@Jane_S wrote:
spannend mim! ik kan niet wachten op dat mooie plaatje!! :inlove: :-*
geniet ervan!! :inlove:
Bij deze! 20-weken buik met bewijs dat er echt iets inzit!! :mrgreen:
Roosje, zet de ongi door?? :roll:
@Jane_S wrote:
spannend mim! ik kan niet wachten op dat mooie plaatje!! :inlove: :-*
geniet ervan!! :inlove:
@Belly wrote:
Maar meid, samen staan we sterk! We gaan gewoon gezellig samen door naar de volgende ronde :thumbup:
@vliegje wrote:
Ja Belly, we proberen bij elkaar te blijven! Ik moet wel 10 dagen langer dan jou, maar misschien wordt mijn cyclus iets korter.
En die 10 dagen kan wel betekenen dat we alsnog in dezelfde mama maand kunnen schrijven
Daar gaan we voor he!
Mim, fijn dat alles goed was!
@Elle wrote:
@Belly wrote:
Maar meid, samen staan we sterk! We gaan gewoon gezellig samen door naar de volgende ronde :thumbup:
Mag ik ook mee? Vandaag ongi geworden. Gaan we allemaal voor een aprilkindje; die zijn ook heel leuk.
@vliegje; :hug: :hug:
Mim, je hebt nog helemaal geen buik!! is dat wel goed?? Niet dat ik je bang wil maken, maar wat raar haha.
Elle, wat balen meis
We gaan allemaal voor april kindjes!
Op de foto vertekend het wel een beetje. Ik heb wel een buikje hoor, maar nog zeer bescheiden! Dat kleine bobbeltje dat je ziet had ik helemaal niet en veel vrouwen hebben dat van ‘nature’ al De verloskundige zei vandaag wel dat de afstand tussen navel en schaambeen bij mij langer dan gemiddeld is (vanwege mijn lengte) en dat de boel waarschijnlijk ook eerst in de lengte aan het groeien is. Zowel de verloskundige als de echoscopiste zeiden niks van mijn bescheiden buikje dus het zal vast normaal zijn!
Maar ik wens jullie allemaal een flinke buik toe!!! :mrgreen:
@vliegje wrote:
Mim, je hebt nog helemaal geen buik!! is dat wel goed?? Niet dat ik je bang wil maken, maar wat raar haha.
Elle, wat balen meis
We gaan allemaal voor april kindjes!
Mim, wie weet ga je nu ineens hard groeien
Hahaha, tja, wie weet… Groeien doe ik vast nog wel maar ik vind het op zich niet erg als het niet zo’n mega-buik wordt hoor!! Maar het zou toch ook wel leuk zijn als men het nu wel gaat zien zonder dat ik er zelf bij moet vermelden dat ik al 5 maanden zwanger ben…
Maar goed, nu hou ik er over op want het blijft een beetje een dubbel gevoel om mijn happy-zwangerschapverhalen hier te posten terwijl het bij jullie zo tegenzit!! Ik ga hard :thumbup: voor heeeel veeeel positieve testen!! Waar blijven ze!!!
mim we of althans ik geniet juist van je verhalen!!
mooi bescheiden buikje heb je hoor en fijn dat je zo’n mooie echo hebt…
balen meiden van die stomme ongi!! :hug:
wat een mooie echo mim! blijft bijzonder om te zien!
belly en vlieg :hug: :hug: voor jullie! ik was vorige maand ook overtijd en dan ga je toch hopen, en de klap als je dan ongi wordt is dan echt heel hard! ik leef met jullie mee!!!
morgen mag ik naar de gyn! word toch wel een beetje nerveus. ben zo benieuwd!
heb nog steeds een zwaar gevoel in mn buik, ook heb ik nog steeds steken. mn (.)(.) voelen erg gespannen en gevoelig aan. aan mn tepels kan ik echt niks hebben, die doen bij aanraking best zeer eigenlijk!
ik durf nergens meer op te hopen. het zal wel komen van de komende ongi…
wanneer is je NOD fluppie?
mijn nod is dinsdag/woensdag
spannend meis
en morgen moet je naar de gyn toe?
Hier is de ongie eindelijk door. Reken ik vandaag maar gewoon als dag 1, dus zaterdag Clomid hopelijk vallen de bijwerkingen mee.
morgen inderdaad naar de gyn. heb last gehad van een infectie aan mijn baarmoedermond, waardoor het steeds ging bloeden.
ik heb de laatste keer bij hem aangekaart dat ik een jaar geleden met de pil ben gestopt (we zijn sinds december echt actief bezig).
hij heeft toen gelijk bij mij een bloedonderzoek laten doen en bij mijn man een spermaonderzoek. morgen krijgen we daar de uitslag van.
oh spannend zeg!! hopelijk is alles goed
vliegje is zo definitief he…balen we duimen weer voor een ei voor jou
fluppie: spannend meid!
vliegje jammer zeg! balen hoor
Fluppie, spannend! Ik ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen!!