Wie gaat er voor een 1e kindje deel 6

Vlieg, hoe gaat het eigenlijk met jou verder meid?

Als je nu ongesteld word, heb je wel een mooie cyclus toch?

Wat is het hier rustig vanavond?

Ik denk ook dat het bij mij gaat doorzetten, begin ook al de bekende krampjes te voelen :?

Lees wel mee, maar ben ff druk met berg strijkwerk. Had ik geen zin in met dat warme weer. Maar ja… kast was nu bijna leeg, dus moest wel.

Heb trouwens een leuk boek gekocht: Babyboom zwanger zap boek van Mariel Croon.

Ik was wel teleurgesteld, zeker ook omdat het verplichte vrijen echt niks voor ons is! En dus wil ik dat echt niet iedere maand, ik kan dat gewoon niet. Wil dat het leuk blijft.

Dus het leek moeite voor niks zeg maar…

Maar goed, ik heb nu een gemiddelde cyclus van 40 dagen dus daar moet ik al heel blij mee zijn! Hopelijk blijft dat zo totdat ik zwanger raak :slight_smile:

Nou ik ben nog niet ongesteld en mijn temp is ook weer omhoog gegaan… :shock: Snap er dus helemaal niks van.

De 1e cyclus was dat ook, toen was ik 3 dagen overtijd en heb ik zelfs gedacht dat ik een vmk heb gehad omdat ik bijna dood ging van de krampen en totaal leegliep, wat een bloedverlies toen.

Dus ik verwacht nog steeds helemaal niks, maar vind het wel raar dat mijn temp weer omhoog is nu…

Buik is ook rommelig. Voel van alles, krampen, steken. Soms niks dus het is nog niet de hele dag door.

Belly hoe is het nu met jou!?

het is dus nog steeds spannend bij jou!

ik had gister de hele tijd een heel zwaar gevoel in mn onderbuik, echt tegen de schaamstreek aan.

ook kreeg ik best pijnlijke steken ter hoogte van mn linker lies. vreemd…

hebben jullie dat ook, dat je er echt niet meer op durft te hopen dat het zover is?

Vliegje, je blijft het spannend houden!! Ik hoop het zo voor je :pray: :pray:

Fluppie, dat gevoel ken ik nog heel goed hoor… Ik heb ook meerdere maanden gehad dat ik ervan overtuigd was dat het raak was want ik voelde van alles… En toen het echt raak was voelde ik helemaal niets maar bleef mijn temperatuur hoog waardoor ik toch een test deed op dag 36 (3 dagen ervoor nog helemaal niets te zien) in plaats van de HA bellen…

Morgen 20-weken echo… Best spannend! :roll:

O Mim, je bent alweer op de helft! Succes morgen! Voel je de baby al??

Ik voel het nog niet heel duidelijk en als ik iets voel dan twijfel ik vaak of het m’n darmen zijn of niet. Maar ik heb wel al een soort gekriebel gevoeld en dat zou het toch moeten zijn :inlove: Maar ik heb ook nog niet zo’n heftige buik dus misschien dat dat verband houdt met elkaar. Mijn collega’s vinden dat het nu toch wel zichtbaar wordt maar zij weten er natuurlijk van, ik kan dus nog niet echt ‘pronken’ met m’n buik naar de buitenwereld toe. Op zich wel jammer maar toch liever zo dan dat je gigantisch groeit… :wink:

vliegje spannend, ms vliegt ie straks nog omhoog je temp :wink: :wink:

succes met je echo morgen mim :wink:

Meiden, het blijft ook spannend hier he :pray: Ik hoop het zo voor jullie. Het is jullie zo gegund!!! :pray:

Vliegje, je houdt het wel spannend zeg… ik hoop zo voor je dat die lagere temp een poosje terug was van de innesteling… :roll:

Die zw-test die je gedaan hebt zegt echt helemaal niks, dat was gewoon veel te vroeg. Sja, nu maar afwachten… en hopen en duimen!! :pray:

Maarre… als dat verplichte klussen niks voor jullie is… waarom doen jullie het dan in vredesnaam elke dag?? :shock: :roll:

@vliegje wrote:

Nou ik ben nog niet ongesteld en mijn temp is ook weer omhoog gegaan… :shock: Snap er dus helemaal niks van.

De 1e cyclus was dat ook, toen was ik 3 dagen overtijd en heb ik zelfs gedacht dat ik een vmk heb gehad omdat ik bijna dood ging van de krampen en totaal leegliep, wat een bloedverlies toen.

Dus ik verwacht nog steeds helemaal niks, maar vind het wel raar dat mijn temp weer omhoog is nu…

Buik is ook rommelig. Voel van alles, krampen, steken. Soms niks dus het is nog niet de hele dag door.

Belly hoe is het nu met jou!?

Hier idem. Nog steeds helemaal niets. ook geen krampen. Wat jij beschrijft heb ik ook de eerste keer gehad. Werd toen echt gek van de pijn. Ik verwacht nog steeds ongesteld te worden, maar hoop het uiteraard niet. Moet zeggen dat ik het wel spannend begin te vinden hoor. Maar ga neit eerder testen dan dodnerdag nu…

Indien typfouten, zit op mijn werk en niemand mag dit scherm zien :mrgreen:

Tier, weet niet, een gevoel. We hebben zooo weinig kansen gehad het afgelopen jaar. Heb pas sinds 3 maanden een eisprong nu en die willen we zo goed mogelijk benutten haha.

Belly, stouterd :slight_smile: (ik doe het ook altijd…)

@vliegje wrote:

Tier, weet niet, een gevoel. We hebben zooo weinig kansen gehad het afgelopen jaar. Heb pas sinds 3 maanden een eisprong nu en die willen we zo goed mogelijk benutten haha.

Maar... elke dag levert écht niet meer kans op hoor... eerder minder, vanwege de kwaliteit die achteruit gaat... :roll:

Ja dat zegt men, maar ik ben het daar toch niet mee eens.

Er was pas een artikel op rtlnieuws dat ze kwantiteit wel vooruit gaat.

En ach, we hadden zoiets van, we doen het gewoon de 2 dagen voor mijn ei iedere dag.

De week daarvoor hebben we het om de dag gedaan. Dus 2 extra dagen zeg maar erbij gepakt :wink:

Was het ebste niet om de dag??? :think:

Vlieg, zullen we dan beide deze kans hebben gekregen deze maand?? :pray: Gaan we samen door :pray: :pray:

@Belly wrote:

Was het ebste niet om de dag??? :think:

Vlieg, zullen we dan beide deze kans hebben gekregen deze maand?? :pray: Gaan we samen door :pray: :pray:

Ik hoop het ook!!!

Wij zijn een week voor mijn ei begonnen met klussen om de dag.

Maandag, woensdag, vrijdag, zondag.

En toen maandag en dinsdag ook. Dinsdagnacht ei gehad.

Dus niet een hele week iedere dag gedaan, had ik niet volgehouden hoor hahahahaha!

wij doen het eigenlijk de hele cyclus om de dag. dan weten we zeker dat we een keer het ei te pakken hebben!

Ben ongesteld geworden :cry: