@vliegje; spannend morgen je NOD. Ik duim voor een positieve test voor jou.
@belly; :hug: :hug: :hug: aprilkindjes zijn ook heel leuk hoor.
Hier nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen. Ik wil toch nu wel eens weten waar ik aan toe ben. Als ik vrijdag nog steeds niet ongi ben, dus maar nog een keer testen.
@Sophie, hier gaat het prima ze is al bijna weer 3 maanden het gaat zo snel. We hebben gisteren de videofilmpjes bekeken van toen ze net geboren was. Ik kon het me niet meer herrinneren dat ze zo klein was. Maar hoe gaat het met jou? Het schiet nog niet echt op he (balen meid, gun het je zo).
jeetje dat schiet zeker op…wel mooi om de groei te zien he…
gaat verder bij ons goed hoor, erg in de zenuwen voor de 27ste, en nee dat wachten komt me behoorlijk de spuigaten uit, maar ja kan weinig anders hihihihi
:inlove: :inlove: Alles ziet er goed uit!! Kindje groeit goed, redelijk op het gemiddelde maar de beentjes zijn wel iets langer dan gemiddeld maar dat zat er ook dik in! Leuk om het ook weer te zien, duidelijk de mond en de kaak zien bewegen. Toch wel een opluchting hoor!! De placenta ligt in de buikwand, vandaar ook dat ik het nog niet zo goed kan voelen maar dat komt vanzelf wel.
Begin te vloeien nu, heb voor volgende week vrijdag al een afspraak voor weer mijn 1e follikelmeting
As vrijdag weer beginnen met Clomid.
Mim, hoe was het?
Belly hoe voel je je??
Ik voel me klote…
Een hele dikke :hug: :-* voor jou! Ik voel me ook klote! Dit is pas de tweede ronde welke we echt hebben kunnen benutten en heb gewoon het idee dat het aan mij ligt :oops:
Maar meid, samen staan we sterk! We gaan gewoon gezellig samen door naar de volgende ronde :thumbup: