al een tijd een kinderwens… Sinds Februari ben ik gestopt met de pil maar tot nu toe dus nog niet zwanger… Verder hebben wij het nog aan niemand verteld en willen we ook eigenlijk niet gaan doen tot ik echt zwanger ben… Vind het een nogal onwerkelijk idee haha… Dat er straks iets in m,n buik groeit… Vind het allemaal erg spannend maar geweldig om er mee bezig te zijn!

Hebben jullie het al aan mensen verteld dat jullie bezig zijn? Of houden jullie het ook voor jezelf? Ik ben namelijk erg benieuwd naar de reacties als ik eenmaal zwanger ben! Ik ben wel iemand die er graag over wil praten dus dit forum lijkt me een uitkomst!

Iedereen alvast heel veel succes met zwanger worden!

Guess07 welkom!

Ik herken dat wel hoor, dat onwerkelijke, ik kan me dat ook niet voorstellen, maar hoop dat het snel mag gebeuren :pray:

Ik heb het nog aan niemand verteld en, als ik zwanger ben, wacht ik ook pas tot na de eerste echo, zodat ik zeker weet dat beebje het goed doet…

Belly sterkte meis :-* :hug:

welkom guess

succes met zwanger worden, hopelijk raak je gauw zwanger

wanneer is je NOD?

@ Jane Zoals ik het hoor ben jij al zwanger?:slight_smile: Spannend hoor!! Denk dat als ik een positieve test in m,n handen heb ik zou omvallen van de spanning en de onwerkelijkheid hahaha! Wanneer heb je een echo? Lijkt me ook geweldig voor het eerst je echo te hebben en echt te zien dat je wat bij je draagt:) Geniet ervan!!

@ Sophie Dank je wel:) Mijn NOD is Zaterdag de 18 dus ben nog druk aan het klussen want vind het erg moeilijk in te schatten wanneer m,n ei er is… Ik voel niks er veranderd niks dus het is gewoon een gok…

Jij ook heel veel succes en plezier met zwanger worden;)

Guess07 nee helaas ben ik (nog, steeds) niet zwanger :frowning:

In welke ronde zit jij dan nu?

Ook jij veel succes dan :slight_smile:

ben je wel steeds regelmatig geweest guess? of ben je nog aan het ontpillen? dan heb je vaak 2 weken voor je nod je ei ongeveer…

spannend hoor zo in het begin hihi

veel plezier met klussen iig :wink:

@Guess07 wrote:

In welke ronde zit jij dan nu?

Ook jij veel succes dan :slight_smile:

het staat onder mijn banner :wink:

maar ik zit nu in ronde 12 al :roll: (okt. 08 gestopt)

thnx, jij ook :-*

welkom guess

hier is vandaag me nod de bloeding is niet door gezet vind het zo spannend en eng

ga vanmiddag uit me werk toch maar een testje doen :pray: :shifty: