Zo weer thuis van het hondje halen. Het arme kind ziet er niet uit, mocht alleen van haar plaats met uitlaten… Maar ze is zooo lief en deed het zo goed. Ging graag mee in de auto en past zich enorm snel aan.
Heerlijk!
Mijn temp is gezakt… dus ik verwacht mijn ongie
he sjips balen meis :hug: wel fijn voor het hondje…
loesje wat spannend zeg nog een paar weekjes en dan heb je je kindje in je armen
regje en dragon hoe is het met jullie moederschap, hoe doen jullie beebjes het??
Vlieg, :hug:
Krijg krampen en verloor net al iets volgens mij Dus helaas…
Belly hoe is het met jou?
het positieve is dat je wel een aardig regelmatige cyclus krijgt meis
Vliegje, wat fijn dat je dat hondje zo goed opvangt. Is bij jullie veel beter af dan bij zijn vorige baasje dus.
Balen dat je ongi eraan komt! En ja had nog zoveel hoop op een zwangerschap…
Ik zit hier tegen steeds meer mensen te vertellen dat we volgende maand stoppen met de pil. Nog geen familie hoor, maar ja… wereld is klein. We hadden afgesproken om het voor ons te houden (voor als het niet vlot gaat dat niet iedereen constant vraagt of het nu al raak is), maar ik kan het niet echt voor me houden merk ik al. Vind het zo spannend!
wat leuk maria spannend hoor
hopelijk is het gauw raak bij jullie
@vliegje wrote:
Krijg krampen en verloor net al iets volgens mij Dus helaas…
Belly hoe is het met jou?
Hier nog helemaal niets meid. Maar wat niet is, kan nog komen. Ik verwacht het vanavond dan wel morgen :?
balen dames dat de ongi er aan komt maar goed zolang er nog geen bloed is hoop blijven houden
zou fantstisch zijn! spannende dagen hier dus op kok!
ik heb vrijdag me nod
jeetje wat vervelend meiden! ik ga nog wel even verder met duimen hoor voor jullie!
deze week is mijn laatste wachtweek. ik heb nog steeds een klein stemmetje in mijn hoofd wat zegt dat het deze maand zover is…
ik probeer er maar niet naar te luisteren!
vrijdag eindelijk naar de gyn! ik ben zo benieuwd wat er uit de onderzoeken is gekomen!
@Sophie, hier gaat het prima ze is al bijna weer 3 maanden het gaat zo snel. We hebben gisteren de videofilmpjes bekeken van toen ze net geboren was. Ik kon het me niet meer herrinneren dat ze zo klein was. Maar hoe gaat het met jou? Het schiet nog niet echt op he (balen meid, gun het je zo).
He balen vlieg…
Hoeveel was je temp dan gezakt?? :hug:
Fluppie, spannend hoor, hoop dat je gevoel klopt en je idd zwanger bent!!
Ik ben nog niet ongesteld… wel de bekende krampen en rugpijn dus ik verwacht dat het morgen doorzet.
Mijn temp was zaterdag 37,13, gister 37,08 en vandaag 36,98. Nog vrij hoog, maar er is wel een daling…
Regje, wat leuk je weer eens te horen! Alles goed?!
Fluppie, spannend hoor! Ik hoop dat je gelijk hebt
Hier nog helemaal niets, maar dat zegt ook niet. Meestal moet ik poepen en dan ben ik ook ongesteld. Sorry voor het vieze praatje :shifty:
Ook nog helemaal geen krampen, maar heb voor de zekerheid wel alvast maandverband en tampons in mijn tas gedaan. Vorige maand werd ik het een dag te vroeg en had ik helemaal niets bij me. Dan zal je zien, dan heeft ook niemand op de afdeling iets bij zich :wall:
Volgens mij ben jij gewoon zwanger!!
@vliegje wrote:
Volgens mij ben jij gewoon zwanger!!
Kan niet, test gaf toch echt negatief aan :shifty: Heb hem zelfs uit de prullebak gevist (v/d wc, was toch leeg) er zat geeneens eeen indrooglijntje op
O das balen… maar je weet het nooit he!
Nee das waar…Nou ik zie het wel Kan me er nu niet druk om maken eigenlijk. Heel vreemd als je bedenkt dat ik vorige maand juist vanaf het moment van de eisprong steeds zat te bedenken dat ik weleens zwanger kon zijn :mrgreen: Wat zit een mens toch vreemd in elkaar :lol: