O Belly, ik ken je gevoel zo goed! Maar meis, net wat 111 zegt, niet opgeven! Doe ik ook niet
Ik heb regelmatig gehad dat ik zoiets had bij mensen, je bent zwanger.
Dus mijn gevoel kan best eens kloppen bij jou
Over de baarmoedermond, het voelt bij mij ook verschillend. Ene keer zit ie lager en is hij zachter.
Maar om te zeggen dat hij nu keihard is, geen idee…
Wel heeeel hoog, kan er bijna niet bij hahahaha.
Enne, innesteling kan!! Ik had donderdag een sliert slijmverlies (sorry hoor!). Ik denk dus dat dat met een innesteling te maken gehad kan hebben. Dus het KAN en dan klopt het dus volgens mij dat we nog niet posi testen omdat het te vroeg is.
Zullen we woensdag weer testen
Hahahahahaha.
Elle, ik vind het zooo spannend!!
Belly, hoe is het met je mama nu?
Ik hoop zo dat jullie gelijk hebben
Ik ook!
Fotoshoot duurde vandaag niet heel lang, kindje was het na 45 minuten beu. Maar genoeg leuke foto’s.
Ben er nu toch mee bezig, tis hartstikke bewolkt hier.
Ook voor jou ik Vlieg!
Hebben we toch nog samen getest :lol:
Ga me even aankleden, zit in een korte broek en nog mijn pyama topje :oops: Moet hub even wegbrengen. Kom straks weer gluren :-*
Vlieg, maak je ook gewone portretfoto’s van Volwassenen?
O heerlijk nu nog in pyama!
Ik moet om 17u naar Den Haag, we doen aan herplaasing van Sharpei’s (heb een eigen forum) en we gaan weer een zielig hondje ophalen
jep ik maak allerlei foto’s, als je mijn site wilt, kan je me pben ;), volgens mij staat het ook in mijn www)
Dat vindt ik altijd zo erg, als een hondje zielig is om wat voor redenen dan ook
Heb hem gevonden, ga meteen even kijkje nemen
spannend meiden
maak jullie niet gek he
en wacht ¨rustig¨ nog een paar dagen hihihi :silenced: :silenced:
Uiteraard wachten we geduldig af :liar:
heeeeeel geduldig :mrgreen: :mrgreen:
Denk dat ik toch ongie wordt hoor, mijn liezen beginnen gevoelig te worden…
Maar vanavond geen tijd ermee bezig te zijn. Net pizza besteld en om 17u hondje halen. Tot vanavond!
Oh heerlijk: pizza! Je brengt me op een goed idee.
succes vanavond met hondje halen!
Liefs, Maria
@vliegje wrote:
heeeeeel geduldig :mrgreen: :mrgreen:
Denk dat ik toch ongie wordt hoor, mijn liezen beginnen gevoelig te worden…
Maar vanavond geen tijd ermee bezig te zijn. Net pizza besteld en om 17u hondje halen. Tot vanavond!
Dat is ook een tekenen van een …
Pizza :drool: heb ik vrijdag gegeten, heb net hub gesmst of hij trek had in shoarma :drool:
wat een spanning hier :lol:
Wij eten shoarma :dance: Tenminste hub. Ik eet pita kaas met komkommer/sla/tomaat en augurk :drool: Met een klein beetje knoflooksaus :drool:
Het eten is er nog niet en ik heb honger :mrgreen:
Eet smakelijk zo Belly!
Jeej, mijn eten is er :dance: Tot straks :lol:
Ja wordt wel een beetje spannend hier. Ben nog niet echt zenuwachtig. Ga er om een of andere reden vanuit dat het nog 2 a 3 weken duurt. Niet helemaal reeeel natuurlijk, er kan vanaf nu zomaar onverwacht iets gebeuren. Maar in mijn hoofd moet het gewoon nog eventjes duren, hoewel ik wel langzamerhand erg nieuwsgierig ben en mijn lichaam me ook steeds meer in de weg gaat zitten…
Tja misschien duurt het ook nog wel veel langer… wie weet…Zie er in ieder geval niet meer tegenop *tegen de bevalling dan) en heb zoiets van laat maar komen!
@vliegje… blijft spannend!!!
x loesje
Meiden, ik ga ook mijn bedje opzoeken. Morgenvroeg weer de wekker…en ik heb zo geen zin :?
Slaap lekker :-*